Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Henna donkerrood

miss_jamill
30-04-2009, 19:20

welke henna soort heb je nodig om de kleur donkerrood in je haar te krijgen en met wat moet je het mengen:)

Pi3p3l03ntj3
01-05-2009, 01:45
gewone henna. voor je haren. en dan doe je er thee bij voor licht haar, doe je er citroensap bij en voor donker haar doe je er koffie bij je kunt ook henna gebruiken van je handen, daar kreijg je ook rood haar van

Misz-Riffiaaa
01-05-2009, 15:00
gewone henna. voor je haren. en dan doe je er thee bij voor licht haar, doe je er citroensap bij en voor donker haar doe je er koffie bij je kunt ook henna gebruiken van je handen, daar kreijg je ook rood haar van Zoiets heb ik dus werkelijk waar nog NOOIT gehoord of gelezen!! :wat?!:

miss_jamill
01-05-2009, 20:24
dus ik moet henna met koffie mengen maar krijg je dan geen donkerbruin ofzo alvast bedankt

Misz-Riffiaaa
02-05-2009, 20:17

dus ik moet henna met koffie mengen maar krijg je dan geen donkerbruin ofzo alvast bedankt Geen koffiee!! :maf: Hoelanger je henna in je haar laat, des te roder het wordt! :D

sister17
02-05-2009, 20:42
Henna met kokend water doe ik altijd met echte olijfolie en doe er vervolgens folie om heen (om de kom) en wat tot in de avond en vervolgens was ik eerst mijn haren en breng de henna er daarna in. Ik laat het tot de volgende ochtend goed intrekken.

miss_jamill
02-05-2009, 22:01
sister17 word het dan donkerrood

sister17
02-05-2009, 22:20
sister17 word het dan donkerrood Ja hoor' als je van jezelf ook donker haar heb zal henna zowiezo donker worden maar alleen gloedje word meestal wat vel rood. Ik merk eerlijk gezegt nooit echt verschil van henna's en hoe verschillend ik het ook doe je krijgt gewoon een henna kleurtje met een mooi gloedje. Misschien omdat ik het altijd een dag in laat dat het altijd donker word.

Agadir_Lady
02-05-2009, 22:29
Wat ook helpt is : rode thee (rooibos pickwick thee gebruik ik;) Helpt goed ;)

sister17
02-05-2009, 22:54
Wat ook helpt is : rode thee (rooibos pickwick thee gebruik ik;) Helpt goed ;) wahahhahahaah is dat omdat er ROOI van rood in voorkomt? hahahahah o wel grappig maar vele dingen die wij uit proberen zit gewoon tussen onze oren :D of beter gezegt tussen onze ogen wij DENKEN dat het rooier wordt terwijl het niet zo is.

miss_jamill
02-05-2009, 22:56
okeey meiden heel erg bedankt voor de tips thnxxx

Agadir_Lady
03-05-2009, 01:16
wahahhahahaah is dat omdat er ROOI van rood in voorkomt? hahahahah o wel grappig maar vele dingen die wij uit proberen zit gewoon tussen onze oren :D of beter gezegt tussen onze ogen wij DENKEN dat het rooier wordt terwijl het niet zo is. hahahahahahha nee nee het helpt echt je kan ipv van rooibosthee ook bosvruchten of aardbeienthee nemen... het helpt echt veel beter als je dit erin doet het was me aangeraden en ik dacht precies hetzelfde als jij van:":maf: , yeah right" maar had toch een pakje rooibosthee aangeschaft en gelijk uitgeprobeerd en et voila je ziet veel meer verschil, duidelijkere rode gloed. dus TRY IT!:hadj: :goedzo: