Bekijk originele versie : Sjeikh Usama bin Laden (Moge Allah hem beschermen) geeft Europa een laatste kans.
http://www.aljazeera.net/mritems/streams/audio/2004/4/15/1_218943_1_13.asf
Europa doet er goed aan om de sjeikh te gehoorzamen.
Het is beter voor Europa vrij te blijven van de slagen van de mujahideen. Want de mujahideen menen wat ze zeggen.
sjeikh Usama bin Laden doet een oproep voor wapenstilstand met de Europese volkeren die tegen de bezetting van de islamitische landen zijn. Hij zegt dat deze wapenstilstand pas ingaat als de Europese troepen zich terugtrekken uit de islamitische landen.
Hij zegt:
en de jihad tegen de Russen is pas begonnen toen de Sovjet Unie afghanistan en tsjetsjenie binnenviel.
En de jihad tegen de Europeanen begon pas toen men Irak en Afghanistan binnenviel.
En het vechten tegen de Amerikanen was na hun hulp aan de joodse zionisten in Palestina en toen ze de Arabische schiereiland binnenvielen.
En de jihad tegen de Amerikanen in Somalie was pas nadat ze Somalie binnenvielen.
wa salamu alla man ittaba'a lhoeda.
Ole_Guapa
16-04-2004, 01:58
OBL is zo mogelijk nog valser dan Bush en Sharon bij mekaar.
Laat je toch niets wijsmaken. Hij kan dan wel een baard hebben
en "vrome taal" uitslaan, maar hij is net zo'n bedrieger.
Zeker geen reden om hem met sheikh aan te spreken.
Jammer dat mensen zich alles laten aanpraten als het maar in naam van een religie wordt gebracht.
arabchrstn
16-04-2004, 02:27
Ach... laat die gelovigen in UBL maar...
Deze onwetenden steunen indirect de VS. Mensen als Zarqawi laten zich gewillig slachtofferen door UBL, bij wie aantoonbaar is dat hij via deelname in zijn firma's, buitensporig veel geld verdient aan de huidige wapen- en oliewedloop. Investeringsmaatschappijen waarin UBL nog steeds formeel participeert, zijn aandeelhouder van de belangrijkste wapenindustrie van de VS, pregnant genoeg zit de Bush-familie in dezelfde positie. Zo zit in de raad van aanbeveling van de Carlyle-groep (grootse wapenproducent), Bush-senior en afgevaardigden van investeringsmaatschappijen van de Bin Laden-familie.
Laat mensen als Zarqawi het niet horen. Follow the leader! Alleen, eigenlijk: welke leader...
Ik denk dat Bin Laden door aan het krijgen is dat hij zich een beetje verslikt heeft met de aanslag in Spanje. Want nu heeft hij niet alleen meer de Amerikaanse geheime diensten achter zich aan.
Na Madrid zijn ook alle Europese geheime diensten zeer allert en in volle hevigheid bezig met het najagen en oppakken van terroristen. Bin Laden verliest zo veel compagnons omdat ze opgepakt worden en zijn organisatie wordt uitgedund. Maar geloof maar niet de de Europese regeringen zullen zwichten voor die massamoordenaar.
Onze terroristische holbewoner begint de eerste tekenen van zwakte te vertonen.
Die gek wil helemaal geen vrede. Hij heeft alleen ontdekt dat het een beetje moeilijk is om te strijden op twee fronten.
Hitler heeft destijds ook een pact met de Russen gesloten omdat hij wilde voorkomen dat er naast het westelijke ook nog een extra oostelijk front geopend moest worden. Maar dat is toen ook mislukt.
hmmmm aan de ene kant is OBL niet te vertrouwen, maar aan de andere kant als hij de waarheid spreekt dan is dit een unieke kans voor Europa om voor altijd van terreur af te zijn. dan kan de economie weer wat sterker worden.
Sword_of_Islam
16-04-2004, 15:12
Origineel gepost door arabchrstn
Ach... laat die gelovigen in UBL maar...
Deze onwetenden steunen indirect de VS. Mensen als Zarqawi laten zich gewillig slachtofferen door UBL, bij wie aantoonbaar is dat hij via deelname in zijn firma's, buitensporig veel geld verdient aan de huidige wapen- en oliewedloop. Investeringsmaatschappijen waarin UBL nog steeds formeel participeert, zijn aandeelhouder van de belangrijkste wapenindustrie van de VS, pregnant genoeg zit de Bush-familie in dezelfde positie. Zo zit in de raad van aanbeveling van de Carlyle-groep (grootse wapenproducent), Bush-senior en afgevaardigden van investeringsmaatschappijen van de Bin Laden-familie.
Laat mensen als Zarqawi het niet horen. Follow the leader! Alleen, eigenlijk: welke leader...
Osama Bin Laden is niet gelijk aan de Bin Laden familie.
Beiden hebben een andere koers.
Of is het zo dat als jouw vader rookt, jij ook automatisch een roker bent?
arabchrstn
16-04-2004, 16:02
Origineel gepost door Sword_of_Islam
Osama Bin Laden is niet gelijk aan de Bin Laden familie.
Beiden hebben een andere koers.
Of is het zo dat als jouw vader rookt, jij ook automatisch een roker bent?
Dat lees je ook nergens, dat hij gelijk is aan zijn familie. Ik zeg dat het aantppnbaar is dat hij nog steeds deelneemt in de participatiemaatschappijen van zijn familie, hetgeen indirect betekent dat hij verdient aan oorlog.
ZeYNeP_Z
16-04-2004, 16:03
Dat lijkt me toch wel een sterke voorstel.
Maar is die afgedankte proleet wel te vertrouwen?
Ik hoor en lees veel dat westerlingen niet met Moslims te maken willen hebben.Maar weten zij ook wel dat Moslims, in dit geval Bin Laden en andere terreur netwerk aanhangers, ook geen contact met de westerse wereld willen?
Het liefst zouden deze terroristische "Moslims" ergens in een paleis willen wonen waar af en toe mollige arabische dames de billen komen schudden en de behoeftes van deze barbaren bevredigen en de hele moslim gemeenschap aan hun voeten liggen.
En natuurlijk moet naast de troon van de opper-geit (Bin Laden) de heilige koran op een bordo fluwelen zachte poef liggen,want daar voldoenen deze terroristen helemaal aan,hoor...
Het zou dus wel een al dan niet zo'n goede deal maar wel de laatste kunnen zijn.
Ik zou deze propositie van de oppergeit wel serieus willen nemen, mits zij ervoor zorgen dat ze hun verontschuldigingen bieden aan de medemens en vooral aan de neutrale en goedhartige Moslims, die door de oppergeit en zijn nakomelingen met de nek aangekeken worden en een zware tegenslag van de andere wereld kregen.
En natuurlijk als alle moslims met terroristische theorieën en praktijken uit Europa worden verdreven,want zij waren toch anti-westers?
Dan moeten we ze natuurlijk ook de gelegenheid geven om een enkeltje richting de zandbak te kopen......
Sword_of_Islam
16-04-2004, 16:06
Origineel gepost door ZeYNeP_Z
Dat lijkt me toch wel een sterke voorstel.
Maar is die afgedankte proleet wel te vertrouwen?
Ik hoor en lees veel dat westerlingen niet met Moslims te maken willen hebben.Maar weten zij ook wel dat Moslims, in dit geval Bin Laden en andere terreur netwerk aanhangers, ook geen contact met de westerse wereld willen?
Het liefst zouden deze terroristische "Moslims" ergens in een paleis willen wonen waar af en toe mollige arabische dames de billen komen schudden en de behoeftes van deze barbaren bevredigen en de hele moslim gemeenschap aan hun voeten liggen.
En natuurlijk moet naast de troon van de opper-geit (Bin Laden) de heilige koran op een bordo fluwelen zachte poef liggen,want daar voldoenen deze terroristen helemaal aan,hoor...
Het zou dus wel een al dan niet zo'n goede deal maar wel de laatste kunnen zijn.
Ik zou deze propositie van de oppergeit wel serieus willen nemen, mits zij ervoor zorgen dat ze hun verontschuldigingen bieden aan de medemens en vooral aan de neutrale en goedhartige Moslims, die door de oppergeit en zijn nakomelingen met de nek aangekeken worden en een zware tegenslag van de andere wereld kregen.
En natuurlijk als alle moslims met terroristische theorieën en praktijken uit Europa worden verdreven,want zij waren toch anti-westers?
Dan moeten we ze natuurlijk ook de gelegenheid geven om een enkeltje richting de zandbak te kopen......
Wanneer een persoon roddels vertelt over een andere persoon zullen de goede daden van degene die heeft geroddeld op de Dag des Oordeels uitgedeeld worden aan degene waarover geroddeld werd.
In een h'adieth die overgeleverd is door aboe Hoerayrah (moge Allah tevreden met hem zijn) heeft de boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) gezegd: "Weten jullie wie Al-moeflies is (degene die falliet is), zij (de metgezellen) zeiden: "degene die geen dirham en geen goederen heeft." hij zei: "Al-moeflies van mijn oemmah komt op de Dag des Oordeels met (beloning van) het gebed, vasten, zakaat terwijl hij een persoon uitgescholden heeft en over een andere gesproken heeft, en het geld van een andere niet op de juiste manier benuttigd en heeft het bloed van een andere laten vloeien en heeft een andere persoon geslagen. Aan een ieder wordt er een deel van zijn goede daden gegeven totdat hij geen goede daden meer heeft..."
O jullie die geloven, vermijdt veel van de kwade vermoedens. Voorwaar, een deel van de kwade vermoedens zijn zonden. En bespioneert elkaar niet en spreekt geen kwaad over elkaar…” [Soerat al-H’oedjoeraat (49), aayah 12]
Sword_of_Islam
16-04-2004, 16:08
Origineel gepost door arabchrstn
Dat lees je ook nergens, dat hij gelijk is aan zijn familie. Ik zeg dat het aantppnbaar is dat hij nog steeds deelneemt in de participatiemaatschappijen van zijn familie, hetgeen indirect betekent dat hij verdient aan oorlog.
Graag bewijzen hiervan.
ZeYNeP_Z
16-04-2004, 16:13
Origineel gepost door Sword_of_Islam
Wanneer een persoon roddels vertelt over een andere persoon zullen de goede daden van degene die heeft geroddeld op de Dag des Oordeels uitgedeeld worden aan degene waarover geroddeld werd.
In een h'adieth die overgeleverd is door aboe Hoerayrah (moge Allah tevreden met hem zijn) heeft de boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) gezegd: "Weten jullie wie Al-moeflies is (degene die falliet is), zij (de metgezellen) zeiden: "degene die geen dirham en geen goederen heeft." hij zei: "Al-moeflies van mijn oemmah komt op de Dag des Oordeels met (beloning van) het gebed, vasten, zakaat terwijl hij een persoon uitgescholden heeft en over een andere gesproken heeft, en het geld van een andere niet op de juiste manier benuttigd en heeft het bloed van een andere laten vloeien en heeft een andere persoon geslagen. Aan een ieder wordt er een deel van zijn goede daden gegeven totdat hij geen goede daden meer heeft..."
O jullie die geloven, vermijdt veel van de kwade vermoedens. Voorwaar, een deel van de kwade vermoedens zijn zonden. En bespioneert elkaar niet en spreekt geen kwaad over elkaar…” [Soerat al-H’oedjoeraat (49), aayah 12]
Wat heeft roddelen hiermee te maken?Ik heb toch niet over die lelijke rok van Bin Laden's moeder geroddeld? :D
Sword_of_Islam
16-04-2004, 16:19
Origineel gepost door ZeYNeP_Z
Wat heeft roddelen hiermee te maken?Ik heb toch niet over die lelijke rok van Bin Laden's moeder geroddeld? :D
Jij spreekt kwaad over iemand die je totaal niet kent. Dai is roddelen. Wat wil je eigenlijk bereiken? In de gunst van Nederlanders vallen?
de Profeet Salla Allahu 3alaihi wa Sallam vertelde Een Moslim is een broeder van een andere Moslim !
Allaah (swt) zegt in Soerat Al-Baqarah ayaa 105:
Degenen die ongelovig zijn onder de Lieden van de Schrift (joden en christenen) en de veelgodenaanbidders, wensen niet dat er iets goeds aan jullie wordt neergezonden van jullie Heer.
Allaah (swt) zegt in soerat Al-Baqarah ayaa 217:
En zij zullen niet ophouden jullie te bestrijden totdat zij jullie van jullie godsdienst hebben gebracht, als zij daartoe in staat zouden zijn.
Allaah (swt) zegt in Soerat Al-Baqarah ayaa 120:
En de Joden en Christenen zullen nooit behagen in jou vinden, totdat jij hun godsdienst volgt.
Zoals in een hadith wordt gezegd: de 2 dingen die ons het vlugst naar de Hel zullen brengen: de geslachtdelen en de tong.
Maak geen grapjes over roddel en laster, op een dag zal het je misschien berouwen.
Khanoussi
16-04-2004, 16:41
zo jij bent stoer man :rolleyes:
Origineel gepost door 147
als europa slim is zijn ze in 1 klap van terreur af
de strijd kunnen ze nooit winnen
de moslims zullen zegevieren
de overwinning is aan onze zijde
Ik word langzamerhand een beetje heel erg moslimmoe. Ik probeer mezelf steeds voor te houden dat er echte moslims zijn, vredelievend. Maar het wordt steeds moeilijker.
Sword_of_Islam
16-04-2004, 16:54
Origineel gepost door Peridot
Ik word langzamerhand een beetje heel erg moslimmoe. Ik probeer mezelf steeds voor te houden dat er echte moslims zijn, vredelievend. Maar het wordt steeds moeilijker.
Ik wordt langzamerhand een beetje antimoslimmoe. Ik probeer mezelf voor te houden dat er vredelievende niet-moslims zijn, maar dit wordt steeds moeilijker.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.