Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse Mannen en vrouwen met hun starende blikken

Pagina's : [1] 2 3 4 5

JudgmentDaY
15-04-2004, 18:37

Ogen van Marokkaanse mannen en vrouwen, doen die echt kwaad? ALs je het aan mij vraagt is het antwoord ja. Ik zit op een school waar vele Hollanders naartoe gaan. Er zijn ook genoeg marokkanen, maar die kennen elkaar bijna allemaal wel. Het zijn niet echt mijn type mensen, dus ga ik niet met die Marokkanen om. Het is niet dat ze slechte mensen zijn, alleen ze zitten elke keer samen en het lijkt net alsof er een non-marokkaan nooit in hun clickje zal komen. Omdat ik niet met ze socialize, willen ze weten wie ik ben. Ik ben ook een Marokkaanse en ja, ze snappen niet waarom ik geen toenadering bij ze zoek. Elke keer als ik op school kom en een gang op loop, zie ik al die Marokkaanse ogen gericht op mij, zij willen immers weten wie ik ben. Sinds ze zijn begonnen met hun oog kijk, staar gedoe word ik elke keer ziek. Normaal werd ik 1, 2 maximaal 3 keer ziek in een jaar en nu is het om de week weer. Als je het aan mij vraagt zijn zij de reden, wat denken jullie? :zwaai:

Miss9
15-04-2004, 18:40
Origineel gepost door JudgmentDaY Ogen van Marokkaanse mannen en vrouwen, doen die echt kwaad? ALs je het aan mij vraagt is het antwoord ja. Ik zit op een school waar vele Hollanders naartoe gaan. Er zijn ook genoeg marokkanen, maar die kennen elkaar bijna allemaal wel. Het zijn niet echt mijn type mensen, dus ga ik niet met die Marokkanen om. Het is niet dat ze slechte mensen zijn, alleen ze zitten elke keer samen en het lijkt net alsof er een non-marokkaan nooit in hun clickje zal komen. Omdat ik niet met ze socialize, willen ze weten wie ik ben. Ik ben ook een Marokkaanse en ja, ze snappen niet waarom ik geen toenadering bij ze zoek. Elke keer als ik op school kom en een gang op loop, zie ik al die Marokkaanse ogen gericht op mij, zij willen immers weten wie ik ben. Sinds ze zijn begonnen met hun oog kijk, staar gedoe word ik elke keer ziek. Normaal werd ik 1, 2 maximaal 3 keer ziek in een jaar en nu is het om de week weer. Als je het aan mij vraagt zijn zij de reden, wat denken jullie? :zwaai: Dat kan makkelijk het geval zijn...

ilham2222
15-04-2004, 18:41
ogen van jaloezie, marokkanen kunnen het niet hebben als ze iets beters zien dan zijzelf.... Ik snap niet hoe mensen je zo kunnen aankijken?? :rolleyes: eerlijk is eerlijk ik walg ervan......... ben blij dat ik niet zo ben.. ;)

alhoceimachaima
15-04-2004, 18:43
Origineel gepost door JudgmentDaY Ogen van Marokkaanse mannen en vrouwen, doen die echt kwaad? ALs je het aan mij vraagt is het antwoord ja. Ik zit op een school waar vele Hollanders naartoe gaan. Er zijn ook genoeg marokkanen, maar die kennen elkaar bijna allemaal wel. Het zijn niet echt mijn type mensen, dus ga ik niet met die Marokkanen om. Het is niet dat ze slechte mensen zijn, alleen ze zitten elke keer samen en het lijkt net alsof er een non-marokkaan nooit in hun clickje zal komen. Omdat ik niet met ze socialize, willen ze weten wie ik ben. Ik ben ook een Marokkaanse en ja, ze snappen niet waarom ik geen toenadering bij ze zoek. Elke keer als ik op school kom en een gang op loop, zie ik al die Marokkaanse ogen gericht op mij, zij willen immers weten wie ik ben. Sinds ze zijn begonnen met hun oog kijk, staar gedoe word ik elke keer ziek. Normaal werd ik 1, 2 maximaal 3 keer ziek in een jaar en nu is het om de week weer. Als je het aan mij vraagt zijn zij de reden, wat denken jullie? :zwaai: tfoee heb ik ook man ze zijn jarloers zegt mij vriendin maarjah met de meeste marokkanen hier op school ( er zitten weinig marokkanen op mijn school) tfoee jongens bezem die hun haren blonderen was een gast die ging zijn haar blonderen marokaan he duzz in plaats dat ie blond ha genomen kreeg ie bruin haha lekker voor hem maar ze staren mij ook aan en in plaats dat ik wat van ga zeggen :ego: heb ik kapsones heb egt skeit aan hun ik kijk nooit een van hun aan net of ze lucht zijn :zwaai: moehiem gewoon nix van aantrekken is mijn tip helpt meschien nix dat ze op houden met staren maar gewoon negeren :zwaai:

AbaHoeCh
15-04-2004, 18:43

Bij mij is het ook zo hoor op school. Wordt het ook al beu dat gestaar van hen :rolleyes: Maar je moet gewoon een schijnheilig lachje geven en dan kijken ze wel de andere kant op. :D

JudgmentDaY
15-04-2004, 18:45
Origineel gepost door ilham2222 ogen van jaloezie, marokkanen kunnen het niet hebben als ze iets beters zien dan zijzelf.... Ik snap niet hoe mensen je zo kunnen aankijken?? :rolleyes: eerlijk is eerlijk ik walg ervan......... ben blij dat ik niet zo ben.. ;) Iedereen kijkt wel om als ze iemand achter hun horen lopen, het is een soort reflex ofzo. Maar zij zijn echt vreemd, toppunt van vreemdheid. Ze kijken je gewoon recht in je ogen en blijven staren. En elke keer weer staren :confused: Als ik iemand zie die ik niet ken, kijk ik even en draai ik me weer om. De volgende keer kijk ik niet meer, immers je herkent die persoon wel. Maar nee hoor, zij niet. En nu lig ik op de week plat op bed. :zwaai:

JudgmentDaY
15-04-2004, 18:49
Origineel gepost door AbaHoeCh Bij mij is het ook zo hoor op school. Wordt het ook al beu dat gestaar van hen :rolleyes: Maar je moet gewoon een schijnheilig lachje geven en dan kijken ze wel de andere kant op. :D Ik wil ze eerder laten ophangen;) Soms denk ik echt van, en nu heb ik het gehad en wil ik gaan staan schreeuwen dat ze moeten opdonderen en niet zo staren voordat ik hun ogen uit hun kop ga rukken. Ik denk dat dat het enige is wat mij resteert;) Is het zo raar dat ik niks met ze wil te maken. Ik heb het prima zo. :confused:

Lady_moi
15-04-2004, 18:57
Waarom heb je kapsones? Zema et "speciaal geval" spelen Ik zou eerder omgaan met mn zusters dan met nederlanders Okey nederlanders zijn ook maar mensen Maar de marokkanen anders behandelen omdat je met nl'ers omgaat? Da vind ik echt flauw van u Ge moet mensen behandelen zoals je zelf behandelt wilt worden

AbaHoeCh
15-04-2004, 19:01
Origineel gepost door JudgmentDaY Ik wil ze eerder laten ophangen;) Soms denk ik echt van, en nu heb ik het gehad en wil ik gaan staan schreeuwen dat ze moeten opdonderen en niet zo staren voordat ik hun ogen uit hun kop ga rukken. Ik denk dat dat het enige is wat mij resteert;) Is het zo raar dat ik niks met ze wil te maken. Ik heb het prima zo. :confused: soubhannallah.....soms denk ik ook zoals jij als ik zie dat ze weer staren of wil ik er ook soms iets over zeggen ofzo maar men zus zegt dat ik hen moet negeren en trouwens als je er iets op zegt tegen hen dan gaan ze je nog meer jnoen doen en hebben ze er dan dubbel zo hard plezier in ;) dus gewoon negeren en je moet denken: 'binnen zoveel jaar dan heb ik inchallah men diploma en dan zie ik NIEMAND meer van hen en ben ik van hen vanaf'

Me_boY
15-04-2004, 19:08
Ewaa dat zijn boze ogen

JudgmentDaY
15-04-2004, 19:38
Origineel gepost door Lady_moi Waarom heb je kapsones? Zema et "speciaal geval" spelen Ik zou eerder omgaan met mn zusters dan met nederlanders Okey nederlanders zijn ook maar mensen Maar de marokkanen anders behandelen omdat je met nl'ers omgaat? Da vind ik echt flauw van u Ge moet mensen behandelen zoals je zelf behandelt wilt worden Lees! klein jong naief meisje! Je bent echt geen spat verandert hé. Ik dacht in mijn absentie zal ze wel enigzins volwassener geworden zijn. Guess I was wrong. IK vind hen gewoon niks. Ze zitten altijd samen, denkend dat ze beter zijn dan de rest. Ik ga met alles en iedereen om. Als jij gewoon doet dan wil ik meer dan graag met je een gesprek aangaan. Ik ga jou niet negeren omdat jij geen Marokkaan bent. :zwaai:

JudgmentDaY
15-04-2004, 19:40
Origineel gepost door AbaHoeCh soubhannallah.....soms denk ik ook zoals jij als ik zie dat ze weer staren of wil ik er ook soms iets over zeggen ofzo maar men zus zegt dat ik hen moet negeren en trouwens als je er iets op zegt tegen hen dan gaan ze je nog meer jnoen doen en hebben ze er dan dubbel zo hard plezier in ;) dus gewoon negeren en je moet denken: 'binnen zoveel jaar dan heb ik inchallah men diploma en dan zie ik NIEMAND meer van hen en ben ik van hen vanaf' Dat is zeker zo, als je erop ingaat dan zullen ze juist verdergaan. ALs ik op school ben ga ik meestal naar een plek/verdieping waar zij meestal niet naartoe gaan/niet te vinden zijn. Een soort ontwijkingsacties(s). :zwaai:

Lady_moi
15-04-2004, 19:47
Ow dus nu ben ik klein en naief omda ik er anders over denk Zoals ik uw mening respecteer zo hoor je ook de mijne te respecteren En me niet dingen gaan verwijten dat ik onvolwassen ben ofzo Ik ben het gewoon nie met u eens en al zekers nie da ge over u zuster Hier op marokko.nl sta te roddellen dat ze denken dat ze beter zijn En aanvaard mij zoals ik ben en als u da nie aansta negeer mij! Origineel gepost door JudgmentDaY Lees! klein jong naief meisje! Je bent echt geen spat verandert hé. Ik dacht in mijn absentie zal ze wel enigzins volwassener geworden zijn. Guess I was wrong. IK vind hen gewoon niks. Ze zitten altijd samen, denkend dat ze beter zijn dan de rest. Ik ga met alles en iedereen om. Als jij gewoon doet dan wil ik meer dan graag met je een gesprek aangaan. Ik ga jou niet negeren omdat jij geen Marokkaan bent. :zwaai:

JudgmentDaY
15-04-2004, 19:51
Origineel gepost door Lady_moi Ow dus nu ben ik klein en naief omda ik er anders over denk Zoals ik uw mening respecteer zo hoor je ook de mijne te respecteren En me niet dingen gaan verwijten dat ik onvolwassen ben ofzo Ik ben het gewoon nie met u eens en al zekers nie da ge over u zuster Hier op marokko.nl sta te roddellen dat ze denken dat ze beter zijn En aanvaard mij zoals ik ben en als u da nie aansta negeer mij! Oké, ik zie dat jij het nog steeds niet snapt. Ik heb niks tegen ze en voel mij niet meer en niet minder dan hen! Snap je het nu? Heb ik ooit beweerd dat ik mij beter voelde. Jij neemt dingen maar als zoete koek aan, zonder er enigzins over na te denken. Nogmaals small child: Lees goed wat ik heb gezegd. Jeetje, skoen Je fhemkoem:confused: :zwaai:

Salaama
15-04-2004, 19:57

Ja inderdaad 'zehme ik ben speciaal'..Nou ja, Ik zou ze gewoon stak aankijken en zeggen 'Héy heb ik soms wat in mijn haar ofzoo', met een BIG smile..'..en dan kijken hoe ze gaan reageren...trouwens je maakt het wel te bont met je verhaal dat je zogenaamd elke dag ziek bent..'yéh heyek'

Pagina's : [1] 2 3 4 5