Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrijgelaten Japanners willen in Irak blijven

LZN
16-04-2004, 15:34

Vrijgelaten Japanners willen in Irak blijven Twee van de drie Japanners die in Irak werden gegijzeld en vrijgelaten, willen in Irak blijven. Dat hebben ze vrijdag aangekondigd, tot groot ongeloof en woede van hun familie en politici in Japan. De 34-jarige Nahoko Takato, een vrijwilligster, zei kort na haar vrijlating aan de televisiezender Al-Jazeera: "Ik zet mijn missie in Irak verder. De ontvoerders lieten me lijden. Maar ik kan het Iraakse volk niet haten". Ook de 32-jarige fotograaf Soichiro Koriyama wil in Irak blijven, zo liet hij zijn familie weten. "Mijn werk is foto's maken". Zijn moeder verklaart hem alvast gek. "Ik denk niet dat hij goed beseft wat voor zorgen hij heeft veroorzaakt", aldus zijn moeder..

Sword_of_Islam
16-04-2004, 16:20
Die ene Jappaner bevestigt dat Jappeners over graag met hun fototoestel in de hand zitten héhé.

Sword_of_Islam
16-04-2004, 16:24
Abdullah Ibn Amr Ibn Al'aas, moge Allah met hem tevreden zijn, heeft overgeleverd: "De Profeet, Allah's zegen en vrede zij met hem, heeft gezegd: 'Het is een grote zonde als men zijn ouders beledigt'. De metgezellen zeiden: 'O boodschapper van Allah, kan iemand dan zijn ouders beledigen?. Hij zei: 'Jawel, als je de vader van een ander beledigt dan beledigt de ander weer jouw vader en als je de moeder van een ander beledigt dan beledigt die ander ook jouw moeder'." [De uiteindelijke overlevering door Boekhaarie] Geen ouders schelden ya gotti.

Sword_of_Islam
16-04-2004, 16:39
Laat hem maar, zijn straf komt nog Insha'Allah.

roebla
16-04-2004, 17:01

Mijn missie zegt zij/hij ? Missionaris ? net als die Zuid-Koreanen