Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke pil gebruiken jullie

Pagina's : [1] 2 3

LieveVrouwtjuh
01-05-2009, 18:35

Ik wil een pil waar je niet dik van word ( geen grammetje bij) En een pil waar je een schoner gezonder huid van krijgt. Welke is daar het beste voor Diana Microgin ofso

mientje007
01-05-2009, 21:12
ik weet toevallig van een collega dat zij diana pil kreeg omdat ze puistje/acne had en dat hielp haar goed. alleen werd ze er wel weer dikker van. dus ik denk dat het of of is. en niet een combi van beiden. maar allah oe a3lam,

LieveVrouwtjuh
01-05-2009, 21:31
jah dat zei me zus ook al maar hoopte dat het een fabeltje was ik heb geen puisten ofso.....maar wil een toch wat schonerr huid

Mar0ekkaas
01-05-2009, 23:36
http://www.wyeth.nl/Portals/0/Products/Lovette.jpg

LieveVrouwtjuh
02-05-2009, 11:11

http://www.wyeth.nl/Portals/0/Products/Lovette.jpg wat is dat voor een 1?

Mar0ekkaas
02-05-2009, 16:25
wat is dat voor een 1? Een lichte pil volgens mij.

broken_hart
02-05-2009, 16:33
geloof je het zelf al die onzin, wil je niet dik worden moet je geen vette zooi vreten enzo En ga sporten en veel water drinken is goed voor je huid. Al die onzin met pilletjes als dat bestond waren we allemaal slankie

Mar0ekkaas
02-05-2009, 17:02
geloof je het zelf al die onzin, wil je niet dik worden moet je geen vette zooi vreten enzo En ga sporten en veel water drinken is goed voor je huid. Al die onzin met pilletjes als dat bestond waren we allemaal slankie Luister Iq-loos jochie, het gaat hier om hele andere pillen dus ga jij je nu maar lekker ergens anders mee bemoeien!:moe:

broken_hart
02-05-2009, 17:32
Luister Iq-loos jochie, het gaat hier om hele andere pillen dus ga jij je nu maar lekker ergens anders mee bemoeien!:moe: Ga weg met je fabeltjes :lekkerpuh :lekkerpuh

Mar0ekkaas
02-05-2009, 21:42
Ga weg met je fabeltjes :lekkerpuh :lekkerpuh Fabeltjes? Sorry, ik ga niet eens in discussie met een gebroken zieltje.

i_like_mo
02-05-2009, 23:03
ik slik diane35 eerste 3maande kreeg ik grotere borsten maar werd zelf niet dik ik slik die nu al een tijd en ben nog altijd zelfde gewicht alleen in de stop week krijg ik last van migrane

Ik-ram-je
02-05-2009, 23:11
ik slik diane35 eerste 3maande kreeg ik grotere borsten maar werd zelf niet dik ik slik die nu al een tijd en ben nog altijd zelfde gewicht alleen in de stop week krijg ik last van migrane Dat is inderdaad een bijwerking. Wayo ey! niet normaal!

Mar0ekkaas
02-05-2009, 23:17
ik slik diane35 eerste 3maande kreeg ik grotere borsten maar werd zelf niet dik ik slik die nu al een tijd en ben nog altijd zelfde gewicht alleen in de stop week krijg ik last van migrane Die bijwerking zou ik ook wel willen.:hihi:

ZijnHartje
02-05-2009, 23:27
Ik gebruik al 4,5 jaar de Diane 35. Van de Diane 35 word je ook niet dik. Wel zit er een bepaalde stof in waar je meer eetbuien door krijgt. Vooral 1 week voor je menstruatie. Maar het ligt aan jou wat je ermee doet, eet je wel of eet je niet. Verder is mijn gezicht (huid) heel egaal en mooi geworden. Ik had voorheen last van onderhuidse bultjes maar die zijn hierdoor weg gegaan. Ook groeit mijn haar sneller en zijn mijn nagels veel mooier als voorheen.

hakima88
03-05-2009, 10:23

ALs je geen puisjes hebt en ook geen overmatige haargroei dan moet je geen Diane slikken!!!! Diane is niet op de markt gekomen als de pil, maar als een middel tegen acne en overmatig haargroei. Er zit namelijk een mannelijk hormoon in. Uit onderzoek is toen gebleken dat je gehandicapte kinderen kon krijgen bij inname van dit geneesmiddel en daarom hebben ze er nog een hormoon aan toegevoegd zodat je absolut niet zwanger mag worden. Ze hebben er dus een anticonceptiepil van gemaakt. Wat veel vrouwen niet weten is dat je +/- een half jaar moet wachten met zwanger worden als je Diane geslikt hebt. Omdat er nog stofjes van in je lichaam kunnen zitten. Je kunt beter Yasmin nemen dit is ook een pil en deze staat erom bekend dat je niet aankomt. Groetjess

Pagina's : [1] 2 3