Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bidden ..help me alsjeblieft

yach
05-11-2002, 20:58

hi even een dome vraagje mijn vriendin is turks en ze wilt graag een site of iets zodat ze kan leren bidden kunnen jullie me helpen weet niet goed hoe ik het haar moet uitleggen op een juiste manier ik wil het een beetje profesioneel je snap wel niet gewoon maar wel goed uitgelegd

UndercoverAngel
05-11-2002, 21:05
www.al-islaam.com :goedzo:

yach
05-11-2002, 21:09
thx you are the greatest...

UndercoverAngel
05-11-2002, 21:16
Origineel gepost door yach thx you are the greatest... Graag gedaan ..Ik hoop dat je er wat aan hebt ... :)

al_hamka
05-11-2002, 21:18

Waaaa cool Ik ben vandaag ook begonnen met bidden :goedzo: Hahahaa weet je hoe trots ik op mezelf ben wela!!! Ik zal er ook eens gaan kijken want ik kan ook nog wel wat hulp gebruiken :goedzo: :zwaai: ** SouSou **

Hindaatje
05-11-2002, 21:25
www.redouan.nl staat er uitgebreid;)

yach
05-11-2002, 21:28
www.al-islaam.com is wel heel anders opgeschreven dan hoe ik het doe wat is dit oeps hier schrik ik van heb het veel makkelijker geleerd.. Al_ hamka goed zo meid ben ook trots op je (K) een goed begin voor ramdan

laboudanda
05-11-2002, 21:36
Origineel gepost door yach hi even een dome vraagje mijn vriendin is turks en ze wilt graag een site of iets zodat ze kan leren bidden kunnen jullie me helpen weet niet goed hoe ik het haar moet uitleggen op een juiste manier ik wil het een beetje profesioneel je snap wel niet gewoon maar wel goed uitgelegd Domme vraagje? Nou nee hoor