Bekijk originele versie : trouwen op 29 mei
:zwaai:
Ik ben heel erg benieuwd wie er allemaal op 29 mei 2004 in cha allah gaan trouwen.... Want het viel me op dat het voor deze datum alles bezet was dus dat betekent dat het een populaire dag is .
En hebben jullie alles al geregeld of moeten jullie nog veel !!!
Ik zou het leuk vinden om elkaars ervaringen te delen en dan achteraf in cha allah samen over onze grote dag te vertellen Ik hoop in ieder geval dat we schitternd en mooi weer zullen hebben
Nog veel plezier en geluk met het voorbereiden en niet stressen want we hebben nog maar ......42 dagen te gaan :rolleyes: :rolleyes:
hey bouhia
ik ga op 29 mei trouwen insh'allah
ik begin al een beetje te stressen maar dat zal wel normaal zijn zeker
zondag ga ik voor mijn hennakleed zien en kleding voor de kinderen en mijn verloofde moet ook nog kleren hebben die gaan we waarschijnlijk
zaterdag gaan zoeken
laat me weten hoe het bij jou gaat dan kunnen we er samen naar uit kijken!
xxxnuria
lieve_meiske
16-04-2004, 12:44
heyyyyy..op 29 mei is mn zussie jaruuuggggg :eek:
hallo dames,
ik ga ook op 29 mei a.s. trouwen insha allah. Ik hoop dat Allah swt jullie zal zegenen met al het moois in deze wereld.
Maak er een dag van om nooit te vergeten.
Groetjes Chafia
Masha'Allah meiden!! Moge Allah ta ala jullie huwelijk zegenen!!
Ik trouw op 25Juni....zijn er nog andere?? :p:D
maroc_angel
16-04-2004, 22:11
Op 29 mei gaat me nicht in Belgie trouwen.
In de maanden mei en juni gaan volgens mij de meeste bruidjes trouwen.
Origineel gepost door hanoa
:o dan ben k jarig!!! :)
:D
Hier nog eentje!
Ik ga insa allah ook op 29 mei trouwen. Inderdaad al veel dingen waren bezet, maar heb nu bijna alles geregeld :-)
Nog alleen een hennavrouwtje.
Ik wens jullie veel plezier en geluk
Origineel gepost door Shaimaa
:D :hihi: heel toevallig ieder jaar...
Naoual20
17-04-2004, 19:49
hai hai,
ik trouw ook op 29mei insahallah....
suc6 allllllllllllllllllllllleeeeeeeeeemmmmmmmmmaaaaaaa aaal...
ik stress me nu wel ja heb alles geregeld wat belangrijk is dus dat scheelt....
hopelijk wordt het mooooooooooooooooiiiiiiiiiiiii weer net als de afgelopen paar dagen.....kunnen we mooie fotos maken buiten en is iedereen vrolijk....hihi
sterkte iedereen.....
mwuah boesssa
Hallo meiden
Sorry dat ik zo laat pas reageer , maar ik heb drukke tijden gehad heel veel nachtdiensten gedraaid(Ik moet natuurlijk geld verdienen voor bruiloft) Maar ik vind het geweldig dat jullie allemaal hebben gereageerd .
IK ben wel erg benieuwd welke neggaffa, catering of tiabba, band of dj , fotograaf en cameravrouw /man , hennavrouw, etc...etc....jullie hebben genomen!! En wat voor soort geschenkjes jullie hebben gedaan voor de gasten . Laat jullie ervaringen delen , ik zal op mijn buurt vertellen wie ik heb genomen
Neggaffa chaimae
dj Karima
catering Afrah al magherb
fotgraaf/camera Haya
Hennavrouw Mijn tante
Ik ben benieuwd met name naar jullie dj want daar had ik het meest moeite mee omdat dus alle beste bezet waren zoals bahija, houda, rkia, nadia,selina etc....
Hallo toekomstige bruidjes,
Mochten jullie nog een fotograaf zoeken, ik ben een nederlands fotograaf met ruime ervaring in het fotograferen van Marokkaanse huwelijken.
Indien jullie belangstelling hebben stuur mij een pm en ik stuur jullie alle informatie.
Voor reacties zie ook fotoreportages van deleila pag 3 of 4
Pascha
http://img10.imageshack.us/img10/5156/handsep.jpg http://img7.imageshack.us/img7/9771/IMAGE1CIRC.JPG
hoi bouhia
ik heb gekozen:
negaffa miriam van wemmel
hennavrouw idem + komt ook versieren voor henna
traiteur en deco : tafersit antwerpen
dj dounya uit leiden (vrouwen) en dj mourad (brussel) (mannen)
fotograaf ilse en cameravrouw ihsan (antwerpen)
ben alleen nog aan het twijfelen of ik een dakka zou nemen voor als mijn man bij het eerste kleed binnenkomt. zou ik dan doen ? lijkt me wel tof voor de sfeer of zo...
voor de bedankjes wil ik echt van die tajinpotjes, maar kan ze maar moeilijk vinden. ik blijf nog even zoeken anders ga ik gewoon roosjes doen
He meiden en nog steeds gelukkig getrouwd ik in ieder geval wel
en en en ...... hoe was jullie bruiloft , geslaagd of niet >??????
Er zal natuurlijk wel altijd iets waar je niet tevreden mee bent maar uiteindelijk loopt alles wel goed af . IK ben echt benieuwd naar jullie ervaringen en eventueel naar jullie huwelijks reizen !!!!!!
Hopelijk zijn er nig meiden die zullen reageren of hebben jullie nu geen tijd meer voor internet
Liefs Bouhia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.