Bekijk originele versie : Laser- ontharen bij Evita...mijn ervaring
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
boemba123
29-04-2009, 18:13
Ik ben vandaag na maanden van nadenken, zoeken, informatie opvragen..
eindelijk voor het eerst naar Evita gegaan voor een laserbehandeling.
Ik ga mijn benen ontharen bij Evita met de diodelaser.
Vorige week had ik het kennismaking/informatie-gesprek, en ik heb toen besloten om er mee door te gaan.
Ik doe ook meteen mijn bovenlip en misschien volgens jaar ook mijn oksels.
Eerst was ik wel bang voor de pijn..maar dat viel achteraf gezien heeeeel erg mee.
Ze was ongeveer 50 minuten bezig met mijn onderbenen en nog geen 2 minuten met mijn bovenlip.
De bovenlip is iets pijnlijker dan je benen...maar ook makkelijk vol te houden.
Ik zal op deze topic bijhouden hoe het vervolg gaat...als iemand vragen heeft...kom maar op!
Dina_lady
29-04-2009, 18:19
hoeveel betaal je daarvoor
boemba123
29-04-2009, 18:24
bovenlip is geloof ik 30 euro per keer.
en benen 180 euro per keer
je hebt ongeveer 6 tot 8 behandelingen nodig.
Als je goed verzekerd bent, dan krijg je voor gezichts-ontharing een bedrag vergoed.
Afhankelijk van je verzekeraar en soort verzekering krijg je dus een bedrag terug.
Ik ben bij Agis verzekerd, heb geloof ik de comfort plus en ik krijg 1300 euro per jaar vergoed.
vlindertje8
29-04-2009, 20:21
hey meid
Hou ons op de hoogte want ik was ook van plan om bij haar te laten laseren. Alleen twijfelde ik omdat ik hoorde dat nooit alle haartjes verdwijnen, maar dat het dan meer donshaartjes worden. En ook heb ik gehoord dat als je je bovenlip laat laseren dat je in de tijd tussen de behandelingen door alleen mag scheren of ontahringscreme mag gebruiken en dat wil ik dus absoluut niet! Hoe doe jij dat dan?
En wordt het ook vergoed als je oksels en benen laat doen?
Doornroosjeroos
29-04-2009, 21:56
boemba123
30-04-2009, 10:56
hey meid
Hou ons op de hoogte want ik was ook van plan om bij haar te laten laseren. Alleen twijfelde ik omdat ik hoorde dat nooit alle haartjes verdwijnen, maar dat het dan meer donshaartjes worden. En ook heb ik gehoord dat als je je bovenlip laat laseren dat je in de tijd tussen de behandelingen door alleen mag scheren of ontahringscreme mag gebruiken en dat wil ik dus absoluut niet! Hoe doe jij dat dan?
En wordt het ook vergoed als je oksels en benen laat doen?
Zij vertelde mij dat ik na 6 behandelingen niet meer terug hoefde te komen.
Er kunnen enkele haartjes terug komen, maar hele fijne zachte haartjes..e
en als het niet meer dan 10 zijn dat je die niet hoeft weg te laseren..want jij zal toch de enige zijn die ze ziet..:hihi:
Je mag je bovenlip gewoon ontharen met creme, dat deed ik toch al...en na een paar behandelingen ben je er voorgoed af...
Dus gewoon doen...niet twijfelen..dat deed ik namelijk ook.
Nee, oksels etc wordt neit vergoed, alleen voor je gezicht.
Maar neem even telefonisch contatc met haar op..dan kan ze je meer vertellen over het verzekerings-gedeelte.. ;)
Ik doe het ook bij Evita en ben tot nu toe zeer te spreken erover. Moet nog 3 keer, dan ben ik er vanaf.
Wel super vervelend dat je niet mag zonnebanken en/of zonnen in de buitenzon.
Ik doe het ook bij Evita en ben tot nu toe zeer te spreken erover. Moet nog 3 keer, dan ben ik er vanaf.
boemba123
30-04-2009, 11:40
Wat laat jij doen?
En zie je al resultaat?
moemoesht
30-04-2009, 13:20
waar lig dat evita??
boemba123
30-04-2009, 13:27
waar lig dat evita??
Ze hebben 3 zaken, Utrecht, Amsterdam en Den Haag
Romantiic
30-04-2009, 14:02
Interessant..
k wil ook :)
ik ga even hun site bezoeken...
ik google wel even ;)
hihi xxx
Romantiic
30-04-2009, 14:18
waarom mag je niet zonnen dan? mag dat wel nĂ die 6 behandelingen??
http://www.lazerepilasyon.nl/nederlands.htm
hier kan je alles lezen..
vlindertje8
30-04-2009, 21:44
is het erg als je je bovenlip laat laseren en tussen de behandelingen door blijft ontharen met bijv touw of pincet?
boemba123
30-04-2009, 22:47
is het erg als je je bovenlip laat laseren en tussen de behandelingen door blijft ontharen met bijv touw of pincet?
Je mag niet met pincet ontharen, maar wel met ontharingscreme.
Want als ik het goed begrepen heb..dan trek je met een pincet ook het pigment eruit, het onderste stukje..en dan kan de laser deze niet pakken..
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.