Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Micro dermabrasie

Sarella
29-04-2009, 09:21

Ik heb vrijdag een afspraak...ik wil het doen tegen littekentjes ten gevolge van acne. Als iemand het interresant vind dan post ik hoe het is gegaan en of het heeft geholpen. Het is de nieuwste methode dus niet met kristallen. Heeft iemand ooit een plantpeeling gehad??

elisha
02-05-2009, 16:38
huh de nieuste methode microdermabrasie is mert kristallen? waar heb je dat gedaan.. ik doe het in eindhoven 35 eurotjes maar

boemba123
02-05-2009, 16:57
he, elisha wat laat jij doen? en waarvoor? Doet het pijn?

Independente
03-05-2009, 13:10
huh de nieuste methode microdermabrasie is mert kristallen? waar heb je dat gedaan.. ik doe het in eindhoven 35 eurotjes maar Heb je voor ons een adres meid? :o

Soraya_west
03-05-2009, 13:44

jaaah, ik wil dat ook weten adres en of het echt helpt?

kotchia
04-05-2009, 23:03
Ik heb vrijdag een afspraak...ik wil het doen tegen littekentjes ten gevolge van acne. Als iemand het interresant vind dan post ik hoe het is gegaan en of het heeft geholpen. Het is de nieuwste methode dus niet met kristallen. Heeft iemand ooit een plantpeeling gehad?? ik had zaterdag green peeling laten doen ik zie nu al verschil die is wel duuder dan micro... maar die helpt egt

elisha
05-05-2009, 13:35
he, elisha wat laat jij doen? en waarvoor? Doet het pijn? microdermabrasie is huidlagen weghalen bevordert de celdeling.. effect mooie nieuwe huis... voor littekentjes doe ik het voor mijn acne vind ik neoderma super werken.. het is geen ontspannende behandeling!! is niet echt aangenaam maar wel super goed :D ik doe het in eindhoven., www.beautypalaceeindhoven.nl

halwa_zina
09-05-2009, 01:58
is micro goed voor je puisjes?