Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie is er goed in....

Pagina's : [1] 2

SweetRose
05-11-2002, 20:31

FRANS......!!!!!!!!!!!!! plzzz laat mij iets weten..ik ben zelf goed in frans...maar een paar woorden heb ik echt niet gevonden opt net of in de woordenboek en ik krijg het ervan!!!!

SAMMYGIRL
05-11-2002, 20:33
Origineel gepost door zin 'n midar FRANS......!!!!!!!!!!!!! plzzz laat mij iets weten..ik ben zelf goed in frans...maar een paar woorden heb ik echt niet gevonden opt net of in de woordenboek en ik krijg het ervan!!!! welke woorden heb je nodig kijk ik of ik het niet kan vinden :zwaai: :zwaai: -samira-

sherine
05-11-2002, 20:36
hmmmmmmmmz salut/bonjour! ca va ? je parler bien franqais hahahaha ik zal je proberen te helpen ben voor me mavo dik geslaagd op d niveau voor frans.......dus wie weet kan ik je helpen neeh heb je jah kan je krijgen..........we kunnen het altijd proberen

sanae84
05-11-2002, 20:36
ik was altijd wel goed in frans maar ik ben alles weer vergeten jammer he?,doeixxxxxx

SweetRose
05-11-2002, 20:37

Origineel gepost door SAMMYGIRL welke woorden heb je nodig kijk ik of ik het niet kan vinden :zwaai: :zwaai: -samira- ok dank u..Ik moet hebben aub :  Postkaftjes nakijken  De verse post op de postkaftjes uiteen leggen  De postkaftjes aan de beheerders uitdelen  Als de beheerders de postkaftjes teruggeven, moet ik de verse post nakijken  Dan de nagekeken post aan de beheerders geven  De overige post nakijken in het scherm  Tekstverwerking op nummer leggen  Kopiëren  Klassement ophalen  Klassement uiteen leggen wie dat kan vinden..wholah is een schatje forever in mijn hartje :D

soumaya1
05-11-2002, 20:38
nee, ik niet, ken niet eens normaal nederlands, laat staan frans!!! sorry!!

tha_lady
05-11-2002, 20:38
uuuuhhhh....uuuuuhhhhh je ne comprend pas??!!! laterZ :blauwkus:

SweetRose
05-11-2002, 20:44
Origineel gepost door tha_lady uuuuhhhh....uuuuuhhhhh je ne comprend pas??!!! laterZ :blauwkus: dank u voor uw hulp...:rolleyes: :D

SweetRose
05-11-2002, 20:52
Tazzzzzzz ik zal jullie nog eens iets vragen :kwaad: pfff

-Reda-
05-11-2002, 20:56
vraag al_hamka...zij heeft me ook geholpen met mn mondeling...

tha_lady
05-11-2002, 21:00
Origineel gepost door zin 'n midar dank u voor uw hulp...:rolleyes: :D you'r welcome................dat is engels!!!! :D :D laterZ :blauwkus:

SAMMYGIRL
05-11-2002, 21:07
he zin 'n midar ik heb voor je gezocht alleen komt er echt niks uit. :( :( deze zinnen zijn toch voor op de werkplek of niet? nou ja ik hoop dat iemand anders je kan verder helpen, maar voor aneer heb je het nodig? :zwaai: :zwaai: -samira

laboudanda
05-11-2002, 21:48
TU VU TOI VEuX la JEuX .. LA VACHE QUI RIT? Jus D ORANGE? Weet je wat?..ik ga FLAME OF RECCA kijken wel C ya's!! BONJOUR a DIKKY FACE!

Boyfriend
05-11-2002, 22:20
Origineel gepost door zin 'n midar ok dank u..Ik moet hebben aub :  Postkaftjes nakijken  De verse post op de postkaftjes uiteen leggen  De postkaftjes aan de beheerders uitdelen  Als de beheerders de postkaftjes teruggeven, moet ik de verse post nakijken  Dan de nagekeken post aan de beheerders geven  De overige post nakijken in het scherm  Tekstverwerking op nummer leggen  Kopiëren  Klassement ophalen  Klassement uiteen leggen wie dat kan vinden..wholah is een schatje forever in mijn hartje :D IK WEEET NIET OF DIT HELEMAAL JUIST IS MAAR EUHMMM IK HOOP DAT JE ER IETS AAN HEBT. IK KAN ENKEL DIT UIT MIJN HOOFD PERSEN SCHATJEEEE :D Postkaftjes nakijken: Contrôler les couvertures postale De verse post op de postkaftjes uiteen leggen: Séparer le poste actuel sur les couvertures postales De postkaftjes aan de beheerders uitdelen: Distribuer les couvertures postale au personnel de gestion Als de beheerders de postkaftjes teruggeven, moet ik de verse post nakijken: Quand le personnel de gestion me donnent les couvertures postales, je doit contrôler le poste actuel Dan de nagekeken post aan de beheerders geven: En suite le poste controlé retourner au personnel de gestion De overige post nakijken in het scherm: L'autre poste contrôler dans l'ecran Tekstverwerking op nummer leggen: Mettre le traitement de texte sur le numéro Kopiëren : Copier Klassement ophalen: Chercher la classification Klassement uiteen leggen: Séparer la classification :zwaai:

laboudanda
05-11-2002, 22:24

Origineel gepost door Boyfriend IK WEEET NIET OF DIT HELEMAAL JUIST IS MAAR EUHMMM IK HOOP DAT JE ER IETS AAN HEBT. IK KAN ENKEL DIT UIT MIJN HOOFD PERSEN SCHATJEEEE :D Postkaftjes nakijken: Contrôler les couvertures postale De verse post op de postkaftjes uiteen leggen: Séparer le poste actuel sur les couvertures postales De postkaftjes aan de beheerders uitdelen: Distribuer les couvertures postale au personnel de gestion Als de beheerders de postkaftjes teruggeven, moet ik de verse post nakijken: Quand le personnel de gestion me donnent les couvertures postales, je doit contrôler le poste actuel Dan de nagekeken post aan de beheerders geven: En suite le poste controlé retourner au personnel de gestion De overige post nakijken in het scherm: L'autre poste contrôler dans l'ecran Tekstverwerking op nummer leggen: Mettre le traitement de texte sur le numéro Kopiëren : Copier Klassement ophalen: Chercher la classification Klassement uiteen leggen: Séparer la classification :zwaai: Ga spelen jij..je hebt zeker 60 jaar gezocht om dit te vinden eh?.. Trouwens dit is SPAANS jij Zoo boy!

Pagina's : [1] 2