Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : duizelig

sexy_mii
28-04-2009, 13:58

Hallo.. Sins gister voel ik me ineens uit het niets duizelig/ligt in mijn hoofd. vooral wanneer ik opsta of een snelle beweging maak maar ook als ik gewoon zit. Ik heb al veel geslapen maar het is nog niet weg. Wie heeft hier ook wel eens last van gehad?? iets dat er tegen helpt?? :traan1:

black_angel
28-04-2009, 14:08
Salaam wa aleikoem, Duizeligheid is een vaak voorkomende klacht, de meeste mensen ervaren het als een moeilijk probleem. Kortdurende duizeligheid na verandering van houding of het draaien van het hoofd is hinderlijk, maar onschuldig. Het is belangrijk om gewoon te blijven bewegen. De aanvallen moeten in de loop van een maand minder worden. Is dit niet het geval dan is het misschien toch verstandig om even bij je huisarts te informeren. Succes ermee! Aselemoe aleikoem

sexy_mii
28-04-2009, 14:09
Salaam wa aleikoem, Duizeligheid is een vaak voorkomende klacht, de meeste mensen ervaren het als een moeilijk probleem. Kortdurende duizeligheid na verandering van houding of het draaien van het hoofd is hinderlijk, maar onschuldig. Het is belangrijk om gewoon te blijven bewegen. De aanvallen moeten in de loop van een maand minder worden. Is dit niet het geval dan is het misschien toch verstandig om even bij je huisarts te informeren. Succes ermee! Aselemoe aleikoem Bedankt!!! het is gister begonnen dus hopelijk snel weer over

black_angel
28-04-2009, 14:12
Bedankt!!! het is gister begonnen dus hopelijk snel weer over Geen dank! Heb je naast die duizeligheid ook last van misselijkheid en braken? Ja, inshallah zal het snel overgaan.

insaf18
28-04-2009, 14:16

Mss een te lage bloeddruk

Bogossa20
28-04-2009, 14:19
Ja of vitamine tekort..

Mariam_M
28-04-2009, 14:23
Of je ijzer is aan de lage kant.

Designer2009
28-04-2009, 15:04
Bij mij is het soms ook, soms als ik in de ochtend wakker wordt en een snelle beweging maak bijvoorbeeld gelijk rechtop sta zie ik alles zwart voor me ogen maar soms komt het bij mij ook voor in de middag of ineens, ook is het soms als ik de trap op ga dan word ik helemaal duizelig.

Baseema
28-04-2009, 15:07
Ik heb het dagelijks en al een flinke periode. Als ik even op de bank zit en ik sta op, word het zwart voor mijn ogen en moet ik me echt even ergens aan vasthouden. Heb vaak het gevoel dat ik ga vallen. Ben niet bij de dokter geweest, ik voel me verder prima.