Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie is er allemaal in Mei geboren

Pagina's : [1] 2

morpheus
15-04-2004, 19:04

Mei-kinderen gelukkiger dan anderen Onderzoekers aan de Universiteit van Hertfordshire (Groot-Britannië) hebben aangetoond dat mensen die in mei geboren zijn gemiddeld gelukkiger zijn dan mensen die in andere maanden geboren zijn. Oktober-borelingen zijn gemiddeld zelfs pessimistischer ingesteld. Volgens psycholoog Richard Wieseman, die het onderzoek begeleidde, zit het verschil in de periode na de geboorte. Omdat lentekinderen gelijk een zomer vol warmte en licht meemaken, zijn zij positiever ingesteld. Dit in tegenstelling tot mensen die in de herfst geboren worden, zij moeten eerst door een koude en donkere winter. Het onderzoek werd onder 40.000 personen uit Groot-Britannië uitgevoerd Mocht ik net toevallig in Mei geboren zijn he :D Of geldt dit alleen voor mensen die in Mei zijn geboren en uit GB komen :confused:

AlHoceima_Leila
15-04-2004, 19:19
hahah zo grappig ik ben niet in Mei geboren en ook niet In Oktober gelukkig :D

Deliana
15-04-2004, 19:22
Origineel gepost door nassiraaaaaa ik ben ook in mei geboren. joepi, denk ik. de onderzoek klinkt wel logisch, maar als je nou in afrika of in een ander warme plaats bent geboren dan klopt het onderzoek toch niet. al die kinderen groeien op met veel zonlicht. of praat ik nu echt onzin???? Nee is geen onzin :D Dat onderzoek zal zich wel tot Europa richten. We worden allemaal blij van de lente, dus baby's ook.

minous21
15-04-2004, 19:23
Ik ben in April geboren :D ook een leuke lente maand, ben best wel gelukkig....

morpheus
15-04-2004, 19:34

Origineel gepost door nassiraaaaaa ik ben ook in mei geboren. joepi, denk ik. de onderzoek klinkt wel logisch, maar als je nou in afrika of in een ander warme plaats bent geboren dan klopt het onderzoek toch niet. al die kinderen groeien op met veel zonlicht. of praat ik nu echt onzin???? nee klinkt wel logsich eigenlijk, zal wel seizoensgebonden zijn zoals deliana al zei :)

klonbyz
15-04-2004, 19:49
Leugenaars,niemand va jullie is in mei geboren. Alle marokkanen zijn geboren op 1 januari:)

naoual1985
15-04-2004, 19:57
Origineel gepost door klonbyz Leugenaars,niemand va jullie is in mei geboren. Alle marokkanen zijn geboren op 1 januari:) Helaas moet ik je teleurstellen maar ik ben toch echt 3 mei geboren..

morpheus
15-04-2004, 20:04
Origineel gepost door klonbyz Leugenaars,niemand va jullie is in mei geboren. Alle marokkanen zijn geboren op 1 januari:) :melig: nationale vaderdag en moederdag :D

AlHoceima_Leila
15-04-2004, 20:25
Origineel gepost door klonbyz Leugenaars,niemand va jullie is in mei geboren. Alle marokkanen zijn geboren op 1 januari:) :haha: hahaha :goedzo:

Katala
15-04-2004, 20:44
he he niet allemaal he, de rest is nl op 1 juli geboren hoorrrrr. ik ben van mei, en altijd depri dus daar zal het niet aan liggen, of dacht ik dat ik de hele zomer dat het duister was, maar scheen de zon toch...pffff zal wel stierengedrag zijn :zwaai:

sahira
15-04-2004, 21:22
Ik ben een mei-kind, altijd vrolijk, opgewekt en vriendelijk! :cool:

henray
15-04-2004, 21:56
Origineel gepost door klonbyz Leugenaars,niemand va jullie is in mei geboren. Alle marokkanen zijn geboren op 1 januari:) 1 juli schijnt anders ook een populaire geboortedag te zijn :nl:

sneakynawal
15-04-2004, 23:40
Origineel gepost door morpheus Mei-kinderen gelukkiger dan anderen Onderzoekers aan de Universiteit van Hertfordshire (Groot-Britannië) hebben aangetoond dat mensen die in mei geboren zijn gemiddeld gelukkiger zijn dan mensen die in andere maanden geboren zijn. Oktober-borelingen zijn gemiddeld zelfs pessimistischer ingesteld. Volgens psycholoog Richard Wieseman, die het onderzoek begeleidde, zit het verschil in de periode na de geboorte. Omdat lentekinderen gelijk een zomer vol warmte en licht meemaken, zijn zij positiever ingesteld. Dit in tegenstelling tot mensen die in de herfst geboren worden, zij moeten eerst door een koude en donkere winter. Het onderzoek werd onder 40.000 personen uit Groot-Britannië uitgevoerd Mocht ik net toevallig in Mei geboren zijn he :D Of geldt dit alleen voor mensen die in Mei zijn geboren en uit GB komen :confused: Klopt niet :D , ik ben altijd positief!

Ole_Guapa
16-04-2004, 01:47
Origineel gepost door klonbyz Leugenaars,niemand va jullie is in mei geboren. Alle marokkanen zijn geboren op 1 januari:) :D Hihi, is inderdaad opvallend. Op mijn werk krijg ik de geboortedata van de mensen die opbellen direct op mijn schermpje en dat is bij Marokkanen heel vaak 1-1. Sommige Marokkanen zijn echter weer creatief en zijn geboren op 1-6 en enkelen zelfs op 1-7. Maar volgens mij kan dat niet kloppen. Want de meesten zullen wel geboren zijn, negen maanden na de grote vakantie, toen papa thuis was uit Europa.

leven
16-04-2004, 10:29

Salaam Ik ben op 14 mei geboren!!!!!!! Groetjes

Pagina's : [1] 2