Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje ivm visium MArokko-Belgie

Ring
30-04-2009, 21:58

Salaam; Ik weet niet of iemand mij kan helpen maar wie niet waat wie niet wint zeker :-). Mijn nicht heeft een visium toegekend gekregen. Ze vindt echter geen vliegtuigticket op de aangegeven vertrekdatum die ze heeft ingevuld op de aanvraag. wij vroegen ons af of ze een paar dagen eerder kon vertrekken. Is dat toegestaan of moet je echt vertrekken op de dag dat je hebt ingevuld? Ik heb al gebeld naar de ambassade in Casa maar die nemen niet op :moe: en op mails antwoorden ze ook niet :moe: wasalam!

hibatje
30-04-2009, 22:02
nee dat is niet toegestaan ze kan pas vertrekken op de dag dat de visum begint. ze mag wel later dan die dag vertrekken. ik bedoel een dag of 2 na de datum die ze heeft aangegeven.

ashelhi
30-04-2009, 22:32
ik dacht dat de visum 3maanden geldig is(dwz dat ze in de 3 maanden moet vertrekken).ja maar wat voor visum is het eigenlijk???

Ring
02-05-2009, 18:20
Wat ik eigenlijk bedoel is dat ze haar visium mag gaan halen uit Casa met haar vliegtuigticket. nu had ze 20/07 als vertrekdatum ingevuld op de aanvraag maar het enige betaalbare ticket vertekt op 13/07. Mag ze dit dan boeken of gaan ze daar in Casa moeilijk over doen van 'je hebt 20/07 ingvuld als vertrekdatum dus het ticket is niet geldig'.

Maroc_Tresure
02-05-2009, 20:19

Het is heel simpel. Je kan pas vertrekken als je visum ingegaan is. Wat je als vertrek datum hebt aangegeven is niet leidend. Je mag niet eerder vertrekken dan ingangsdatum van de visum wel paar dagen later.