Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jongens

Pagina's : [1] 2 3

cheba_nassira
15-04-2004, 14:56

Salaam Ailikoem. Voor de jongens die dit lezen het is geen belediging ofzo jullie moeten je niet allemaal aangesproken voelen. Maar het lijkt net zo alsof jongens nooit verliefd kunnen worden op een meisje. Het lijkt net of een jongen alleen om een meisje geeft om haar emotie en het gevoel dat ze hem toont wat ze voor hem voelt enzo. En het is ook meestal zo dat als een meisje altijd gevoel voor je een jongen gaat krijgen dat ze het hem gaat zeggen maar hij doet net of hij ook van haar houd maar ondertussen zit ie met nog 3 andere meiden in zijn hoofd. Elmohim en dat meisje dan meskina. Beslamma M3a Salamma :verliefd:

terrorist2
15-04-2004, 14:58
ik hou van mijn schatje en alleen van haar dus ja ik hoor niet bij die catogorie ik zou het niet anders willen

terrorist2
15-04-2004, 15:23
dank je wel voor je compli ik zal het zo opvatten tenminste

NadoriAmin
15-04-2004, 15:34
Ajoh de enige oplossing is niet verliefd worden, LAAT HEM LEKKER VERLIEFD OP JOU WORDEN ;)

Lady_moi
15-04-2004, 15:47

Ze moet het hem gewoon nie zeggen

jamilatje2002
15-04-2004, 16:50
Mensen zien aan mij ogen of ik wel of niet verliefd ben. Dus mijn vriend ook. ACh ja ik kan er ook niks aan doen dat mijn ogen mij verraden. Ik ben erg verliefd op 2 gozers ik kan geen keuze maken. Ik wacht gewoon tot een van de 2 het uitmaakt. dan kan ik door met de overgebleven gozer. Dan heb ik tenminste geen schuldgevoel. Sorry moest eruit. ik ben helemaal depri.

Lady_moi
15-04-2004, 16:53
Wat dacht je van het met allebei uit te maken? De ene bedrieg je En met de andere speel je met zn gevoelens Origineel gepost door jamilatje2002 Mensen zien aan mij ogen of ik wel of niet verliefd ben. Dus mijn vriend ook. ACh ja ik kan er ook niks aan doen dat mijn ogen mij verraden. Ik ben erg verliefd op 2 gozers ik kan geen keuze maken. Ik wacht gewoon tot een van de 2 het uitmaakt. dan kan ik door met de overgebleven gozer. Dan heb ik tenminste geen schuldgevoel. Sorry moest eruit. ik ben helemaal depri.

Zerhounia_style
15-04-2004, 16:54
Jamilatje? Heb jij op het moment twee relaties, lekkere tante ben jij?! Ik hoop dat ze beiden erachter komen, want je verdient ze geen van beiden. Ik wist niet dat vrouwen ook aan zulke dingen deden?? Ik hoop dat je insha allah ziet waar je mee bezig bent..allah ie 3awen:zwaai:

Lady_moi
15-04-2004, 16:58
Zoals ze zaken doet achter de rug van haar ouders Zo kan ze dat ook doen bij haar man..

terrorist2
15-04-2004, 18:06
je hebt inderdaad jongens die dat doen meisjes verliefd maken en dan pijn gaan doen helaas gebeurt dat je hebt ook meisjes die dat bij jongens doen het gebeurt maar gelukkig is niet iedereen zo ik zie het aan als een klein groepje marokkaanen die dat doen want er zijn zat serieuze jongens meisjes die gewoon oprecht iets willen met de doel om insallah te trouwen en een gezin te stichten alleen worden die jongens jammer genoeg niet meer vertrouwd omdat het verpest word door die z3ama fake players en andersom ook als een jongen een meisje ziet met strakke kleren weet je enzo dan is ze gelijk een h.oer ik vind dat niet zo wat is er ze kan het mooi vinden oke messchien niet gepast voor moslim meisje maar laat iedereen in zijn waarde en hou op met die vooroordelen je weet nooit wat er met die persoon kan zijn je weet maar nooit hoe die persoon morgen is allah is de enige die mag oordelen over iemand dus laat dat ook aan hem over wees beter liever voor elkaar en help elkaar als het moet praat met el;kaar in plaats elkaar uitschelden en elkaar haten geloof me daar kom je veel verder mee je berijkt veel meer

Miss9
15-04-2004, 18:11
Origineel gepost door terrorist2 je hebt inderdaad jongens die dat doen meisjes verliefd maken en dan pijn gaan doen helaas gebeurt dat je hebt ook meisjes die dat bij jongens doen het gebeurt maar gelukkig is niet iedereen zo ik zie het aan als een klein groepje marokkaanen die dat doen want er zijn zat serieuze jongens meisjes die gewoon oprecht iets willen met de doel om insallah te trouwen en een gezin te stichten alleen worden die jongens jammer genoeg niet meer vertrouwd omdat het verpest word door die z3ama fake players en andersom ook als een jongen een meisje ziet met strakke kleren weet je enzo dan is ze gelijk een h.oer ik vind dat niet zo wat is er ze kan het mooi vinden oke messchien niet gepast voor moslim meisje maar laat iedereen in zijn waarde en hou op met die vooroordelen je weet nooit wat er met die persoon kan zijn je weet maar nooit hoe die persoon morgen is allah is de enige die mag oordelen over iemand dus laat dat ook aan hem over wees beter liever voor elkaar en help elkaar als het moet praat met el;kaar in plaats elkaar uitschelden en elkaar haten geloof me daar kom je veel verder mee je berijkt veel meer je kunt wel merken dat je verliefd bent!! :D

terrorist2
15-04-2004, 18:13
Origineel gepost door Miss9 je kunt wel merken dat je verliefd bent!! :D :p :Iluvu:

Miss9
15-04-2004, 18:19
:D :zwaai:

terrorist2
15-04-2004, 18:25
Origineel gepost door Miss9 :D :zwaai: :) :zwaai:

cheba_nassira
15-04-2004, 23:24

hahahah precies jullie begrijpen tenminste wat ik bedoel ( jongens, bijna alle jongens, kennen geen verliefd ze weten niet eens wat dat betekend). ma3a Salama Nassira

Pagina's : [1] 2 3