Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : liefdesGedicht!

narcis
05-11-2002, 19:45

Jij Met Je Mooie ogen en Lieve Lach Zijn in Mijn Gedachten Sinds ik Je Zag:love2: Het Begon ALS een Grap, Kijken Voor De Lol Maar ALS ik Je Nu Zie Slaat Mijn Hart op Hol..:stoned: Telkens ALS ik Je Zie Voel ik Me Blij..:verliefd: Ik Weet Niet of Je Hetzelfde Voelt Voor Mij? Jou Vertellen Durf ik Het Niet Want ik Ben Bang Dat Je Niks in Me Ziet…. Ik Hoop Dat Je ooit Naar Mij Toe Zult Komen:Iluvu: Want Je Bent Werkelijk de jongen Van Mijn Dromen…. :koppel:

narcis
05-11-2002, 19:46
Origineel gepost door narcis Jij Met Je Mooie ogen en Lieve Lach Zijn in Mijn Gedachten Sinds ik Je Zag:love2: Het Begon ALS een Grap, Kijken Voor De Lol Maar ALS ik Je Nu Zie Slaat Mijn Hart op Hol..:stoned: Telkens ALS ik Je Zie Voel ik Me Blij..:verliefd: Ik Weet Niet of Je Hetzelfde Voelt Voor Mij? Jou Vertellen Durf ik Het Niet Want ik Ben Bang Dat Je Niks in Me Ziet…. Ik Hoop Dat Je ooit Naar Mij Toe Zult Komen:Iluvu: Want Je Bent Werkelijk de jongen Van Mijn Dromen…. :koppel: ik heb weer nix te doen, dus dit keer geen mop, maar een gedicht!!!

Farid130
05-11-2002, 19:57
Origineel gepost door narcis ik heb weer nix te doen, dus dit keer geen mop, maar een gedicht!!! Meid ik voel me vereerd!! Ik hoop dat we heel gelukkig worden saampjes!! :Iluvu:

narcis
05-11-2002, 20:04
hahaaha farid toch, jou heb ik nooit gezien:love:

Farid130
05-11-2002, 20:20

Origineel gepost door narcis hahaaha farid toch, jou heb ik nooit gezien:love: Ooit komt er een dag dat we elkaar tegen komen. Ik hoop dat ik je goed kan bekijken en dat jouw schoonheid mij niet al teveel verblind. Ik heb het gevoel dat we voor elkaar gemaakt ZIJN, hoewel dit nu slechts op cyberbasis is, kan ik je verzekeren dat ik je net zo gelukkig kan maken als jij mij gelukkig kan maken. Sta open voor avances, gooi de deur van je hart open, zodat al mijn liefde tot aan mijn laatste ademstocht, tot dat ik het tijdelijke voor het eeuwige veruil naar binnen kan stromen!! :Iluvu:

narcis
05-11-2002, 20:35
hahhahhah je moet wel beter leren rijmen hahaahha, maar hij doet nog wel!

Farid130
05-11-2002, 20:42
Origineel gepost door narcis hahhahhah je moet wel beter leren rijmen hahaahha, maar hij doet nog wel! Tranen Sinds jij bij me weg bent voel ik me verloren en verlaten. Achter elke traan die ik voor jouw laat, zit een verhaal of droom. Bij elke traan vraag ik mij af: is dit mijn verdiende loon?? Ik mis je bruine ogen en je zwarte manen, kom nou terug, anders verdrink ik in mijn tranen!! Meid, Liefde draait niet om het rijmen, maar om het gevoel en de betekenis die je eraan geeft!! Lief Narcisje, Ik hoop dat je bladeren nooit zullen verwelken!!

sanae84
05-11-2002, 20:48
wat een mooie gedichten allemaal? zelf verzonnen? echt goed xxxxxmoi

narcis
05-11-2002, 21:59
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lieff!!!!:traan2: krijg er nog echt tranen van ook!!!

Farid130
05-11-2002, 22:02
Origineel gepost door narcis aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lieff!!!!:traan2: krijg er nog echt tranen van ook!!! Jouw goedheid is teveel voor deze wereld!! Bewaar een beetje voor als we samen naar de zevende hemel gaan!! :Iluvu:

narcis
05-11-2002, 22:07
sterren vallen, liefde vergaat, harten blijven maar jou zie ik altijd bestaan!!! Houden van zal eeuwig bestaan, ik hou van jou zal nooit vergaan!!! Geven om is iets speciaals in mij leven, om jou zal ik altijd blijven geven!! schatje nogmaals jij zal mijn hart nooit verlaten, totdat mijn hart het heeft opgegeven, en niet meer verder kan leven!!! :verliefd: :Iluvu:

narcis
06-11-2002, 19:38
CALZONE aai dat begint er meer op te lijken!!!!!!!!!!