Bekijk originele versie : Jongens wees eens eerlijk !!!!!!!!!!!!!
moslima1978
16-04-2004, 12:31
Veel zusters in de islam, hebben de misvatting over een relatie voor het huwelijk. Zij denken namelijk door de jongen,op wie ze verliefd zijn, alles te geven waar hij om vraagt ze hem zover krijgen dat ze om hun hand komen vragen.
Dus bij deze doe ik aan Alle AllahVrezende broeders de oproep om deze zusters te adviseren, over de grens die een meisje moet trekken wil ze serieus genomen worden zodat de jongen haar echt respecteert en waardeert.
En dat zij een bent enes is, waarvan hij wil dat zij de moeder van zijn kinderen wordt.
Bij deze alvast bedankt voor jullie medewerking en moge Allah,swt jullie belonen voor jullie oprechte advies aan jullie zuster.
Het is een plicht van een iedere moslim broeder/zuster om zijn moslim broeder/zuster te adviseren om het goede te doen. Want wie zijn broeder/zuster in de islam helpt, zal Allah,swt hiervoor belonen.
Dus weet dat jullie inspanning niet voor niets is
Met liefde omwille van Allah,swt
Moslima :) :)
sexywoman
16-04-2004, 12:36
Eigenlijk weet je het antwoordt zelf ook al, daar heb je hun niet echt voor nodig...............
Eigenlijk zou ik als advies willen geven om jezelf te zijn. Het willen/moeten geven om zo een man te krijgen toont weinig respect voor jezelf.
Het moet zo zijn dat 2 mensen verliefd zijn en niet 1 verliefd en de ander vind het wel makelijk. In zo'n geval zou ik niet de moeite nemen om me zo in te zetten om alsnog de man voor je te winnen.
En ik als man zou dat ook niet prettig vinden. Tenslotte moet je samen verder en als er geen respect is of liefde dan heeft het toch geen nut.
Chatefemqemamu
16-04-2004, 12:44
Origineel gepost door newkid
Eigenlijk zou ik als advies willen geven om jezelf te zijn. Het willen/moeten geven om zo een man te krijgen toont weinig respect voor jezelf.
Het moet zo zijn dat 2 mensen verliefd zijn en niet 1 verliefd en de ander vind het wel makelijk. In zo'n geval zou ik niet de moeite nemen om me zo in te zetten om alsnog de man voor je te winnen.
En ik als man zou dat ook niet prettig vinden. Tenslotte moet je samen verder en als er geen respect is of liefde dan heeft het toch geen nut.
helemaal mee eens!!
vrouwen gedragen zich af en toe alsof er een handboek is voor het krijgen en behouden van een man
moslima1978
16-04-2004, 12:53
Lieve zuster fie dien, (sexy women)
Begrijp me niet verkeerd, ikzelf weet wat ik wil, en wat ik wil is zeker geen relatie omdat dit niet onder mijn principes valt.
Als een jongen oprecht interesse toont, dan zal ik hem in de gelegenheid stellen om vragen aan mij te stellen en vice versa en dit dan via mail en/of telefoon omdat dit het veiligst is.
Ik heb dit bericht geplaatst voor de zusters onder ons die helaas wel de grote fout begaan. En ik hen hiermee erop wil wijzen hoe jongens echt over meisjes denken die zich laten gaan. En daar ik met dit communicatiemiddel een groter bereik heb dan met een 1 op 1 gesprek.
Daarnaast kan ik het de meisjes wel vertellen, maar is het niet effectiever als ze het van de jongens zelf horen hoe zij erover denken.
Met veel liefde (omwille van Allah,swt)
Oegtek fie dien.
elmoemien
16-04-2004, 12:57
Iedereen weet hoe het moet, eigenlijk oud nieuws:D
Origineel gepost door Chatefemqemamu
helemaal mee eens!!
vrouwen gedragen zich af en toe alsof er een handboek is voor het krijgen en behouden van een man
Klopt, en ik denk dat de man er dan ook wel wat moeite voor kan doen. Het moet niet aan de vrouw liggen. Ik snap wel dat de grens moeilijk te leggen is maar ik denk dat het een samenspel moet zijn tussen de man en de vrouw.
De grens ligt dus daar waar de vrouw een slaaf word van haar ideaal en/of wens (of wat je nog steeds ziet het ideaal/wens van haar ouders)
Origineel gepost door moslima1978
Lieve zuster fie dien, (sexy women)
Begrijp me niet verkeerd, ikzelf weet wat ik wil, en wat ik wil is zeker geen relatie omdat dit niet onder mijn principes valt.
Als een jongen oprecht interesse toont, dan zal ik hem in de gelegenheid stellen om vragen aan mij te stellen en vice versa en dit dan via mail en/of telefoon omdat dit het veiligst is.
Ik heb dit bericht geplaatst voor de zusters onder ons die helaas wel de grote fout begaan. En ik hen hiermee erop wil wijzen hoe jongens echt over meisjes denken die zich laten gaan. En daar ik met dit communicatiemiddel een groter bereik heb dan met een 1 op 1 gesprek.
Daarnaast kan ik het de meisjes wel vertellen, maar is het niet effectiever als ze het van de jongens zelf horen hoe zij erover denken.
Met veel liefde (omwille van Allah,swt)
Oegtek fie dien.
Hmmm. dan vrees ik dat ik niet tot de doelgroep behoor. Ik merk dat ik wel vaker een afwijkend idee heb als de meeste jongens (die reageren)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.