Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen In Marokko Of In Nederland??!

Miss_Arabia
15-04-2004, 13:53

Waar willen jullie gaan trouwen als het zover is? In Marokko of in Nederland en waarom kies je daarvoor??

Lamja_marocgirl
15-04-2004, 14:03
ik zou het nog niet weten want ik ben half marokaans en inshallah wil ik een marokaan trouwen maar omdat de helft van mijn familie (om zo maar effe te zeggen ) niks weet van marokko enzo zou ik wel goed moeten na denken over welke locatie ik zou kiezen misschien een grote feest in marokko (daar woont de meeste familie) en een klein bescheiden feestje in nederland ofso voor mijn familie ik zou het niet weten ligt ook aan me man denk ik ;)

UndercoverAngel
15-04-2004, 14:59
In Nederland Insha Allah.. Bijna al mijn familieleden wonen in Nederland en de familieleden van mijn verloofde wonen bijna allemaal in Belgie. Het is hier trouwens ook makkelijker om alles te regelen vind ik.. :) .:UcA:.

Hanane
15-04-2004, 16:48
Origineel gepost door Miss_Arabia Waar willen jullie gaan trouwen als het zover is? In Marokko of in Nederland en waarom kies je daarvoor?? Het liefst in Marokko, omdat we in Nederland verder geen familie hebben wonen. En het lijkt me veel mooier om daar te trouwen dan hier in Ned. De sfeer is daar beter, het feest kan daar langer duren en de zalen zijn daar prachtig. Maar die keuze maak ik dan wel samen met mn man;)

Misslai_d
15-04-2004, 17:19

verloving in nederland..trouwen in marokko:D

Shaimaa
15-04-2004, 17:28
Als je maar gelukkig bent!!! Moge Allah ta ala jullie huwelijk zegenen!!! Allahouma Ameen

Hanane
15-04-2004, 18:19
Origineel gepost door Shaimaa Als je maar gelukkig bent!!! Moge Allah ta ala jullie huwelijk zegenen!!! Allahouma Ameen Amin ya gti.

minous21
15-04-2004, 18:37
Inscha allah in Marokko, maar het is el makteb......

beppie_truus
15-04-2004, 21:55
Origineel gepost door minous21 Inscha allah in Marokko, maar het is el makteb...... jij in marokko inshallah en ik inshallah hiero in hollandaaaaaaa :D :D

Miss_Arabia
15-04-2004, 22:09
Origineel gepost door Hanane Het liefst in Marokko, omdat we in Nederland verder geen familie hebben wonen. En het lijkt me veel mooier om daar te trouwen dan hier in Ned. De sfeer is daar beter, het feest kan daar langer duren en de zalen zijn daar prachtig. Maar die keuze maak ik dan wel samen met mn man;) Dat is wel zo, is veel gezelliger daar in Marokko en vooral de zalen zijn 10x mooier dan hier. Zelf weet ik het nog niet.... :zwaai:

miss_burberry
15-04-2004, 23:08
Marokko!!! :D Veel meer keus in alles, mooiere zalen, negaffat, betere en professionelere bands.. En meer.. Je kan daar een bekende zanger/band halen, voor de prijs waar je hier een amateur band voor haalt.. En de sfeer in marokko maakt het gewoon.. :) Dat is mijn mening.. Maar lay kemel bel geir voor degenen die gaan trouwen :zwaai: