Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wijziging zomervluchten Royal Air Maroc

bladerbla
01-05-2009, 17:31

Hoi mensen (ga ik van uit), Ik had een retourticket naar Alhoceima geboekt voor de maanden juli / augustus. Ik kreeg vanmiddag een bericht van het reisbureau dat de tijden van de vluchten veranderd zijn. Zowel de heen als de terugvlucht zijn opeens nachtvluchten geworden. Best wel balen want als ik dit wist dan had ik uberhaupt niet bij Royal Air Maroc geboekt. Voel me dus behoorlijk genaaid. Ik had het reisbureau gemaild met de vraag waarom dit opeens zo is. Ze zeiden dat alle zomervluchten van Royal Air Maroc nachtvluchten zijn geworden. Wie van jullie vliegt ook in juli en augustus naar en vanuit Marokko en heeft ook een dergelijke wijziging doorgekregen? Geldt dit misschien alleen voor Alhoceima of ook voor bijv. Nador? Groet De emailreactie: Geachte heer, Dank u voor uw email. Alle vluchten van Royal Air Maroc zijn nachtvluchten geworden in de zomermaanden. Wij hebben deze wijzigingen van de luchtvaartmaatschappij zelf gekregen. Mocht u vragen hebben, kunt u contact opnemen met hun servicedesk. 020-515 85 90 Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, IATA Travel Consultant

Motherspride
01-05-2009, 20:16
Ik vlieg ook in Juli naar marokko en heb onlangs een mail ontvangen dat de tijden waren veranderd. Vanwege de zomertijd die Marokko zal instellen gedurende zomer, dus ik kom 1 uur later in Marokko aan en 1 uur later vertrek ik terug naar Nederland. Zoveel verschil was het bij mij niet.

Drifter
01-05-2009, 20:55
Volgens Schiphol.nl is de vertrektijd in die maanden om half 9, lijkt mij geen nachtvlucht hoor.... :confused:

Drifter
02-05-2009, 01:32
Ik vlieg naar tanger ook in juli ik heb nog geen bericht gehad daarover ook met royal air.. als ze tijden veranderen dan anulleer ik hem gelijk afspraak is afspraak! ze hebben veel geweizigd de laatste komende tijden. Ik heb ook gehoord dat ieder €11,50 p.p terug krijgt tenminste waar wij hebben geboekt i.v.m dat ze op schiphol gingen klage dat het duur was ofzo wie heeft die al terug gehad en of weet meer info daarover..?? Ja klopt, vliegtaks.

alhoceima_chik
02-05-2009, 11:57

Ja klopt, vliegtaks. Heb je dat al terug gehad?

Drifter
02-05-2009, 11:59
Heb je dat al terug gehad? Ik heb pas geboekt en hoefde die vliegtaks niet te betalen. Neem ff contact op met je reisbureau.

alhoceima_chik
02-05-2009, 12:05
Ik heb pas geboekt en hoefde die vliegtaks niet te betalen. Neem ff contact op met je reisbureau. thnx, waneer vertek je en waarnaatoe rechtstreeks of overstap welke vliegmaatschappij ;)

Drifter
02-05-2009, 12:09
Vertrek is ergens in Juli, rechtstreeks met KLM. :)

alhoceima_chik
02-05-2009, 12:11
Vertrek is ergens in Jul,i rechtstreeks met KLM. :) Nice, allah ie weslek 3la gair inschallah

Drifter
02-05-2009, 12:20
Ameen ya Rab.