Bekijk originele versie : Wie is er al eens gepakt geweest door een familielid, met een jongen!!!
salimaforever
15-04-2004, 13:19
zeg het eens
heel erg om het zelf mee te maken!
vertrouwen is in een minuut zo verdwenen!!
:confused:
01LaHbIbAh09
15-04-2004, 13:24
Een echte trouwe Familielid zou zoiets NOOIT gaan doen. :jammer:
Ooit eens gehoord van Respect?
salimaforever
15-04-2004, 13:25
ik denk dat je mij verkeerd begrijpt
ik bedoel dat één van je familie lid je heeft gezien met een andere jongen, zoenen ofzo
terrorist2
15-04-2004, 13:28
als ik een nichtje zie met een jongen en ik geef veel om haar ik laat haar gewoon gaan ik ga haar niet voorschut zetten waar iedereen bij is tot we een keer alleen zijn dan ga ik met haar praten wie is die jongen enzo kijk uit met wat je doet als ie niet lief voor je is dan zeg je het maar dan breek ik persoonlijk zijn benen gewoon op een normale respectvolle manier dan woord je ook meer gewaardeerd gewoon je moet je nichtje gewoon het gevoel geven dat ze altijd bij je terecht kan dat je er altijd voor haar bent en dat ze alles aan je kan vertellen dus gewoon in vertrouwen kunnen nemen en niet van die stier neven daar heb je niks aan hun lopen achter alle meisjes aan maar wanneer een nichtje of een zusje iets heeft met een jongen dan breekt de hel los nee hoor dat is niks allah zegt wat ik als jongen doe bij een meisjes doen andere ook bij me zusje nichtjes enz beter vermijd ik dat en ik praat liever dan klappen geven want zo berijk je veel meer
Lucky_Star
15-04-2004, 13:31
groot gelijk heb je terrorist
01LaHbIbAh09
15-04-2004, 13:34
Origineel gepost door salimaforever
ik denk dat je mij verkeerd begrijpt
ik bedoel dat één van je familie lid je heeft gezien met een andere jongen, zoenen ofzo
Sorry meid, ik heb het inderdaad verkeerd gelezen, mijn Exsuses.
Ik sluit me aan bij terrorist2, die jongen heeft helemaal gelijk :goedzo:
Ma3a Salama 01LaHbIbAh09
smartie4
15-04-2004, 13:53
Ik heb mijn zusje betrapt toen ze met een jongen in de zandbak aan het spelen was haha, dat was nu 13 jaar geleden haha
maar ik loop soms met mijn vriendin door de stad of op het station dan kijken al die marokkanen je echt raar aan grappig weet je waarom mijn vriendin is gewoon knap en ze kunnen niks zeggen hoek ze gelijk
ze is wel bang dat haar broer haar ziet maar heb een auto geen probleem
HalveWaarheid
15-04-2004, 13:55
Ontvoer ze allebei en drop ze in de bossen! Maar eerst maak ik zijn knieen kapot! :)
Rayhane_20
15-04-2004, 13:59
Salaam 3aleikoem
Moet je bang zijn voor je broer of een andere familielid, of moet je vrees hebben voor je schepper Allah swt:confused:. Bij Hem en bij niemand anders moet jij je straks op de dag des oordeel verantwoorden, en dan kan zelfs je moeder/vader je niet helpen. Moge Allah swt ons allen op het rechte pad leiden insha Allah. Ameen
Wa3aleikoem salaam
01LaHbIbAh09
15-04-2004, 14:00
Origineel gepost door Rayhane_20
Salaam 3aleikoem
Moet je bang zijn voor je broer of een andere familielid, of moet je vrees hebben voor je schepper Allah swt:confused:. Bij Hem en bij niemand anders moet jij je straks op de dag des oordeel verantwoorden, en dan kan zelfs je moeder/vader je niet helpen. Moge Allah swt ons allen op het rechte pad leiden insha Allah. Ameen
Wa3aleikoem salaam
Goed verwoord meid. :)
Ameen...
Rayhane_20
15-04-2004, 14:02
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09
Goed verwoord meid. :)
Ameen...
Chokraan BarakAllhoefeek. :)
01LaHbIbAh09
15-04-2004, 14:05
Origineel gepost door Rayhane_20
Chokraan BarakAllhoefeek. :)
;)
Lady_moi
15-04-2004, 14:14
Op heterdaad betrapt met een jongen?? Nee nooit
Wel op een andere manier ma das weer iets anders.
Trouwens ze moeten nie bang zijn da hun familielid hen zal betrappen
Ze zouden eerder bang moeten zijn van Allah swt
Want de hel is nix vergeleken met de straf van u ouders
Alhoewel sommige meiden vragen gewoon om voor schut gezet te worden!
Origineel gepost door Lady_moi
Op heterdaad betrapt met een jongen?? Nee nooit
Wel op een andere manier ma das weer iets anders.
Trouwens ze moeten nie bang zijn da hun familielid hen zal betrappen
Ze zouden eerder bang moeten zijn van Allah swt
Want de hel is nix vergeleken met de straf van u ouders
je bedoeld zeker de straf van je ouders is nix vergeleken met de hel, want je hebt het andersom getypt :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.