Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : nooit gedacht zoveel pijn te hebben

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Mima
17-04-2004, 16:07

was jong en verlied alles begon mooie, maar met de tijd veranderde veel ik ag hem en was verliefd,hij kwam op me af en vroeg mijn naam we begonnen en gesprek en even later gaf ik mijn nummer na een week belde hij, nooit gedacht hem te horen hij woonde ver maar we zagen elkaar elke zondag mijn eerst liefde en dacht duurt eeuwige, maar hoe verder we waren hoe meer we uit elkaar groeide uit eindelijk was het gedaan. mij af vragende hoe komt het voor hem was het onmogelijke hij was een rif en ik niet. ik was zo dom omdat te geloven maar bleven vrienden. na paar maanden hebben we besloten elkaar weer te zien ik ging naar hem. die dag vertrokken mijn ouders naar marokko dus nam ik afscheid voor af.had weer eens gelogen en zei dat ik moest werken. nooit bij stil gestaan dat ik verkeerd bezig was. ik hoopt bij het terug zien van hem er weer wat kon groeien tussen ons. die avond hebben we veel gepraat en was heel leuk geen sec. dacht ik aan thuis. een week later mijn ouders waren al in marokko ik besloot die dag ook te gaan boeken voelde me schuldig dat ik gelogen had en hun niet heb zien weggaan. mijn vader wou niet dat ik kwam maar dacht hem te verrassen met mijn komst. bij mijn aankomst in stad dacht ik even winkelen dan boeken. dus zo gedaan in de winkel ging mijn telefoon was mijn nichtje. ze zei tegen mijn kom naar huis je vader heeft een ongeluk gemaakt hij is dood. die woorden kwaman raar over. ik reed naar huis voor de deur stond bijna de hele buurt ik wist dat ze niet loog ik huilde en iedereen begon me te troosten. ik zie hij is dood. maar ze zeiden dat hij nog leefde maar we erg aan doe was. ik wou het geloven dus deed ik dat ook. mijn broer die in marokko was belde en zei hij heeft iets aan zijn nek maar leeft. ik huilde en zei mijn vader is verlamt wat voor leven heeft die nog die dag zijn we gaan kijken voor een vlucht maar er was geen tot de dacht erna. dus gingen we terug naar huis. mijn broers wouden niet wachten en besloten met de auto te gaan. ik begreep het niet meer waarom wouden ze niet wachten. ik moest even uit huis dus ging ik en rondje rijden de drukte thuis was me teveel. mensen van overal kwamen. vrienden stuurde me smsjes met ennige deelneming ik kon niet volgen waarom denkt iedereen dat mijn vader dood is sorry moet er vandoor

Lady_moi
17-04-2004, 16:09
Wat zielig voor je :(

Ikram_4ever
17-04-2004, 17:50
Meskiena...

happy1
18-04-2004, 15:54
allah ye tak sbar a hbiba

HalveWaarheid
18-04-2004, 17:20

:confused: Sorry maar vat je ff niet! Je begint over een jongen dan over een vakantie en dan over je vader! :confused: Wat is je punt!

lala_fatima
18-04-2004, 17:40
misschien is het een verhaal... :confused:

Lameya
19-04-2004, 20:03
nee nee ,mensen het is echt gebeurt, meskiena dat meid heeft hel meegemaakt.... Ze leid er nog steeds onder maar dat zie je niet bij haar. Maar ik die haar beste vriendin ben merk het heel erg..... Zoals ik haar en haar vader samen zag , was ik erg jaloers op haar, Welke vader praat met zijn dochter over relatie, uitgaan, en wie gaat met haar dochter het stad in om kleren te kopen als haar zussen of vriendin niet mee konden of geen tijd hadden om te gaan ''haar vader'' dus mensen wat zij vertel is echt het ergste wat een mens kan verliezen .....hij was een vriend,broer,onkel,een luisterend oor alles en nog wat .......... Allahie rahmoe Lieve schat ik wil zeggen ik sta altijd klaar voor jou, dag en nacht waar en wanneer maakt mij niet uit , je hoeft het enkel te zeggen en ben zooooo bij je LOVE YOU 4 LIVE dikke kus

miss_saliha
20-04-2004, 20:51
Wejooow..:( Wat erg ...

MiSsS_PaRa
20-04-2004, 21:16
Origineel gepost door sammy_boeffie Nou, lekkere vader heb je dan, die zijn dochter laat uitgaan en vriendjes laat nemen :rolleyes: Die zal het lekker fijntjes hebben daar boven! P.s Is nie rot bedoeld:o Yiggg doe doe normaal ie heiligerd .. sjonge jij bent echt een kreng wollah jou reacties in sommige toppic's komen me echt de strot uit :jammer:

chicka
20-04-2004, 21:18
moeilijk he lezen! waar lees jij dat zij van d'r vader uit mocht en vriendjes mocht nemen? (ze praatte erover!)

DOUNIAAA
20-04-2004, 21:22
Origineel gepost door Mima was jong en verlied alles begon mooie, maar met de tijd veranderde veel ik ag hem en was verliefd,hij kwam op me af en vroeg mijn naam we begonnen en gesprek en even later gaf ik mijn nummer na een week belde hij, nooit gedacht hem te horen hij woonde ver maar we zagen elkaar elke zondag mijn eerst liefde en dacht duurt eeuwige, maar hoe verder we waren hoe meer we uit elkaar groeide uit eindelijk was het gedaan. mij af vragende hoe komt het voor hem was het onmogelijke hij was een rif en ik niet. ik was zo dom omdat te geloven maar bleven vrienden. na paar maanden hebben we besloten elkaar weer te zien ik ging naar hem. die dag vertrokken mijn ouders naar marokko dus nam ik afscheid voor af.had weer eens gelogen en zei dat ik moest werken. nooit bij stil gestaan dat ik verkeerd bezig was. ik hoopt bij het terug zien van hem er weer wat kon groeien tussen ons. die avond hebben we veel gepraat en was heel leuk geen sec. dacht ik aan thuis. een week later mijn ouders waren al in marokko ik besloot die dag ook te gaan boeken voelde me schuldig dat ik gelogen had en hun niet heb zien weggaan. mijn vader wou niet dat ik kwam maar dacht hem te verrassen met mijn komst. bij mijn aankomst in stad dacht ik even winkelen dan boeken. dus zo gedaan in de winkel ging mijn telefoon was mijn nichtje. ze zei tegen mijn kom naar huis je vader heeft een ongeluk gemaakt hij is dood. die woorden kwaman raar over. ik reed naar huis voor de deur stond bijna de hele buurt ik wist dat ze niet loog ik huilde en iedereen begon me te troosten. ik zie hij is dood. maar ze zeiden dat hij nog leefde maar we erg aan doe was. ik wou het geloven dus deed ik dat ook. mijn broer die in marokko was belde en zei hij heeft iets aan zijn nek maar leeft. ik huilde en zei mijn vader is verlamt wat voor leven heeft die nog die dag zijn we gaan kijken voor een vlucht maar er was geen tot de dacht erna. dus gingen we terug naar huis. mijn broers wouden niet wachten en besloten met de auto te gaan. ik begreep het niet meer waarom wouden ze niet wachten. ik moest even uit huis dus ging ik en rondje rijden de drukte thuis was me teveel. mensen van overal kwamen. vrienden stuurde me smsjes met ennige deelneming ik kon niet volgen waarom denkt iedereen dat mijn vader dood is sorry moet er vandoor :( INA ILLAHI WA INA ILLAIHI RAJI3OEN! Lieve Mima, Ik weet wat je hebt meegemaakt want mij is het ook ongeveer overkomen. Mijn vader is ook overleden lai rahmoe wa irham almuslimien jami3ien! Ik wil je gewoon laten weten dat als je ooit met iemand wil praten dat ik er voor je ben. :tranen: veel liefs dounia

MiSsS_PaRa
20-04-2004, 21:22
Origineel gepost door chicka moeilijk he lezen! waar lees jij dat zij van d'r vader uit mocht en vriendjes mocht nemen? (ze praatte erover!) Ewa jah.. dat wijf weet niet eens waar zij zelf over praat..

MiSsS_PaRa
20-04-2004, 21:24
En mima..allah ie3tak sbar inschallah :blauwkus:

ikke23
20-04-2004, 22:04
inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen

oemDua
20-04-2004, 22:25

Origineel gepost door sammy_boeffie Nou, lekkere vader heb je dan, die zijn dochter laat uitgaan en vriendjes laat nemen :rolleyes: Die zal het lekker fijntjes hebben daar boven! P.s Is nie rot bedoeld:o waarom oordelen?? Jij staat anders ook niet echt als een muslima op de foto hoor :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4 5