Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als ik deze gast tegenkom, ik maak hem af!!!!!!!

nadoriaaaa
16-04-2004, 21:12

Ik liep vandaag met een vriendin bij lelylaan en ineens komt er een oude man onze richting fietsen en zegt ineens...'heeeeeeeeeeeeeeey snotdoekjes'!!! Dit zei hij om het feit dat wij een hoofddoek dragen!!!!! We hadden onze hoofddoeken helemaal dicht en lange kleding aan, ook al was het zo mooi weer. We hebben echt heel veel reacties van hollanders gekregen, van hebben jullie het niet warm..??? Nou onze antwoord is natuurlijk'in de hel is het nog warmer', maar als iemand je dit vraagt, dan heb je zo van moet kunnen.. maar 'snotdoekjes'daar kan ik echt boos om worden!!!! :kwaad: Hij wist niet hoe snel hij weg moest racen, m'n vriendin had haar tsnakla in haar hand, maar hij was weg!!!!! Dit kan toch niet!!!! :kwaad:

lhouceimagirl1
16-04-2004, 21:23
Waajaw, hoe oud was die asociaale gast?maar trek je niks van aan meid.

amira_roosje
16-04-2004, 21:26
schat je moet je er niets van aantrekken maar je kunt toch zomer kleren aandoen die lang zijn je hoeft ni percie een dikke wol trui aan te doen

sweet_nadoria
16-04-2004, 21:28
Ik zou em van die fiets hebben afgerukt vuile opoe Vette lef, kom nou :ego:

nadoriaaaa
16-04-2004, 21:31

Origineel gepost door amira_roosje schat je moet je er niets van aantrekken maar je kunt toch zomer kleren aandoen die lang zijn je hoeft ni percie een dikke wol trui aan te doen We hadden ook geen wolle trui aan, we hadden juiste zomerkleding aan..... het ging gewoon om die hoofddoek die helemaal dicht zat...

nadoriaaaa
16-04-2004, 21:34
Origineel gepost door sweet_nadoria Ik zou em van die fiets hebben afgerukt vuile opoe Vette lef, kom nou :ego: waren we ook van plan, maar voor we het wisten was hij uit onze zicht!!!

sweet_nadoria
16-04-2004, 21:40
Origineel gepost door nadoriaaaa waren we ook van plan, maar voor we het wisten was hij uit onze zicht!!! Pff ik zou em achterna rennen en dan laten zien wie hier het laatste woord heeft :ego: Als je em volgende keer ziet, geef dan een gil. ;) Deel graag en met alle plezier wahed HARDE trap uit :D

Zitoena
16-04-2004, 21:44
ja da was bij mij ook gebeurd vandaag...in de stad..kging zo met vriendin zitten op een bankje om on ijsje op te vreten..wahed bijdehandje (oude man) zegt ineens..heb je koude oren ofzo..damnzz...we hebben heel chill met hem gepraat..maar hij had echt niks meer te zeggen..hij stond zo voor schut...damnzz errugg man zulke mensen

Cicatrice
16-04-2004, 22:23
Origineel gepost door Narsijs Ach meid niets van aan trekken, dat krijg ik altijd ook, gewoon negeren...maar je hebt gelijk, soms kan ik er ook zo boos om worden.. ze zijn onwetend en ze weten de waarheid niet...Allah ie hdie ma galak..amin Zulke opmerkingen zijn inderdaad respectloos en triest, onwetend zijn die mensen zeker anders zouden ze zo iets niet zeggen...beste is toch gewoon om het uit te leggen, door opmerkingen te maken 'de hel is nog warmer' creeer je alleen nog meer aversie. mensen zeggen dat soort dingen omdat ze bang zijn, dingen die mensen niet kennen zijn altijd 'eng' en is dus makkelijk om over te schelden maar om nou te prediken dat ze 'de waarheid' niet weten vind ik ook weer te ver gaan, omdat mensen geen geloof hebben of een ander geloof maakt ze daarom juist niet minder...niemand weet de waarheid, wij als mensen kunnen alleen maar hopen dat we het in ons leven goed doen...als moslim dien je ook je medemens te respecteren, wat ze ook zijn :zwaai:

nadoriaaaa
17-04-2004, 13:31
Origineel gepost door Cicatrice Zulke opmerkingen zijn inderdaad respectloos en triest, onwetend zijn die mensen zeker anders zouden ze zo iets niet zeggen...beste is toch gewoon om het uit te leggen, door opmerkingen te maken 'de hel is nog warmer' creeer je alleen nog meer aversie. mensen zeggen dat soort dingen omdat ze bang zijn, dingen die mensen niet kennen zijn altijd 'eng' en is dus makkelijk om over te schelden maar om nou te prediken dat ze 'de waarheid' niet weten vind ik ook weer te ver gaan, omdat mensen geen geloof hebben of een ander geloof maakt ze daarom juist niet minder...niemand weet de waarheid, wij als mensen kunnen alleen maar hopen dat we het in ons leven goed doen...als moslim dien je ook je medemens te respecteren, wat ze ook zijn :zwaai: 'de hel is nog warmer' dat is gewoon het eerste dat bij mij opkwam..... tuurlijk heb je gelijk over het feit dat het beter uitgelegd moet worden, maar het eerste dat naar boven komt is woede en dan zeg je dingen.... tja...