Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stomme Mini-laptop,

mvr_zakelijk__
28-04-2009, 15:03

De minilaptop kan geen documenten openen en er is ook geen draadloze inetverbinding. Ook kan de minilaptop helemaal niks opslaan.. Wie weet waardoor dit komt? En wat betekend ''Referentie''?:(

mvr_zakelijk__
28-04-2009, 21:09
Werkelijk niemand?

moonwalker
28-04-2009, 21:49
Vind je het gek dat niemand je wil/kan helpen? Je geeft helemaal geen informatie dame. Wat is je minilaptop? Merk, naam, etc...? Welke fouten geeft hij als je iets wilt opslaan? Welke fouten krijg je als je internet wilt verbinden? Heb je wel een wireless device erop? Met de info die je geeft hebben we geen idee waar je het over hebt, dus de meesten nemen niet eens de moeite om te antwoorden.

mvr_zakelijk__
29-04-2009, 18:27
Klopt je hebt gelijk, helemaal niet aan gedacht!:hihi: Het is een mini laptop genaamd Selar EPC 730 Ik krijg bij de inet-verbinding helemaal niets te zien, er kan gewoon geen verbinding worden gemaakt.. Bij het openen van een document geeft ie aan, ''There was un error opening this document. Sharing violation.'' En, ''Er is geen toepassing gekoppeld aan ~WRD0020. Start eerst de toepassing en open dit bestand vanuit die toepassing.'' Ik weet niet wat een wireless device is maar ook dat heeft ie niet volgens mij.. :kweetnie:

moonwalker
29-04-2009, 18:31

Probeer je de verbinding te maken draadloos of gewoon via de kabel? Beschikt de laptop over een netwerkkaart? Zijn de drivers van de netwerkkaart geïnstalleerd? Je documenten kunnen niet geopend worden, omdat blijkbaar Word niet geinstalleerd is op je laptop. Kijk eens of er office opstaat, zo niet moet je dat eerst erop installeren voordat je Word documenten kunt openen daarop.

waddie
29-04-2009, 21:50
http://www.selar.eu/