Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik heb egt medelijden met meisjes

Pagina's : [1] 2 3

terrorist2
16-04-2004, 11:26

msakan leiden hun leven alleen maar pijn elke maand standaard pijn en dan komt er nog een jongen die hun pijn doet jongens jongens wees toch eens lief voor onze lieve marokkaanse vrowutjes ze hebben al pijn genoeg probeer die eens te verzachten voor hun :(

ik_oke_is
16-04-2004, 11:27
:toink: :maf:

bent_metalsia
16-04-2004, 11:28
ik heb echt medelijden met jou vriend!!!

terrorist2
16-04-2004, 11:30
Origineel gepost door bent_metalsia ik heb echt medelijden met jou vriend!!! oh oke en dat komt door dat

lady_farah
16-04-2004, 11:31

Origineel gepost door terrorist2 msakan leiden hun leven alleen maar pijn elke maand standaard pijn en dan komt er nog een jongen die hun pijn doet jongens jongens wees toch eens lief voor onze lieve marokkaanse vrowutjes ze hebben al pijn genoeg probeer die eens te verzachten voor hun :( ahh sjooo liefff :Iluvu:

marjam123
16-04-2004, 11:32
Origineel gepost door terrorist2 msakan leiden hun leven alleen maar pijn elke maand standaard pijn en dan komt er nog een jongen die hun pijn doet jongens jongens wees toch eens lief voor onze lieve marokkaanse vrowutjes ze hebben al pijn genoeg probeer die eens te verzachten voor hun :( :D

01LaHbIbAh09
16-04-2004, 11:42
Nou, je hoeft geen medelijden met mij te hebben, want ik leid een prima leventje Alhamdoelilah. :) En ik heb ook geen last van Marokkaanse jongens, want ze hebben mij nog nooit wat gedaan... Ik heb respect voor mijn medemens en ik hou van jullie allemaal omwille Allah swt. Ma3a Salama 01LaHbIbAh09

Najib26
16-04-2004, 11:48
Origineel gepost door terrorist2 msakan leiden hun leven alleen maar pijn elke maand standaard pijn en dan komt er nog een jongen die hun pijn doet jongens jongens wees toch eens lief voor onze lieve marokkaanse vrowutjes ze hebben al pijn genoeg probeer die eens te verzachten voor hun :( Die tweede pijn doen ze zichzelf toch aan. Niemand dwingt ze om een haramrelatie te beginnen. Dus ik heb geen enkel medelijden met gedumpte Marokkaanse meiden. Eigen schuld.

87zahra87
16-04-2004, 11:49
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09 Nou, je hoeft geen medelijden met mij te hebben, want ik leid een prima leventje Alhamdoelilah. :) En ik heb ook geen last van Marokkaanse jongens, want ze hebben mij nog nooit wat gedaan... Ik heb respect voor mijn medemens en ik hou van jullie allemaal omwille Allah swt. Ma3a Salama 01LaHbIbAh09 Voor mij precies helemaal hetzelfde heb helemaal geen last van marokkaanse jongens, word alhamdoulillah met respect behandeld en insha'allah zal dat ook zo blijven! Allah oumanaklhamd voel me prima

RIF_CHICKIE
16-04-2004, 11:49
ahhhhhhhhhh zo lief ben je!! thnxxx :hihi:

Tsjelzies
16-04-2004, 11:57
ik ben blij met het maandelijk probleem dat geeft mij meer kans op kindjes:Iluvu: en die 2de daarmee ben ik het een met najib26 als je jezelf niet in die positie brengt gebeurt je ook nix;)

01LaHbIbAh09
16-04-2004, 11:57
Origineel gepost door 87zahra87 Voor mij precies helemaal hetzelfde heb helemaal geen last van marokkaanse jongens, word alhamdoulillah met respect behandeld en insha'allah zal dat ook zo blijven! Allah oumanaklhamd voel me prima Inscha'allah

IkBenSaliha
16-04-2004, 12:09
Origineel gepost door terrorist2 msakan leiden hun leven alleen maar pijn elke maand standaard pijn en dan komt er nog een jongen die hun pijn doet jongens jongens wees toch eens lief voor onze lieve marokkaanse vrowutjes ze hebben al pijn genoeg probeer die eens te verzachten voor hun :( Pijn dat valt wel mee. En eigenlijk heb ik dat er wel voor over. Maar Mannen horen zo ie zo lief te doen. Net als elke Vrouw die lief moet doen. Maar ja dat doen we zo ie zo wel. :)

Imaentje
16-04-2004, 12:14
Saliha, meid wat probeer je nu duidelijk te maken!!!!!

NadiaBorgerhout
16-04-2004, 12:37

Origineel gepost door terrorist2 msakan leiden hun leven alleen maar pijn elke maand standaard pijn en dan komt er nog een jongen die hun pijn doet jongens jongens wees toch eens lief voor onze lieve marokkaanse vrowutjes ze hebben al pijn genoeg probeer die eens te verzachten voor hun :( :Iluvu: :Iluvu: marry me :Iluvu: :Iluvu: hahaha xxx

Pagina's : [1] 2 3