Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat ik raar vindt

alhoceimachaima
15-04-2004, 16:34

Wat ik zelf egt raar vindt dat wanneer je iets goeds doet bij mensen vergeten het sneller dan wanneer je een fout maakt dat snap ik niet jammer genoeg :zwaai: wie is het eens met mij

Lady_moi
15-04-2004, 16:39
Ik kweeni bij mij is het juist de goede dingen die iemand me aandoet Die me het langst bijblijven De negatieve dingen vergeet ik snel

01LaHbIbAh09
15-04-2004, 16:41
Nou, bij mij is het precies andersom. Ik probeer juist de negatieve te vergeten en aan positieve momenten te denken. :)

alhoceimachaima
15-04-2004, 18:22
Origineel gepost door Lady_moi Ik kweeni bij mij is het juist de goede dingen die iemand me aandoet Die me het langst bijblijven De negatieve dingen vergeet ik snel bij mij is dat zo alhamdullilah maar tog soms loop ik gewoon met een paar meisjes en dan hoor ik ze zeggen jah weet je nog toen je mij dat flikte enso maar nooit jah je weet toen het gezellig samen was ofso dan denk ikuh :rolleyes: vergeet die dingen denk aan je leuke tijden niet aan je foute tijden van foute kan je leren weet je maar dan denk ik dat maar ik zeg het dan nooit :) want je weet maar nooit wanneer ze het verkeerd opvatte

Miss9
15-04-2004, 18:24

Origineel gepost door alhoceimachaima Wat ik zelf egt raar vindt dat wanneer je iets goeds doet bij mensen vergeten het sneller dan wanneer je een fout maakt dat snap ik niet jammer genoeg :zwaai: wie is het eens met mij ik ben zelf gelukkig niet zo.. Maar het is helaas waar, mensen vinden het makkelijker om te beginnen over iets wat hen ooit is aangedaan,dan te spreken over de fijne dingen die hen zijn overkomen.. heel erg jammer.. Maar als wij het maar positief blijven inzien, komt het vanzelf goed!

Lady_moi
15-04-2004, 19:41
Ja ik begrijp u wel se Das irri om naar zulke dingen te luisteren Ik bedoel laat slechte deingen rusten Vooral alst int verleden is gebeurd Origineel gepost door alhoceimachaima bij mij is dat zo alhamdullilah maar tog soms loop ik gewoon met een paar meisjes en dan hoor ik ze zeggen jah weet je nog toen je mij dat flikte enso maar nooit jah je weet toen het gezellig samen was ofso dan denk ikuh :rolleyes: vergeet die dingen denk aan je leuke tijden niet aan je foute tijden van foute kan je leren weet je maar dan denk ik dat maar ik zeg het dan nooit :) want je weet maar nooit wanneer ze het verkeerd opvatte

miriammetje
15-04-2004, 21:11
salaam laikoem labes heliek lady moi!! lang niet meer gesproken meid! liefs miri

Lady_moi
15-04-2004, 21:18
Walikoum asalaam Ahlen miriam zeeeeeeeeekers lang geleden Tjee.. Hoe gaat het met u dame? :)