Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe ga jij je kind(eren) noemen???????

Pagina's : [1] 2

Reqrouz
16-04-2004, 12:19

Mijn tante gaat bevallen insha allah. Maar ze heeft nog steeds geen naam voor haar kind. Mijn oom wil het als het een meisje is Essiya en als het een jongen is Farid noemen. Maar mijn tante vind dat geen leuke naam. Ikzelf dacht aan Laila. Maar wat zouden jullie een mooie naam voor haar, of straks voor je eigen kinderen vinden?????

sneakynawal
16-04-2004, 12:44
Nawal! Betekenis: geschenk!

gaviel
16-04-2004, 12:56
Na dat noem ik nou een topic geschenk :D want mijn dochter krijgt insachaallah een kindje(meisje) en die heeft alwel een naam maar (die verraadt ik nog niet,sorry) ze wil een tweede naam geven nu zit ze met de inschrijving in het consulaat, daar zijn ze reuze streng in schrijfwijze enzv. Als het al riekt naar europeese (noem christennaam) dan moet je de gehele naam gaan veranderen. Is onszelf gebeurd. Mijn oudste dochter (die van de baby dus) heeft twee namen maar haar eerste naam hadden ze toen alleen opgeschreven terwijl er op stadhuis een geboortebewijs met twee voornamen meegegeven was. Geen probleem dacht ik bij mijn tweede dochter die geef ik dus familienaam van mijn kant mee (de oudste heeft als tweede de voornaam van mijn schoonmoeder) maar die werd dus promt geweigerd met alle gevolgen en papieren van dien grrrr. Je heb trouwens in www. islam.com ook een naampagina. :zwaai: :zwaai:

islamicgirl3
16-04-2004, 12:57
Salam Aleikom, Ik vind Imen een hele mooie naam. Imen betekent geloof (met instemming van hart en geest). Jah, Leila vind ik ook heel mooi. Deze vind ik ook nog mooi: Meisjes: Yousra Yasmina Sihem Nassira Soumaya Anissa Jongens: Mohammed Yousri Abdul-Karim Abdul-Ra7man (mooie betekenis) Amir Amin

Noa
16-04-2004, 13:41

Noa en Noah. Topic hoort bij "vraag het Yasmina":).

nuria
16-04-2004, 14:40
als het een jongen is nassim en als het een meisje is dounya of rania

duha
17-04-2004, 12:55
wat ik echt mooi vind voor een jongens naam is adam en meisjes naam selsebil

NadiaBorgerhout
17-04-2004, 13:22
voor een jongen reda !!!! ( die ga ik insha allah zelf ooit gebruiken !! ) achraf salah adam marouan yassar ayoub ( zo heet me neefje hi hi ) ... en voor een meid nadia !! ( hahahaha ) sarah ( die ga ik ook insha allah gebruiken !!) romaisa sahira dina lina ... hoop dat je er wat aan hebt en feliciteer je tante van me !!! xxx

nadia_123456
17-04-2004, 16:48
Salamou 3alikoum wr wb, Dit vind ik mooie namen: Meisje: -Nassira -Dounia -Ikram -Ikhlas (!) -Ahlam Jongen: -Yahya (!) -Ousama -Abdessamad -Mohamed (blijft een mooie naam...) -Akram -Soufyane :zwaai:

west
17-04-2004, 16:52
jongentje: OSAMA YASSIN SADDAM HISCHAM ADOLF MUJAHIED meisjes: SAMIA LAILA ROUMAISA MALIKA

douniatje19
17-04-2004, 16:58
voor een meisje vind ik deze leuk: Dounia anissa dina intisaf ichtar voor jongens: Isam zekaria amr aiman veel succes met het zoeken van een naam!!

nadia_123456
17-04-2004, 17:01
Origineel gepost door west jongentje: OSAMA YASSIN SADDAM HISCHAM ADOLF MUJAHIED meisjes: SAMIA LAILA ROUMAISA MALIKA wahahaha Adolf............. :p salamou 3alikoum wr wb allemaal

marokkaan19
20-04-2004, 20:13
jongen : hamza, adil, imad, samir meisje : yasmina, siham, ikram, houda

Hayat_Riffia
21-04-2004, 22:16
HAYAT Anwar Romeisa Lemya Wesim

marocloubna
22-04-2004, 21:34

Meisjesnamen: Loubna hihihihihi Insaf Ouassima Nouhayda Jongensnamen: Mounir Shihab Salah Fathi

Pagina's : [1] 2