Bekijk originele versie : Hoe breng jij je FOUNDATION aan?
Die moet je toch gewoon egaal uitsmeren niet? :confused:
Want ik heb gehoord dat je die moet aanbrengen met kloppende bewegingen maar hoe doe je dat...? :D
Mysticalia
15-04-2004, 15:25
Origineel gepost door Marocca
Want ik heb gehoord dat je die moet aanbrengen met kloppende bewegingen maar hoe doe je dat...? :D
Kloppende beweging? :D bokshandschoenen aantrekken? :o
Ik dacht ook gewoon uitsmeren en zie da ge geen vegen maakt. :D
:belgie:
Origineel gepost door Mysticalia
Kloppende beweging? :D bokshandschoenen aantrekken? :o
Ik dacht ook gewoon uitsmeren en zie da ge geen vegen maakt. :D
wahahaha nee lichtjes met vingers tikken ofsow :confused:
Ewa jah uitsmeren dan maar zoals altijd :D
BabygirlB
16-04-2004, 10:49
Ik kon eerst ook nie zo goed foundation aanbrenge maar kheb van mn tante de tip meegekrege om de foundation te mengn met Nivea soft of de normale maar die is ietsje te dik
Zo voorkom je minder vlekken
Mysticalia
16-04-2004, 10:59
Origineel gepost door BabygirlB
Ik kon eerst ook nie zo goed foundation aanbrenge maar kheb van mn tante de tip meegekrege om de foundation te mengn met Nivea soft of de normale maar die is ietsje te dik
Zo voorkom je minder vlekken
:wat?!: dan begin je toch serieus te knoeien? of nie? :confused:
heb je het zelf al geprobeerd?
DaNGeRouZLy
16-04-2004, 11:01
gewoon met een sponsje :zwaai:
woman206
17-04-2004, 19:29
Origineel gepost door Marocca
je begint gewoon boven aan bij je gezicht en juist niet uitsmeren dat doe je op het laatst maar heel licht in je huid kloppen gebruik al je vingers zo wordt het echt mooi en dan op het laatst smeer je het goed uit
succes
GangstaLovin
17-04-2004, 21:23
licht op je huid kloppen... maar dan krijg je toch echt zo'n geplamuurd gezicht :confused:
salaam,
ik smeer eerst dagcream op mijn gezicht.. en dan pas foundation.. die smeer ik gewoon uit.... heb nooit van dat ''kloppen'' gehoord...
en daarna doe ik wat rouge op mijn wangen... niet te veel...om vlekken te voorkomen...
C_OUJDIA
18-04-2004, 16:50
Foundationsponsje..kost iets van 2 euro..Je doet er foundation op en gaat het vervolgens met licht kloppende bewegingen op je gezicht aanbrengen..
Het klinkt misschien moeilijk maar is heel simpel.Resultaat is heel natuurlijk.
GangstaLovin
18-04-2004, 18:12
Ik heb altijd gehoord dat het beter is om je vingers te gebruiken, want door de warmte smeert het beter uit :confused:
Lady_Licious
18-04-2004, 18:37
Met mijn handen.
:zwaai:
schatje_amira
20-04-2004, 21:23
Mijn gezicht is zo schraal dat welke foundation ik ook gebruik, vlekken op mijn gezicht blijft. Ik gebruik nu alleen nivea soft voor mijn gezicht
Heeft er iemand voor mij tips??
Dagcreme met foundation is de beste combinatie
en dan gewoon zachtjes smeren met je handen, en uitkijken rondom je ogen, niet te hard wrijven, want das slecht voor de huis rond je ogen
http://www.vanvlietkwasten.nl/site/07plamuur/images/07plamuur_04.jpg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.