Bekijk originele versie : feit..
Feit; Vanaf de Golfoorlog zijn er onafgebroken amerikaanse troepen op arabisch grondgebied gestationeerd geweest. We praten niet over enkele duizenden, maar over HONDERDDUIZENDEN zwaar bewapende amerikaanse gevechtseenheden.
Wat betekend dit?
De arabische landen zijn al lange tijd BEZET door de zionisten.
Wat gebruik jij? Zoals je zelf al aangeeft zijn ze daar gestationeerd. Veelal met toestemming van die landen zelf.
Omdat ze niet op een democratische wijze zijn aangewezen. En daar komen (wij) Westerlingen tegen in opstand. Je slaat de spijker op zijn kop.
Origineel gepost door verwijderd
spijkers op zijn kop hahahahahahah dan ken je mij nog niet als je eens wist achter wie ik stond dan ga je me haten ik weet dat je vermoedens hebt maar bewijs het maar woehahahahahahahahahhahaha ;)
Probably behind Saddam. Am I Wrong?
zionisme = het door Theodor Herzl (omstreeks 1900) geïnitieerde streven van joden een eigen nationale staat in Palestina te stichten en, thans, deze staat de handhaven. (Van Dale)
Lang niet alle Amerikanen zijn joden, dus dan klopt het niet.
Maar als we joden schrappen en ervan maken mensen in het algemeen, dan klopt het toch wel aardig. De amerikaanse regering staat achter Israel en vindt dat de Isrealische staat gehandhaafd moet blijven.
In die zin Amerikanen = zionisten.
Vergeet mijn vorige posting dus maar.
Inderdaad de bevolking daar is er helemaal niet blij mee dat de amerikanen daar zitten.
2/3 deel van koeweit is al in handen van de amerikaanse militairen en een kantoor van de zender "el jazeera" is daar gesloten omdat zij hier over spreekt.
De enige reden waarom de Saoudische famillie daar(Saudi-Arabie) nog zit is door de hulp van de amerikanen.
De amerikanen zitten daar doormiddel van een deal/contract die ze hebben gesloten met een paar golf-landen : 50% van de olie inkomsten in ruil voor bescherming ( tegen saddam en de lokale bevolking).
Hier kwam de bevoling pas achter toen het veel te laat was.
Maar waar praten we over...democratsie?whats dat?
Amerika speelt het gewoon superslim.
Staten tegen elkaar opzetten en daar profeit van hebben lukt hun tot de dag van vandaag nog. Ze lokken de fouten uit en gaan er daarna op in spelen.
En israel...? nou jah.. die schenden de verdragen al sinds 1967 en niemand die daar wat over zegt want het is de 51ste staatje van amerika en europa voelt zich nog steeds schuldig over de 2De W.O. en de joden maken hier goed gebruik van.Over de arabische landen hoeven we niet te praten want bijna al die leiders zijn hielenlikkers van de V.S. net als blair.
laboudanda
06-11-2002, 20:33
Origineel gepost door Rajaa21
Feit; Vanaf de Golfoorlog zijn er onafgebroken amerikaanse troepen op arabisch grondgebied gestationeerd geweest. We praten niet over enkele duizenden, maar over HONDERDDUIZENDEN zwaar bewapende amerikaanse gevechtseenheden.
Wat betekend dit?
De arabische landen zijn al lange tijd BEZET door de zionisten.
HEY juffrouw RIA je bent terug..enne waar is die DIKKOp van een AVATAR gebleven?..je weet wel die man met snor die denkt dat ie stoer doet in zwart/wit!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.