Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hellup..crisis in de liefde!

sabryn
16-04-2004, 22:40

salam iedereen!! ik zit met een probleem.. ik heb namelijk kort geleden een heel aardige, lieve, leuke en zorgzame jongeman leren kennen die ook nog heel goed met zijn geloof bezig is ( wat ik heel belangrijk vind ). moehim: hij bezit alle eigenschappen die ik een man waardeer, hij heeft veel levenservaring en heeft humor en hij is echt heel begripvol. we hebben met elkaar gepraat en zijn heel serieus met elkaar, ik wil met hem mijn leven verder delen en daarmee bedoel ik dat ik met hem wil trouwen. maaaar.... er is een probleem, hij is namelijk algerijns ( een berber algerijn weliswaar maar toch). ik ben bang dat dit thuis niet geaccepteerd zal worden. wie kan mij helpen met wat advies en zijn er nog misschien mensen met een soort gelijk probleem en hoe hebben jullie het opgelost of hoe is het gegaan? ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.. moge allah jullie daarvoor helpen bisous, sabryn

happy1
16-04-2004, 22:54
nee sorry sgat maar kan je het niet voorzichtig aan je mamma vertellen jullie zijn tog serieus... heel veel succes

sabryn
16-04-2004, 22:58
dank je ja tuurlijk ben ik serieus.. ik hoop incha allah dat ik strx de ballen heb om het te vertellen

nadorlady15
16-04-2004, 23:17
so er zijn zo veel marokkaanse meiden die met algerijnen zijn getrouwd hoor. maar ja ik weet niet hoe je ouders erop gaan reageren dus meid ik wens je verder veel succes met je leven....

sabryn
16-04-2004, 23:25

he nadorlady!! bedankt voor je reactie.. en weet jij misschien hoe het met die meiden is gelopen? hadden ze problemen met hun ouders daarover? bisous, hakima

nadorlady15
17-04-2004, 00:18
Origineel gepost door sabryn he nadorlady!! bedankt voor je reactie.. en weet jij misschien hoe het met die meiden is gelopen? hadden ze problemen met hun ouders daarover? bisous, hakima graag gedaan... de ouders vonden het eerst eigenlijk niet zo goed want ze hadden liever een marokkaan maar als het een moslim is en jij van hem houdt en hij van jou dan zullen ze dat wel begrijpen. ligt er natuurlijk aan heb je ouderwetse of strenge ouders?? dan denk ik dat ze dat niet goed gaan keuren. maar ja je zal het nooit te weten krijgen wat ze ervan vinden als je het niet vertelt dus meid ik wens je succes ik zou het gewoon zo snel mogelijk aan je ouders vertellen en dan afwachten naar hun reactie dat is het enigste wat je kan doen. :zwaai:

sabryn
17-04-2004, 00:20
ik ben van plan om ervoor te gaan en net zoo lang te zeuren.. misschien dat het wel lukt dan thanx voor je bemoedigende woorden.. heb ik hard nodig bisous, sabryn

nadorlady15
17-04-2004, 00:24
Origineel gepost door sabryn ik ben van plan om ervoor te gaan en net zoo lang te zeuren.. misschien dat het wel lukt dan thanx voor je bemoedigende woorden.. heb ik hard nodig bisous, sabryn zo mag ik het horen en graag gedaan ik help graag een zuster in nood ;) ps: Laat me weten wat hun ervan vonden tenminste als je dat wilt :zwaai:

sabryn
17-04-2004, 00:26
ja natuurlijk laat ik je weten.. als ik nog leef :rolleyes: echt lief van je

nadorlady15
17-04-2004, 00:31
Origineel gepost door sabryn ja natuurlijk laat ik je weten.. als ik nog leef :rolleyes: echt lief van je hahahha ik bergijp wat je bedoelt :D

sabryn
17-04-2004, 00:35
hé stiekemerd.. betekent dat je ook in hetzelfde schuitje zit? :D

nadorlady15
17-04-2004, 00:38
hahahah neej hoor maar toen je zei als ik nog leef je weet marokkaanse ouders vooral berbers die zijn een beetje erg.

sabryn
17-04-2004, 19:01
Origineel gepost door nadorlady15 hahahah neej hoor maar toen je zei als ik nog leef je weet marokkaanse ouders vooral berbers die zijn een beetje erg. zij hebben het woordje ´streng´ uitgevonden :D