Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weightcare/modifast/Cambridge

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

sweety_neda
28-04-2009, 15:37

Meisjessssss wie wilt met mij een week lang alleen shakes drinken. Dus geen tussendoortjes enzo.. Alleen groene thee en shakes.. Ik heb 13de een bruiloft en dan wil ik me buik wat minder opgezwolle.. :hoera: Ik ben vandaag begonnen... Vandaag drink ik alleen CB shakes, en morgen stap ik over naar Modifast.. "

-Aliya-
28-04-2009, 17:22
ik doe met je mee. Wat toevallig, ik dacht er zelf ook aan om deze week alleen shakes te drinken. Dan lijkt het eenbeetje op cambridge. Maar ik heb vandaag wel al een reep op en ik neem zometeen nog 1 en dan vanaf morgen alleen aan de shakes

Sammi_loco
28-04-2009, 17:41
Ik ben nu bezig met modifast , maar tip blijf bij eentje en ga niet verwisselen ben al week bezig en ben 6,9 kilo kwijt hamdoelilah

sweety_neda
28-04-2009, 17:55
Ik ben nu bezig met modifast , maar tip blijf bij eentje en ga niet verwisselen ben al week bezig en ben 6,9 kilo kwijt hamdoelilah Ik heb cambridge dieet gedaan en dat lijkt op modifast.. Maar als ik modifast vol kan houden dan ga ik daar ook gewoon mee door.. En dan laat ik weight care voor wat het is. Een week 6.9 :eek: Tbarkkellah, hoeveel moe je nog afvallen?

sweety_neda
28-04-2009, 17:56

ik doe met je mee. Wat toevallig, ik dacht er zelf ook aan om deze week alleen shakes te drinken. Dan lijkt het eenbeetje op cambridge. Maar ik heb vandaag wel al een reep op en ik neem zometeen nog 1 en dan vanaf morgen alleen aan de shakes Gezelllllllie, dan gaan we elkaar motiveren he.. :hoera: Ik heb nu mijn 2de shake genomen. Ga zometeen een grote pot groene thee drinken.

Sammi_loco
28-04-2009, 18:03
Ik heb cambridge dieet gedaan en dat lijkt op modifast.. Maar als ik modifast vol kan houden dan ga ik daar ook gewoon mee door.. En dan laat ik weight care voor wat het is. Een week 6.9 :eek: Tbarkkellah, hoeveel moe je nog afvallen? Heb nog een hele weg te gaan maar Insha'Allah! Het is ook belangerijk trouwens om voor jezelf een plan te maken hoe je je zelf op gewicht houd.Maar hoelang ga je dat doen?

MissFatty
28-04-2009, 18:07
Dus alleen shakes??? ochtend 1 middag 1 avond 1 ??????????? Ik heb toevallig zo'n blik poeder gekocht.. maar om dat alleen te drinken is denk slecht? OF zal ik het toch een weekje proberen. :o

-Aliya-
28-04-2009, 18:16
Gezelllllllie, dan gaan we elkaar motiveren he.. :hoera: Ik heb nu mijn 2de shake genomen. Ga zometeen een grote pot groene thee drinken. Is goed meid!! Ik heb net ook mijn shake op. Vanaf morgen gaan we er hard tegen aan. :goedzo:

Baseema
28-04-2009, 18:21
Ik doe mee, moet echt streng tegen mezelf worden. :haha: Alleen shakes, vanaf morgen. :D

-Aliya-
28-04-2009, 18:22
Ik doe mee, moet echt streng tegen mezelf worden. :haha: Alleen shakes, vanaf morgen. :D Oke dan!! Wat leuk, nu voel ik mij extra gemotiveerd.

sweety_neda
28-04-2009, 18:29
Heb nog een hele weg te gaan maar Insha'Allah! Het is ook belangerijk trouwens om voor jezelf een plan te maken hoe je je zelf op gewicht houd.Maar hoelang ga je dat doen? Ik wil 8 kilo afvallen dan stop ik.. Heb jij al een plan gemaakt? weet je wat het bij mij is.. Ik verveel me gewoon zonder eten, en als ik niet eet lijkt het net of ik niet leef :maf:

Baseema
28-04-2009, 18:30
Oke dan!! Wat leuk, nu voel ik mij extra gemotiveerd. :D Het is ook leuk als iedereen morgen voor zichzelf even op de weegschaal gaat staan en over een week het verschil plaatst. Tenminste, dat ga ik doen. :p

sweety_neda
Ik doe mee, moet echt streng tegen mezelf worden. :haha: Alleen shakes, vanaf morgen. :D Bij hongergevoel gewoon groene thee drinken met zoetjes.. Dan helpt een beetje. En denk eraan 2 dagen zijn pittig maar daarna gaat het echt snel.

-Aliya-
Ik wil 8 kilo afvallen dan stop ik.. Heb jij al een plan gemaakt? weet je wat het bij mij is.. Ik verveel me gewoon zonder eten, en als ik niet eet lijkt het net of ik niet leef :maf: hahaha ik weet wat je bedoelt.....

sweety_neda
28-04-2009, 18:31

Dus alleen shakes??? ochtend 1 middag 1 avond 1 ??????????? Ik heb toevallig zo'n blik poeder gekocht.. maar om dat alleen te drinken is denk slecht? OF zal ik het toch een weekje proberen. :o Nee, het is niet slecht. Dus je kan gewoon doennnnnnnnnnn! Gewoon doen joh :hoera:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17