Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : cadeautjes voor je vriend/in

Pagina's : [1] 2

ik_oke_is
16-04-2004, 23:54

iedereen die een vriend/in heeft; of heeft gehad, zal wel ooit wat voor hem/haar gekocht hebben... wat koop je , en vooral; heb je niet veel spijt als het uit is ?? :maf: ik vraag altijd alles terug , ketting armband horloge enz... afhankelijk van hoelang we samen waren :maf2:

amira_roosje
16-04-2004, 23:57
ohneeeeeeeeee je bent grapig je laat mij altijd lachten met je topics vertel mij is hoe zeg je het

ik_oke_is
17-04-2004, 00:04
Origineel gepost door amira_roosje ohneeeeeeeeee je bent grapig je laat mij altijd lachten met je topics vertel mij is hoe zeg je het :confused: hoe zeg je wat ??!!?? :maf:

praatjes
17-04-2004, 00:05
Ik geef ze kadootje van mezelf :)

amira_roosje
17-04-2004, 00:06

Origineel gepost door ik_oke_is :confused: hoe zeg je wat ??!!?? :maf: awel van dat je cadeau terug moet hebben je moet toch een techiek voor hebben en geven ze het echt terug

ik_oke_is
17-04-2004, 00:08
Origineel gepost door amira_roosje awel van dat je cadeau terug moet hebben je moet toch een techiek voor hebben en geven ze het echt terug :hihi: ik vraag het gewoon terug; het is toch uit dan :confused: zeker dat ze het teruggeven, anders kom ik het thuis halen :kwaad: daarom geef ik ook nooit iets dat bederfbaar is ofzo :D

ik_oke_is
17-04-2004, 00:09
Origineel gepost door praatjes Ik geef ze kadootje van mezelf :) :hihi: ze wel blij zijn dat ze dat ding nooit meer hoeft te zien :maf:

amira_roosje
17-04-2004, 00:12
Origineel gepost door ik_oke_is :hihi: ik vraag het gewoon terug; het is toch uit dan :confused: zeker dat ze het teruggeven, anders kom ik het thuis halen :kwaad: daarom geef ik ook nooit iets dat bederfbaar is ofzo :D leuk hoor maar wat doe je dan met die spullen ik bedoel is toch pijnelijk die heringern

Lady_moi
17-04-2004, 00:16
Gij gieregoard :D Terugvragen?? Ye schaam u hahahaa

ik_oke_is
17-04-2004, 00:16
Origineel gepost door amira_roosje leuk hoor maar wat doe je dan met die spullen ik bedoel is toch pijnelijk die heringern waar heb jij het nu allemaal over ; hoezo pijnlijk ?! ik geef dat toch gewoon aan de volgende... :maf:

ik_oke_is
17-04-2004, 00:21
Origineel gepost door Lady_moi Gij gieregoard :D Terugvragen?? Ye schaam u hahahaa je bent gewaarschuwd :hihi: :maf:

praatjes
17-04-2004, 00:21
Ik heb nog nooit boxerschorts gekocht :D Voor de dames die mijn blij willen maken, ik draag de maat XL...haha klein mannetje grote boxerschort :D

ik_oke_is
17-04-2004, 00:22
Origineel gepost door praatjes Ik heb nog nooit boxerschorts gekocht :D Voor de dames die mijn blij willen maken, ik draag de maat XL...haha klein mannetje grote boxerschort :D klein mannetje? hoelang ben je ? :hihi: iwa ik moet dat ook eens proberen zo zonder boxerschort rondlopen , is dat leuk nig ? :maf:

Lady_moi
17-04-2004, 00:23
Voor wa?? hahaa Als ik cadeautjes geef dan vraag ik ze nooit terug se Gewoonweg omda ik er geen spijt van heb :melig: Ma ey echt waar gij zijt erg :) Origineel gepost door ik_oke_is je bent gewaarschuwd :hihi: :maf:

ik_oke_is
17-04-2004, 00:24

Origineel gepost door Lady_moi Voor wa?? hahaa Als ik cadeautjes geef dan vraag ik ze nooit terug se Gewoonweg omda ik er geen spijt van heb :melig: Ma ey echt waar gij zijt erg :) lady_moi ; ik dacht dat je me beter kende dan dat :o :o ik heb er spijt van omdat ik vaak weinig of niks heb gehad :maf:

Pagina's : [1] 2