Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Epileerapparaat...wat zijn jullie ervaringen?!

Pagina's : [1] 2

maneschijn
16-04-2004, 15:46

Hé meiden, Ik neem aan dat de meeste onder ons zich wel ontharen...ik weet niet wat jullie allemaal gebruiken om die boel weg te krijgen :D maar gewoon een scheermesje was wat ik tot nu toe steeds gebruikte...erg handig maar spijtig genoeg zonder lang resultaat. Zo heb ik dus besloten om me een epileerapparaat aan te schaffen, maar de reacties die ik tot nu heb gehoord en gelezen over het gebruiken van een eppileerapparaat hebben me wat schrik aangejaagd. IK weet wel dat de haartjes dan een paar weken wegblijven, maar hoe zit dat nou met de pijn :confused: Wie van jullie gebruikt er ook een epileerapparaat en wat zijn jullie ervaringen. Hoe voelde de eerste keer aan...ooh jeetje ik mag er gewoon niet aan denken, ik heb namelijk een niet zo hoge pijngrens en ben erg gevoelig dus tell me... Groetjes xxx

Mysticalia
16-04-2004, 15:53
Hilou :D Ik gebruik ook een epileeraparaat. Het doet nie zoveel pijn! :) het prikt wat, meer niet (of ik heb een hoge pijngrens? :hihi: ) Maar laat je niet afschrikken, je bijt op je tanden en je gaat ervoor. De eerste keer is beetje pijnlijk, maar nie overdreven. Daarna gaat het vanzelf :D succes :belgie: http://www.hairfacts.com/images/philips.jpg

Lampjuh
16-04-2004, 15:54
Ik gebruik deze, het heet Ice Satin Epilator, ik moet je zeggen in het begin is het zeer pijnlijk en de haartjes worden niet echt goed verdoofd, maar nu valt het erg mee, je krijgt ook nog es gladde benen van en je hoeft het niet vaak te doen, om de 3 weken of 4.. http://www.livingaidsonline.co.uk/acatalog/phi6433.jpg

maneschijn
16-04-2004, 16:11
Hé thanks ladies :goedzo: En op wat moet ik letten bij het kopen van mijn epileerapparaat. Hoe hebben jullie die uitgekozen of moet ik gewoon een winkel binnenstappen en er ééntje uitkiezen? En gebruiken jullie soms ook een verzorgende creme na het ontharen want ik neem aan dat de huid wat rood gaat zien of niet. En gebruiken jullie het ook om jullie oksels te scheren...want dat lijkt me pas echt pijnlijk. :confused: Alvast bedankt xxxxxx :zwaai:

Mysticalia
16-04-2004, 16:18

Origineel gepost door maneschijn Hé thanks ladies :goedzo: En op wat moet ik letten bij het kopen van mijn epileerapparaat. Hoe hebben jullie die uitgekozen of moet ik gewoon een winkel binnenstappen en er ééntje uitkiezen? En gebruiken jullie soms ook een verzorgende creme na het ontharen want ik neem aan dat de huid wat rood gaat zien of niet. En gebruiken jullie het ook om jullie oksels te scheren...want dat lijkt me pas echt pijnlijk. :confused: Alvast bedankt xxxxxx :zwaai: Eerlijk gezegd, heb ik gewoon het kleinste gepakt zodat ik het makkelijk mee kan nemen en het was spotgoedkoop :o . Na het epileren smeer ik altijd een lotion in, omdat het mn huid uitdroogt om één of ander reden :confused: . :schok: oksels? nee hoor, ik kick eeeeeecht niet op pijn :hihi: :belgie:

Lampjuh
16-04-2004, 16:21
Origineel gepost door maneschijn Hé thanks ladies :goedzo: En op wat moet ik letten bij het kopen van mijn epileerapparaat. Hoe hebben jullie die uitgekozen of moet ik gewoon een winkel binnenstappen en er ééntje uitkiezen? En gebruiken jullie soms ook een verzorgende creme na het ontharen want ik neem aan dat de huid wat rood gaat zien of niet. En gebruiken jullie het ook om jullie oksels te scheren...want dat lijkt me pas echt pijnlijk. :confused: Alvast bedankt xxxxxx :zwaai: Ik had uitgebreide vragen gesteld aan de winkelier, maar das lang geleden :hihi: En ik gebruik huidemulsie body lotion van dermolin, voor een glad effect moet je je huid ook een keer per week scrubben. En dan zou het heel goed zijn als je dat vlak voor het epileren doet, dus tijdens het douchen ff srubben en na het douchen kan je epileren. kijk ook deze http://www.allergiewinkel.nl/nl/dept_30.html

Lampjuh
16-04-2004, 16:22
En trouwens ik gebruik het ook niet voor de oksels. :schok:

Lady_moi
16-04-2004, 16:28
Ik gebruik geen epileerapparraten anarie zot Ik durf da nie Ik gebruik gewoon van die veet doekjes effe over de benen ermee gaan en weg zijn de haartjes Zoals in de reclame haha

Mysticalia
16-04-2004, 16:42
Origineel gepost door Lady_moi Ik gebruik geen epileerapparraten anarie zot Ik durf da nie Ik gebruik gewoon van die veet doekjes effe over de benen ermee gaan en weg zijn de haartjes Zoals in de reclame haha Toverdoekjes? :eek: dat kende ik niet. :D En blijven die haartjes lang weg? en hoe heet het precies? :belgie:

Lady_moi
16-04-2004, 16:50
Veet doekjes :o Er bestaan ook nog zulke epileercremekes éh Ma ik moe eerlijk zeggen tis wel tamelijk duur :eek:

Mysticalia
16-04-2004, 16:59
Origineel gepost door Lady_moi Veet doekjes :o Er bestaan ook nog zulke epileercremekes éh Ma ik moe eerlijk zeggen tis wel tamelijk duur :eek: ik hou nie van die veetcremekes, da moe ge lang wachten en ik heb da geduld echhhhhht nie :o . vandaar dat machinetje, over je beentjes en hup alles eraf :hihi: maar die doekjes, ben wel benieuwd naar, ik ga het eens zoeken. ;) :belgie:

Mysticalia
16-04-2004, 17:00
oja, nog paar vraagjes: die doekjes zijn toch echt doekjes hé? toch nie van die strips? en gaat het direct af of moet je het op je been laten?

Lady_moi
16-04-2004, 17:11
Helaas zult ge daar ook geduld mee moeten hebben :hihi:

Lady_moi
16-04-2004, 17:12
Oja tuurlijk doekjes hahahaa :maf:

maneschijn
16-04-2004, 17:31

Thanks meiden voor jullie reacties...dus ik zal al een lijst opstellen met vragen om aan de winkelier te stellen :D En lady_moi, wat betreft die toverdoekjes, heb er nooit van gehoord...leg eens uit Groetjes xxx

Pagina's : [1] 2