Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Cabarets

Mevrouw_Fatoesh
25-04-2009, 19:16

Salaam, Ik ben bezig met een verslag over uitgaansgelegenheden van marokkanen. Tegenwoordig is het bezoeken van Cabarets een hype zoals heb gehoord is dat er 1 is in zoetermeer en ook in de grote steden zoals rotterdam, utrecht en antwerpen. Ik hoor van alles en nog wat over Carabets is het een uitgaansplek voor marokkaanse mannen en vrouwen of trekt het meer mannen die actief zijn in de onderwereld en losbandige vrouwen?:confused: Kan iemand mij daarover vertellen over zijn of haar ervaringen. Je mag ook een pm sturen als je een persoonlijk ervaring wilt delen . Ik zal zorgvuldig met de informatie omgaan:)

Al_houb
25-04-2009, 19:17
In Marokko is het een hoerenkot , hier is het gwn een plek waar Marokkaanse mannen en vrouwen komen chillen op nostalgische muziek.

Mevrouw_Fatoesh
25-04-2009, 19:24
weleens bezocht?

Shahrazad_aiii
26-04-2009, 21:08
duidelijk

orientelqueen
05-05-2009, 00:58

Salaam, Ik ben bezig met een verslag over uitgaansgelegenheden van marokkanen. Tegenwoordig is het bezoeken van Cabarets een hype zoals heb gehoord is dat er 1 is in zoetermeer en ook in de grote steden zoals rotterdam, utrecht en antwerpen. Ik hoor van alles en nog wat over Carabets is het een uitgaansplek voor marokkaanse mannen en vrouwen of trekt het meer mannen die actief zijn in de onderwereld en losbandige vrouwen?:confused: Kan iemand mij daarover vertellen over zijn of haar ervaringen. Je mag ook een pm sturen als je een persoonlijk ervaring wilt delen . Ik zal zorgvuldig met de informatie omgaan:) ik zou er zelf naar toe gaan zou ik zeggen. Ik bedoel als je toch voor dit onderwerp hebt gekozen en je wilt je stuk, goed onderbouwen moet je zelf gaan. Als je niet mag gaan, wat ik heel goed snap, dan moet je een stuk schrijven over K3 concerten. Ik vraag mij af wat je studeert? haha