Bekijk originele versie : Marokkaanse greppeldellen
mojojojo
15-04-2004, 17:43
Ik wilde graag jullie mening over het volgende horen!
Ik liep laatst in de stad. Op een gegeven moment zie ik een Marokkaans meisje met een Antilliaan praten. Je weet wel zo eentje die moeders steunkous op z'n hoofd draagt gouden tand etc. dus echt zo'n wannabee rapper. Ik bleef even staan om de boel gade te slaan. Ze waren behoorlijk aan het 'flirten' met elkaar. Mijn eerste gedachte was TFOE wat een greppeldel! Ik maakte net aanstalten om door te lopen toen ik een andere Marokkaan de richting van die 2 lovers opliep. Oei wat keek die jongen chagerijnig!!! HIj loopt op die Antiliaan af en geeft hem een paar vuistslagen op zijn gezicht. De Anti kon alleen uitroepen: doe rustig man! Dan draait die jongen zich om naar dat meisje en vraagt haar wie die Anti is. Gaat dat domme wijf zeggen dat ze hem niet kent en dat ze hem nog nooit gezien heeft :p almoehiem hij geeft haar klappen en zegt dat ze naar huis moet en dat haar vanavond zal afmaken thuis.
Na dit incident gezien te hebben liep ik met een tevreden gevoel verder!
Wie vind het ook een strakke aktie van die broer van haar?
tonymontana
15-04-2004, 17:48
zeker strak ;)
Ik vind dit zeker geen strakke aktie van die broer van haar...
Zo maakt ie het alleen erger... hij had met haar moeten praten en dat meisje moest gewoon eerlijk zijn..
Maar door dat meisje te gaan slaan maakt je het alleen erger i.p.v. van het op te lossen...
Wa salaam...
Dalilah
ik ben niet zo'n voorstander van geweld..
Maar zij had dit natuurlijk wel kunnen verwachten, ze zet tenslotte haarzelf en haar broer voorschut daar...dus jah...
Lady_moi
15-04-2004, 19:02
Ik vind het zielig voor haar
Langs de andere kant vind ik ook da ze beter nie met met hem had gepraat
En die actie van haar broer vind ik superlaag
Hij heeft een meid geslagen??
Ik begrijp em wel en vele jongens zouden da ook doen
Maar daardoor maakt hij het alleen maar erger
Wie zegt dat ze na die klappen het nie meer gaat doen??
PobriSita
15-04-2004, 19:06
Ooh! Gevaarlijk :rolleyes:
nouredinne_el
15-04-2004, 19:13
ik had die hele jongen helemaal inelkaar getraptt
nouredinne_el
15-04-2004, 19:15
maar dat slaan van ze zusje noooooooooooooooitt
SoleCuoreAmore
15-04-2004, 20:51
Nouja, iedereen vind die jongen slaan zo normaal.
Maar kom op; als een jongen iemand ziet zitten maakt hij een praatje met haar en gaat hij flirten. Of ze nou Marokkaans is of niet. En zij gaat er op in! Hij is dus niet meer fout dan zij. Als zij zich netjes gedroeg zou ze er niet op ingaan en zou hij de hint begrijpen. Maar zij gaat er nogmaals op in, dus zij zit meer fout.
Hij moet zijn zusje dus 'een pak slaag geven' figuurlijk bedoeld voor de domm eonder ons :p . Met geweld los je nooit iest op inderdaad.
lady_khadija
15-04-2004, 21:19
ewa ja, geweld lost niks op........
marjam123
15-04-2004, 21:23
Origineel gepost door mojojojo
Ik liep laatst in de stad. Op een gegeven moment zie ik een Marokkaans meisje met een Antilliaan praten. Je weet wel zo eentje die moeders steunkous op z'n hoofd draagt gouden tand etc. dus echt zo'n wannabee rapper. Ik bleef even staan om de boel gade te slaan. Ze waren behoorlijk aan het 'flirten' met elkaar. Mijn eerste gedachte was TFOE wat een greppeldel! Ik maakte net aanstalten om door te lopen toen ik een andere Marokkaan de richting van die 2 lovers opliep. Oei wat keek die jongen chagerijnig!!! HIj loopt op die Antiliaan af en geeft hem een paar vuistslagen op zijn gezicht. De Anti kon alleen uitroepen: doe rustig man! Dan draait die jongen zich om naar dat meisje en vraagt haar wie die Anti is. Gaat dat domme wijf zeggen dat ze hem niet kent en dat ze hem nog nooit gezien heeft :p almoehiem hij geeft haar klappen en zegt dat ze naar huis moet en dat haar vanavond zal afmaken thuis.
:hihi:
CriMiNeeL_KaMaL
15-04-2004, 21:23
Origineel gepost door mojojojo
mmmmm :bril: lekkerrrrrr strakkkk
die antiliaan ging ik de tanden letterlijk eruit slaan
ik kon die tanden wel als accessiore gebruiken :rolleyes:
en me zus niet aanraken , alleeeeeennn
grondig herprogrammeren
daar bedoel ik mee ,
een porsie opvoeding :stout:
KaMaL, ciaoooooooo :zwaai:
SweetxAngel
15-04-2004, 21:37
tzz zielig hoor ..bij die jongen komen en gelijk stoten uitdelen..alsof hij de schuldige is..hij is actie en dat meisje Reactie..als er geen reactie is is er ook niks aan de hand..
Cicatrice
15-04-2004, 21:41
Wat een stelletje schijnheilen zijn jullie allemaal een voor een,
1. ze moet zelf bepalen hoe/wat/wanneer ze met iemand praat, het is niet alsof ze tongstretchoefeningen met hem zat te doen
2. die broer heeft het volste recht om te vragen wie dat is, maar om meteen te gaan slaan is ronduit triest en onmannelijk
3. om dan ook nog het meisje te gaan slaan is TOPPUNT van triestheid, beetje eigen rechter gaan spelen: wie heeft hem ooit dat recht gegeven?????
zijn genoeg marokkaanse jongens die flirten met alles wat los en vast zit, zo ook meiden...maar laten we eerlijk zijn: flirten doet ieder mens, het is gezond dus WTF is er mis mee
en ga niet zeggen 'eh eh eh is slecht eh eh haram dit dat'
ga fietsen a gekken
DOUKALIA18
15-04-2004, 21:47
Alsof hij nooit een praatje maakt met een meisje:rolleyes: van hollander tot chinees
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.