Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : THEO van GOGH "Wegstemmen"

Pagina's : [1] 2

momoen321
15-04-2004, 23:51

Beste mensen, Wellicht hebben jullie de commotie kunnen volgen rond de column die Theo van Gogh heeft gepubliceerd in Metro (http://www.theovangogh.nl/metro_18.html). Voor moslims is het een zeer kwetsende en volledig zinloze publicatie waar wij, terecht, boos over mogen zijn. Naast de actie van Imaan.nl die honderden 'handtekeningen' online hebben verzameld, is er ook een andere mogelijkheid om je ongerieven uit te dragen. Aanstaande vrijdag verschijnt er (naar alle waarschijnlijkheid) weer een column van hem in Metro, en de krant bied een mogelijkheid om de columnist van de dag 'weg te stemmen'. Dit kun je doen door het nummer 0909 - 600 60 60 (80cpm) te bellen en de instructies te volgen. Let wel: probeer eerst na te gaan of hij inderdaad publiceert a.s. vrijdag, want je kunt alleen de 'columnist van de dag' weg stemmen. Een belletje naar dit nummer kost 80 cent per minuut, dus hou daar rekening mee als je gaat bellen (beltegoed)! Wassalaam,

CitriC
16-04-2004, 00:06
Ik ga een krant die zulke columns plaatsen niet financieel steunen en hun kas spekken. Ik gooi gewoon een stuk stront in die krantenbakken van ze.. Iemand anders nog dergelijke sugesties?

sneakynawal
16-04-2004, 00:08
Origineel gepost door CitriC Ik ga een krant die zulke columns plaatsen niet financieel steunen en hun kas spekken. Ik gooi gewoon een stuk stront in die krantenbakken van ze.. Iemand anders nog dergelijke sugesties? Ja idd lees het gewoon niet, dan word je er ook niet mee geconfronteerd!

klonbyz
16-04-2004, 00:16
Alweer een stuk over Theo Gedrocht?Wanneer beseffen we eens dat elke vorm van aandacht werkt als een takje op een kampvuur.Gewoon negeren,en niet lezen.

sidiahmed
16-04-2004, 00:29

Origineel gepost door sneakynawal Ja idd lees het gewoon niet, dan word je er ook niet mee geconfronteerd! sinds wanneer ben je een kaas :confused:

Ole_Guapa
16-04-2004, 01:24
Ik ben niet zo gecharmeerd van Theo. Maar ik ben voor vrijheid van meningsuiting. Ik vind het dan ook een flauwe publiciteitsstunt om hem "wegstembaar" te maken. Journalisten, schrijvers enz. moeten hun zegje kunnen doen. Politici moet je kunnen wegstemmen.

Erwin
16-04-2004, 11:42
Slimme zet dus. Een stuk stront in de krantenbakken is errug volwassen. Je kunt Theo ook gewoon doodschieten. Dat is hip tegenwoordig.

Hanane0
16-04-2004, 12:23
Iedereen heeft recht op vrijheid van menigsuiting mits deze niet kwetsend en discriminerend is! Wat onze bolle Theo doet is discrimineren, dat kun je geen vrijheid meningsuiting noemen. Theo moet aangeklaagd worden wegens overtreding van artikel van het wetboek. Ben benieuwd hoe de kaaskoppen hadden gereageerd als het over de joden ging maar dan geschreven door een moslim!

sneakynawal
16-04-2004, 12:33
Origineel gepost door sidiahmed sinds wanneer ben je een kaas :confused: Ik ben niet kaas, ik ben open-minded. Ik ben niet in een hokje te stoppen :D

Grover
16-04-2004, 13:38
zijn mening is wat anders dan een baan krijgen om iedere week iedere moslim voor geiteneuker uit te maken.

Grover
16-04-2004, 13:39
en je moet hem niet weg willen stemmen want zo krijgt hij alleen maar meer aandacht en dat is precies wat hij wil bereiken.

Grover
16-04-2004, 13:42
Origineel gepost door Ole_Guapa Ik ben niet zo gecharmeerd van Theo. Maar ik ben voor vrijheid van meningsuiting. Ik vind het dan ook een flauwe publiciteitsstunt om hem "wegstembaar" te maken. Journalisten, schrijvers enz. moeten hun zegje kunnen doen. Politici moet je kunnen wegstemmen. vind die commotie om dat boekje over opvoeding toch illustratief over de tweeslachtigheid waarmee sommige hier omgaan met vrijheid van meningsuiting en voor wie.

achmed43
21-04-2004, 07:18
Doe geen moeite broeders fie dien hij zal zeker zijn straf krijgen voor die woorden, en hij zal inshallah niet meer schrijven.

Peej
21-04-2004, 07:25
Origineel gepost door achmed43 Doe geen moeite broeders fie dien hij zal zeker zijn straf krijgen voor die woorden, en hij zal inshallah niet meer schrijven. Theo schreef al kritosche stukjes lkang voordat velen hier ooit van Pim Fortuyn hadden gehoord. En hij zal er ook nog lang mee doorgaan Inshallah.

Pagina's : [1] 2