Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vreemd gaan is STRAFBAAR!!!!

Imaentje
16-04-2004, 12:08

VREEMD GAAN IS STRAFBAAR, WAT VINDEN JULLIE ERVAN!!!! :zwaai:

Tsjelzies
16-04-2004, 12:09
goed je moet gewoon met je tengels van ander afblijven als je al voorzien bent van een liefde of je maakt et met die ene uit ofzo

01LaHbIbAh09
16-04-2004, 12:21
Alles wat Haram=Strafbaar. Mee eens.

Bachelorette
16-04-2004, 12:22
Het is ook al strafbaar:D weliswaar niet hier in dit wereldje, maar je straf krijg je als je geen berouw toont. Bovendien ben ik van mening dat er een verschil is tussen vreemdgaan in een relatie en vreemdgaan in een huwelijk. relatie is zoiezo haram...dus of je nou met 1 gaat of met 2..het maakt voor god niet uit...wel als je getrouwd bent ;)

Chatefemqemamu
16-04-2004, 12:23

ik schat t zo op 50 jaar... dan hebben we islamitische wetten hier in Nl :D

sexywoman
16-04-2004, 12:45
moet kunnen vreemdgaan............

marjam123
16-04-2004, 14:58
Origineel gepost door sexywoman moet kunnen vreemdgaan............ :toink:

Imaentje
16-04-2004, 15:26
zodra een man trouwt dan tekent hij als het ware een contract komt hij zijn beloftes niet na, dan hangt er een gevangeninsstraf boven zijn hoofd of een geldsom van duizende euro's. als ik het voor het kiezen had dan had ik het op deze manier gedaan! ik weet zeker dat het resultaat boekt, alleen twijfel ik wel of onze marokanen zich hier aan houden, aangezien zij met hun *** denken en niet met hun verstand!!!

Bachelorette
16-04-2004, 15:52
Origineel gepost door Imaentje zodra een man trouwt dan tekent hij als het ware een contract komt hij zijn beloftes niet na, dan hangt er een gevangeninsstraf boven zijn hoofd of een geldsom van duizende euro's. als ik het voor het kiezen had dan had ik het op deze manier gedaan! ik weet zeker dat het resultaat boekt, alleen twijfel ik wel of onze marokanen zich hier aan houden, aangezien zij met hun *** denken en niet met hun verstand!!! Als het kon, dan zou het zeker wel in mindere mate gebeuren. Wat ook zou kunnen wat jij zegt en een boete opleggen op de personen waarmee ze vreemdgaan :D zo verklein je de risico's ;)