Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Hoeveel ben je afgevallen met maaltijdvervangers?



Pagina's : 1 [2] 3

19-05-2009, 09:53
zijn er meiden met deze ervaring??

20-05-2009, 10:06



Citaat door soemie:
en meid, ben je al iets afgevallen???
xxx

Toen ik begon woog ik 84,4 kilo. Ik was vorige week zaterdag begonnen. Maandag had k wel gewoon gegeten.

Vrijdag had ik me weer gewogen en woog ik 80.2 kilo.

En het weekend had ik ook gewoon gegeten en maandag ben ik weer begonnen en vandaag dus weer me 3e dag. Ik was niks aangekomen na het eet- weekendje. Vrijdag ga ik me weer wegen

Ik hoop in 4 weken rond de 75 kilo te halen!

20-05-2009, 10:15
Goed zo meid.
Ik ben er ook mee begonnen. Gisteren was mijn eerste dag.
Ik heb me zaterdag gewogen en woog toen 93kg.
Zondag was ik begonnen met dieeten. Had heel gezond
gegeten. Ook maandag was dieetdag. Maar toen vertelde mijn vriendin mij dat haar dietist haar had aangeraden om met maaltijdvervangers te beginnen omdat ze zo moeilijk afslankte. Ze is in één week bijna 3kg afgevallen. Toen zei ik: Ik heb van alles geprobeerd om af te vallen maar nog NOOIT maaltijdvervangers. Ik ben maandag rond 17u nog naar de Kruidvat gerend om paar van die potten en repen te gaan kopen.
Gisteren was heel goed gegaan. Ze smaken ook lekker die produkten.
Vandaag is dus mijn tweede dag. Daarnet om 9u een half uurtje gecrosstraind. en om iets voor 10u mijn maaltijdvervanger gedronken. Het vult wel goed hé!! Ik ga 2 weken proberen alleen maar van die shakes te drinken voor ontbijt en avondmaal. Voor de middagmaal eet ik van de maaltijdvervangende repen. En 2 tussendoortjes. een appel en een glas bouillon! En een beetje beweging erbij. Ben benieuwd hoeveel ik ga afvallen!! Zaterdag is terug weegdag dan laat ik jullie weten wat er vanaf is gegaan inshallah!!!
xxx

20-05-2009, 12:52

Citaat door soemie:
Goed zo meid.
Ik ben er ook mee begonnen. Gisteren was mijn eerste dag.
Ik heb me zaterdag gewogen en woog toen 93kg.
Zondag was ik begonnen met dieeten. Had heel gezond
gegeten. Ook maandag was dieetdag. Maar toen vertelde mijn vriendin mij dat haar dietist haar had aangeraden om met maaltijdvervangers te beginnen omdat ze zo moeilijk afslankte. Ze is in één week bijna 3kg afgevallen. Toen zei ik: Ik heb van alles geprobeerd om af te vallen maar nog NOOIT maaltijdvervangers. Ik ben maandag rond 17u nog naar de Kruidvat gerend om paar van die potten en repen te gaan kopen.
Gisteren was heel goed gegaan. Ze smaken ook lekker die produkten.
Vandaag is dus mijn tweede dag. Daarnet om 9u een half uurtje gecrosstraind. en om iets voor 10u mijn maaltijdvervanger gedronken. Het vult wel goed hé!! Ik ga 2 weken proberen alleen maar van die shakes te drinken voor ontbijt en avondmaal. Voor de middagmaal eet ik van de maaltijdvervangende repen. En 2 tussendoortjes. een appel en een glas bouillon! En een beetje beweging erbij. Ben benieuwd hoeveel ik ga afvallen!! Zaterdag is terug weegdag dan laat ik jullie weten wat er vanaf is gegaan inshallah!!!
xxx
Ik vind het raar dat een dietiste haar ging overtuigen met shakes, werken die echt? Want ik moet tegen de ramadan 23kg kwijt...en wat voor shakes zjin het?

20-05-2009, 16:59


Slaam aliekom dames,


Mohiem.. ik heb zo'n modifast ding thuis liggen , 8 zakjes ofzo denk ik!! zitten er nog in!!


als ik iemand ermee blij kan maken graag,
kwoon in Rdam

20-05-2009, 18:14

Citaat door MoslimaForever1:
Ik vind het raar dat een dietiste haar ging overtuigen met shakes, werken die echt? Want ik moet tegen de ramadan 23kg kwijt...en wat voor shakes zjin het?


En toch is het op aanraden van haar dietist .
Ze is in één week bijna 3kg afgevallen.
Ik ga me zaterdag wegen dan laat ik weten wat ik dan ben afgevallen in één week
xxx

20-05-2009, 19:41

Citaat door soemie:
En toch is het op aanraden van haar dietist .
Ze is in één week bijna 3kg afgevallen.
Ik ga me zaterdag wegen dan laat ik weten wat ik dan ben afgevallen in één week
xxx
Jah laat me weten hoeveel je bent afgevallen en in hoeveel tijd.

20-05-2009, 21:29
Ik ben nu al een weekje bezig met Cambridge dieet .. en ben 4.2 kilo kwijt.


Alleen vandaag heb ik helaas gezondigd, een klein beetje dan .. wegens familiebezoek enzo ...

27-05-2009, 15:13
en dames zijn jullie al wat kwijt met weigt care of modifast?

27-05-2009, 16:35
hoe werkt dat meiden.. wat eten jullie de hele dag door ??

27-05-2009, 23:38

Citaat door OumMoussa:
Meiden..ik weet dat je er veel mee kan afvallen maar..hoe zorg je dat het eraf BLIJFT?
Je weet toch..na weken poeders en shakes weer normaal gaan eten levert zeker jojo effect op!

Hier ben ik dus ook bang voor.

28-05-2009, 10:08

Citaat door moslimajeblia:
hoe werkt dat meiden.. wat eten jullie de hele dag door ??



ik doe weight care, ben nu bezig met plan A

http://www.weightcare.nl

je moet even op de site kijken bij abc plan, wordt alles uitgelegd.

28-05-2009, 10:10



Citaat door miss18:
Hier ben ik dus ook bang voor.



dat is met alle dieten, als je daarna veel gaat eten kom je aan, je moet gewoon een goede balans vinden na je dieet.

maar een dieet met maaltijdvervangers waarmee je in korte tijd veel kan afvallen kan wel een goede motivatie zijn om door te gaan met een gezond leefpatroon...

28-05-2009, 11:53
Als je na je dieet rustig opbouwt kan ej jo'jo'en voorkomen..
dus als je eerste 3 maaltijd vervangers nam..neem je daarna 1 week lang 2 maaltijd vervangers met heel gezond avond eten..
als je dan op gewicht blijft kan je het afbouwen naar 1..etc

28-05-2009, 11:55
Sellepel, ben je die 10 kilo kwijt alleen door maaltijdvervangers?

Pagina's : 1 [2] 3