Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waterpokken

Pagina's : [1] 2

Mariam_M
02-05-2009, 08:14

Dit is de 2de keer dat ik een topic over waterpokken open, maar me zoontje heeft het nu overgekregen van me dochter. Ik heb vanacht zo slecht geslapen en ben helemaal gebroken. Ik vroeg me af of ik een zetpilletje mocht geven? Ik weet niet of hij er nu last van heeft, omdat hij verder gewoon aan het spelen is.

Siham_Finenco
02-05-2009, 08:48
bij kinderen weet je het nooit ,ik zou alvast een zetpil geven .....en kleed hem in rood (wallah het helpt heb ik van me moeder overgenomen... ze zeggen als iemand waterpokken heeft kleed hem helemaal in het rood ,

zakira
02-05-2009, 08:59
Dit is de 2de keer dat ik een topic over waterpokken open, maar me zoontje heeft het nu overgekregen van me dochter. Ik heb vanacht zo slecht geslapen en ben helemaal gebroken. Ik vroeg me af of ik een zetpilletje mocht geven? Ik weet niet of hij er nu last van heeft, omdat hij verder gewoon aan het spelen is. jeetje wat zielig joh! Je moet maar zo denken , als hij het nu heeft dan krijgt hij het inshallah niet meer:nerd: Volgens mij mag je hem wel een zetpil geven maar helpt dat niet. Waterpokken doen volgens mij geen pijn ze jeuken alleen onwijze. Je moet wel opletten dat hij niet gaat krabben en anders misschien iets op zijn handjes doen (als dat nog lukt) Even een offtopic vraagje, hoe speelt jou zoon, die van mij doet dat haast niet. Die begint gelijk te blerren als er niemand bij is of als iets hem niet lukt. Kan jou zoon ook al van buik naar rug en andersom en zitten? Sterkte lieverd en als ik iets voor je kan betekenen. :sjans:

Saloua1978
02-05-2009, 09:31
die van mij heeft het net ook gehad, op zich niets ernstigs maar mijn zoontje had 1 nacht hge koorts en heb hem toen een zetpil gegeven. Hij was trouwens ook wat hangerig heb je overigens dat spul gehaald bij d eapotheek tegen de jeuk?

Mariam_M
02-05-2009, 09:40

bij kinderen weet je het nooit ,ik zou alvast een zetpil geven .....en kleed hem in rood (wallah het helpt heb ik van me moeder overgenomen... ze zeggen als iemand waterpokken heeft kleed hem helemaal in het rood , Thnx voor je tip. Ik heb helemaal geen rode kleertjes hier:kweetnie:

Mariam_M
02-05-2009, 09:45
jeetje wat zielig joh! Je moet maar zo denken , als hij het nu heeft dan krijgt hij het inshallah niet meer:nerd: Volgens mij mag je hem wel een zetpil geven maar helpt dat niet. Waterpokken doen volgens mij geen pijn ze jeuken alleen onwijze. Je moet wel opletten dat hij niet gaat krabben en anders misschien iets op zijn handjes doen (als dat nog lukt) Even een offtopic vraagje, hoe speelt jou zoon, die van mij doet dat haast niet. Die begint gelijk te blerren als er niemand bij is of als iets hem niet lukt. Kan jou zoon ook al van buik naar rug en andersom en zitten? Sterkte lieverd en als ik iets voor je kan betekenen. :sjans: Thnx lieverd. Jaa hij heeft ze in ieder geval wel al gehad, maar hij is nog zo klein. Ik had liever dat hij het wat later zou krijgen. Me zoontje doet dat ook. Als hij me weg ziet lopen soms dan begint hij te huilen of als iets niet lukt of ze speelgoed valt dan gaat ie ook hard huilen. Mijn zoontje speelt wel veel. Ene x zet ik hem even in de loopstoel en de andere keer op een kleed op de grond zodat hij lekker kan rollen en soms zet ik hem in ze wippertje en geef ik hem ook wat om mee te spelen. Mijn zoontje die rolt al op ze buik. Echt meteen als ik hem op de grond zet begint ie meteen om te rollen:hihi: en van ze buik naar ze rug lukt hem bijna. Hij kan ook al zitten, maar valt af en toe nog weleens om. En hoe zit het met de jouwe? :kus:

Mariam_M
02-05-2009, 09:46
die van mij heeft het net ook gehad, op zich niets ernstigs maar mijn zoontje had 1 nacht hge koorts en heb hem toen een zetpil gegeven. Hij was trouwens ook wat hangerig heb je overigens dat spul gehaald bij d eapotheek tegen de jeuk? Hoe oud is je zoontje? Jaa ik heb dat vsm spul gekocht. Mijn zoontje is nog jong dus mag geen mentholpoeder, want dat helpt ook een beetje tegen de jeuk.

zakira
02-05-2009, 09:50
die van mij rolt wel van zijn buik naar zijn rug maar als ik hem op zijn rug leg dan gebeurt er helemaal niets. heb jij zo'n loopstoel voor hem , ben je niet bang dat ze dan last gaan krijgen van hun heupen of dat ze niet gaan kruipen? Dat is mij verteld. Maar hoe oud is die van jou precies? Volgens mij ouder dan die van mij toch?

Mariam_M
02-05-2009, 10:05
die van mij rolt wel van zijn buik naar zijn rug maar als ik hem op zijn rug leg dan gebeurt er helemaal niets. heb jij zo'n loopstoel voor hem , ben je niet bang dat ze dan last gaan krijgen van hun heupen of dat ze niet gaan kruipen? Dat is mij verteld. Maar hoe oud is die van jou precies? Volgens mij ouder dan die van mij toch? Ja die van mij is nu 6 maandjes en 2 weken. Over de loopstoel gesproken ik heb me dochter er ook in gezet en ze is ook gewoon op tijd gaan kruipen. Ik laat hem er niet lang in zitten. Max 5 min en dan haal ik hem er weer uit wat hij echt niet leuk vind:hihi:.

gekke_chik
02-05-2009, 10:06
ik heb puistjes in me bil kan niet eens zitten

shebekia80
02-05-2009, 10:06
die van mij rolt wel van zijn buik naar zijn rug maar als ik hem op zijn rug leg dan gebeurt er helemaal niets. heb jij zo'n loopstoel voor hem , ben je niet bang dat ze dan last gaan krijgen van hun heupen of dat ze niet gaan kruipen? Dat is mij verteld. Maar hoe oud is die van jou precies? Volgens mij ouder dan die van mij toch? is 5 maanden niet een beetje te vroeg voor een loopstoel? ik heb de mijne pas rond 9 maanden in de loopstoel gezet en dat van de heupen is niet waar, of dat ze op hun tenen gaan lopen ook niet...de mijne ging bij 10maanden kruipen.....

Mariam_M
02-05-2009, 10:37
is 5 maanden niet een beetje te vroeg voor een loopstoel? ik heb de mijne pas rond 9 maanden in de loopstoel gezet en dat van de heupen is niet waar, of dat ze op hun tenen gaan lopen ook niet...de mijne ging bij 10maanden kruipen..... Ja 5 maanden is veelste jong. Ze mogen vanaf 6 maanden in de loopstoel.

zakira
02-05-2009, 10:38
is 5 maanden niet een beetje te vroeg voor een loopstoel? ik heb de mijne pas rond 9 maanden in de loopstoel gezet en dat van de heupen is niet waar, of dat ze op hun tenen gaan lopen ook niet...de mijne ging bij 10maanden kruipen..... hij heeft ook geen loopstoel, hij zou hem wel willen denk ik :hihi:

zonneschijn2006
02-05-2009, 11:01
Hoe oud is je zoontje? Jaa ik heb dat vsm spul gekocht. Mijn zoontje is nog jong dus mag geen mentholpoeder, want dat helpt ook een beetje tegen de jeuk. Mijn dochtertje kreeg ze toen ze 1 jaar was en ik was ook naar de apotheek en kreeg alleen vsm spul maar mentholpoeder geven ze liever niet want dat is niet goed al ze het inademen heb ik begrepen, dus ik heb het bij vsm gehouden en als ze la lag te slapen of naast mij op de bank dan smeerde ik wat op met een watje en het heeft echt geholpen! Allah shafieh:kus:

Sara_Samia
02-05-2009, 11:18

Hoe oud is je zoontje? Jaa ik heb dat vsm spul gekocht. Mijn zoontje is nog jong dus mag geen mentholpoeder, want dat helpt ook een beetje tegen de jeuk. Omdat je zoontje onder de één is, moet je weten dat hij de waterpokken nog een keer in zijn leven kan krijgen.

Pagina's : [1] 2