Bekijk originele versie : 3de Wereld Oorlog....
GekkeTurk
05-11-2002, 16:31
Je eet die taart en het smaakt heerlijk. Samen met je vrienden beland je ineens in een grote zwembad, je zwemt wat rondt en pakt een lekkere koude cola.
TRINNGGGGGG!!! daar gaat je wekker
Je wordt met je ogen half dicht wakker. Je kijkt naar buiten vanuit je raam, het is koud en mistig, en je moet zo naar school haal je dat of kom je weer te laat zodat je de les niet in mag. Je gaat slaperig naar de badkamer om jezelf op te frissen "lekker die douche" dat zeg. Je kleedt je aan en loopt naar de keuken om een broodje te smeren "wat voor broodje zal ik maken, doe maar een broodje kaas" zeg je in jezelf. Hongerig eet je je broodje op "zo dat smaakt" Je loopt naar je kamer en pakt de schoolboeken die je voor vandaag nodig heb en je moppert maar wat in jezelf "ik heb geen zin zal ik spijbelen? Nee toch maar niet straks bellen ze naar huis" dus je loop langzaam naar de gang en pakt je jas en doet je tas om. Eenmaal buiten voel je je handen bevriezen en je denkt "Wat een rotland hier, het is altijd Koud" Eenmaal aagekomen bij het station wacht je op de trein "SHIT!! hij heeft weer eens vertraging sta ik hier voor niks te wachten in de Kou" zeg je boos. Daar komt de trein "Eindelijk" je stapt in de trein die erg volzit, En je kijkt om je heen of je toevallig wat bekenden ziet staan
BOEMMMMMMMMMMMM!!
De mensen in de trein schrikken ze zich kapot iedereen kijkt vanuit de ramen naar buiten "er is een bom ontploft!" roept een man hard en bang, je kijkt ook en ja hoor je ziet tientallen vliegtuigen in de lucht, overal soldaten en tanks en je schreeuwt hard "HET IS DE 3DE WERELDOORLOG!"
Zo dit was mij verhaal waar ik vaak aan denk laatste tijd en dat me eigenlijk ook wel een beetje bang maakt
Is er iemand die ook weleens aan de 3de wereldoorlog denkt?
Ik vind hem wel goed...
Nadia
GekkeTurk
05-11-2002, 16:37
Eh vriend ik weet niet wat jouw probleem is? maar dit is de realiteit dat binnenkort ook wel gaat komen, ik weet niet of je er wel is aan denkt of leeft in een fantasie wereld waar alles mooi en goed is!
We gaan toch geen ruzie maken hè?? Hey gekke turk je moet niet alles zo letterlijk nemen..
NaDoR.ZiNa
05-11-2002, 16:41
WaT MaAkT JoU Een '' GanGsTa TuRk" ?
GekkeTurk
05-11-2002, 16:42
Ik ben niet droog ik ben iemand die komt met de realiteit en feiten en wat jouw betreft "gangsta turk" ja de naam zegt het al jij bent iemand die zeker dag en nacht hiphop luisterd en denkt ik ben gangsta WAKE UPPPP!
Orgineel gepost door NaDoR ZiNa:
WaT MaAkT JoU Een '' GanGsTa TuRk" ?
zijn muziek.. hij is namelijk helemaal hotel de botel van 2pac.. zodat hij zelf ook helemaal lijp wordt..
NaDoR.ZiNa
05-11-2002, 16:45
Ohw Jah DiE MeNseN Ken Ik Ze3ma ik KoM Uit AmeRiKa OfZo MuahaHA DiT IS NL!!!
ja nu hebben we je gedist he??
Nadia
NaDoR.ZiNa
05-11-2002, 16:52
UhMzZ Ik WeEt NiEt MaAr juLLiE DWaLEn Af DiE GaAt MEeR OvEr Een TuRksE oOrLoG Dan 3e WeReLd oOrLog!!!
je hebt gelijk.. maar waarover moet je praten na dat verhaaltje??
NaDoR.ZiNa
05-11-2002, 16:57
JaH HoE DeNk Jij Er ovEr DeNk je DaT Ie GaAt KomEn En Of wiJ DaT GaAn MeEmAKEn??????
Ik ZeLF Heb HEt GeVoEl DaT De 3e WeReLD OOrLoG sNeL GaAt KomEn
KiJk MaAr NaAr IRak En AmErIka DiE ZiJn Er AL KlAar voOr En NoG VeEL MEeR LaNdEn DiE ZiCh HebBen VoOrBEReiD DuS Ik Denk DaT Ze daT NiEt VoOr NiX DoEn
Heb je al gehoord dat amerika een aanval heeft beraamd op Jemen??
NaDoR.ZiNa
05-11-2002, 17:02
Ohw NeE WanNeEr???????
a asma3oe shay-an 3ani alkitaal.
bron: 7amzaa uit risala
de scene in madina, toen ibn saloel uit maka terug kwam en de moslims vroeg om wraak op koeraysh te nemen.
risala is de bomb
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.