Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is de ergste....

Pagina's : [1] 2

Samiralover15
16-04-2004, 20:20

Hallo allemaal, Wat is de grootste blunder die jullie je nog kunnen herinneren. Groetjes Samira :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

n_moslima
16-04-2004, 23:23
nee weet je hoe erg he ik was zo met mijn zusje naar een trouwfeest oke we hadden gegeten gepraat gedanst enz. dus was het tijd om naar huis te gaan maar de zaal was bomvol!! dus ik stond op (mijn benen voelden ik gewoon niet meer van het zitten)en ik liep maarre ik struikelde maar tegelijkertijd had ik per ongeluk de hoofddoek van een meisje weggehaald. ik hahaha hahaha zag haar tot mijn schrik zonder hoofddoek ik biedde mijn excuses aan. mijn zusje lachte mijn UIT!!!!dat zal ik nooit meer vergeten NOOIT!!! heb jij een blunder meegemaakt?ik hoor nog wel :zwaai:

DOUKALIA18
17-04-2004, 16:08
Ik ging naar een vriendin van me dus ik loop netjes de woonkamer in en wil dus haar mams groeten maar ik zag niet dat de stok van de stofzuiger daar lag , ik struikelde over de stok en viel zo languit in de armen van haar mams wat hebben hun toen om me gelachen

2Smart4u
18-04-2004, 18:37
mijn eerste dag stage als docente. Ik leidde een groep leerlingen door de school en stoer liep ik za3ma voorop. Ewa de trap moesten we af en toen....pats....boem......zda77! ik struikelde over een tree en viel van de trap.. Die schande was gewoon onvergetelijk, omdat de groep pubers mij zwaar uitlachten..en ik kwist niet wat ik moest doen..moest ik meelachen, moest ik huilen? moest ik streng doen en doorlopen? wat? verward stond ik op en liep ik lachend door met hun achter me aan....ik kon wel door de grond zakken..... :(

Samiralover15
18-04-2004, 19:12

Hahahaha

Samiralover15
19-04-2004, 20:27
Heeft niemand meer blunders meegemaakt???

karim_b
15-05-2006, 11:30
tijdens een dagje uit gaan naar duinrell, waren we met wat meiden gewoon klasgenoten. we liepen ergens door heen en per ongeluk komen we tussen wat nederlanders en raken we ze per ongeluk. we hebben allemaal sorry gezegd. opeens horen we om ons heen ik haat moslims. we hadden hem in elkaar geslagen in de bosjes en uit einde heb ik hem ook nog gevraagd of hij kan zwemmen, daar op gaf hij geen antwoord en gooi de hem in de gracht.

Saidat0en
15-05-2006, 16:35
tijdens een dagje uit gaan naar duinrell, waren we met wat meiden gewoon klasgenoten. we liepen ergens door heen en per ongeluk komen we tussen wat nederlanders en raken we ze per ongeluk. we hebben allemaal sorry gezegd. opeens horen we om ons heen ik haat moslims. we hadden hem in elkaar geslagen in de bosjes en uit einde heb ik hem ook nog gevraagd of hij kan zwemmen, daar op gaf hij geen antwoord en gooi de hem in de gracht. :moe:

Meisje_-_A
28-05-2006, 01:47
:moe: :moe: echt, je kon geen betere reactie plaatsen :hihi: :hihi: :hihi:

TANTE_TRUUS
28-05-2006, 23:21
hahahahahahahaha karim b nee die was leuk

Meisje_-_A
28-05-2006, 23:33
mijn eerste dag stage als docente. Ik leidde een groep leerlingen door de school en stoer liep ik za3ma voorop. Ewa de trap moesten we af en toen....pats....boem......zda77! ik struikelde over een tree en viel van de trap.. Die schande was gewoon onvergetelijk, omdat de groep pubers mij zwaar uitlachten..en ik kwist niet wat ik moest doen..moest ik meelachen, moest ik huilen? moest ik streng doen en doorlopen? wat? verward stond ik op en liep ik lachend door met hun achter me aan....ik kon wel door de grond zakken..... :( Eerlijk??? :jammer: dit is té erg!!!

karim_b
29-05-2006, 14:06
nog een..... Burger King was er een dikke jongen riffie Hij was altijd lui om naar de andere kant te lopen om naar de wc te gaan hij pakt een King Size beker waar normaal milkshake in hoort Hij neemt de beker mee in de grote koel cel en daar in gaat hij plassen.. Als hij klaar is gooit hij dat niet weg, maar legt het ergens neer tot dat het opeens in iemands tas werdt gestopt met de bestelling... mensen dachten Fanta... Hahahaha hollander heeft zwaar marokkaanse riffie pis in ze bek gehad. maar was wel erg, maar ook lach wekkent

Basma_20
29-05-2006, 19:19
nog een..... Burger King was er een dikke jongen riffie Hij was altijd lui om naar de andere kant te lopen om naar de wc te gaan hij pakt een King Size beker waar normaal milkshake in hoort Hij neemt de beker mee in de grote koel cel en daar in gaat hij plassen.. Als hij klaar is gooit hij dat niet weg, maar legt het ergens neer tot dat het opeens in iemands tas werdt gestopt met de bestelling... mensen dachten Fanta... Hahahaha hollander heeft zwaar marokkaanse riffie pis in ze bek gehad. maar was wel erg, maar ook lach wekkent :wat?!: :wat?!: riffie:nerd: ze3mak el oujdawa ma kaydirou walou :ego: word echt misselijk van je reacties bah bah...zo iets kan je beter niet plaatsen

karim_b
30-05-2006, 13:58
:wat?!: :wat?!: riffie:nerd: ze3mak el oujdawa ma kaydirou walou :ego: word echt misselijk van je reacties bah bah...zo iets kan je beter niet plaatsen nee wij doen niets, in oujda hebben we mooie vrouwen

Basma_20
30-05-2006, 18:35

nee wij doen niets, in oujda hebben we mooie vrouwen wat doe je hier dan...hup naar oujda :ego:

Pagina's : [1] 2