Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : klaag niet zoveel en doe er wat aan

Pagina's : [1] 2 3

ik_oke_is
15-04-2004, 11:53

iedereen zit hier maar te klagen en te zagen, ik ben liever voor actie :maf:

DaNGeRouZLy
15-04-2004, 11:55
ik ben ook wel toe aan wat actie :D je wordt er schijtziek van dat gezeik hierzo:jammer:

nadoria86
15-04-2004, 11:56
actie tegen wat???? en klagen waarover??? ik klaag jah en weet je waarom ik heb net een tentame ver***********

marjam123
15-04-2004, 11:57
Origineel gepost door ik_oke_is iedereen zit hier maar te klagen en te zagen, ik ben liever voor actie :maf: Action! ga je gang ik_oke_is... laat eens zien wat je kan? en geen gel*l meer!

ik_oke_is
15-04-2004, 11:57

Origineel gepost door DaNGeRouZLy ik ben ook wel toe aan wat actie :D je wordt er schijtziek van dat gezeik hierzo:jammer: zullen we samen ziek worden ergens gezellig met ons tweetjes zo dan :maf:

marjam123
15-04-2004, 11:58
Origineel gepost door ik_oke_is zullen we samen ziek worden ergens gezellig met ons tweetjes zo dan :maf: :hihi:

DaNGeRouZLy
15-04-2004, 11:58
Origineel gepost door ik_oke_is zullen we samen ziek worden ergens gezellig met ons tweetjes zo dan :maf: :maf2: maar eerst ff mijn broertje van school halen bedenk alvast maar wat:hihi: ciao

ik_oke_is
15-04-2004, 12:04
Origineel gepost door nadoria86 actie tegen wat???? en klagen waarover??? ik klaag jah en weet je waarom ik heb net een tentame ver*********** net goed voor je , als je vandaag een tentamen had, dan had je hier de voorbije dagen niet moeten zitten maar voor dat tentamen studere, maar jij dacht vast; ik ben ooh zo slim , ik haal het met me ogen dicht en wijsvinger in me neus dat tentamen .. :auw2: jallah zid stop met klagen,en volgend tentamen studeer je er maar beetje voor :maf: Volgende case :ego:

marjam123
15-04-2004, 12:06
Origineel gepost door ik_oke_is net goed voor je , als je vandaag een tentamen had, dan had je hier de voorbije dagen niet moeten zitten maar voor dat tentamen studere, maar jij dacht vast; ik ben ooh zo slim , ik haal het met me ogen dicht en wijsvinger in me neus dat tentamen .. :auw2: jallah zid stop met klagen,en volgend tentamen studeer je er maar beetje voor :maf: Volgende case :ego: wat zijn we weer aardig en denken we aan onze medemens... ik_oke_is zie je niet dat jou aantrekkingskracht gewoon te sterk is?! je houdt iedereen van zijn werk!

naisha
15-04-2004, 12:23
Origineel gepost door ik_oke_is net goed voor je , als je vandaag een tentamen had, dan had je hier de voorbije dagen niet moeten zitten maar voor dat tentamen studere, maar jij dacht vast; ik ben ooh zo slim , ik haal het met me ogen dicht en wijsvinger in me neus dat tentamen .. :auw2: jallah zid stop met klagen,en volgend tentamen studeer je er maar beetje voor :maf: Volgende case :ego: Mijn vader wil nog steeds niet!! :( En daar kan niemand iets aan doen..:huil:

zinalady
15-04-2004, 12:24
tssss grappig topic..Jij KLAAGT nu over het feit dat iedereen zit te klagen..Hmmm LOOKS WHo's talking :rolleyes: zonder geklaag is het leven saai. Het hoort erbij, het is een fase waardoor je daarna weer helder kan denken.. koessies :zwaai:

najlae_tanger
15-04-2004, 16:18
haha ze heeft gelijk..jij klaagt over het feit dat iedereen hier maar zit te klagen.... Ieder1 heeft wel eens iets om over te klagen..

01LaHbIbAh09
15-04-2004, 16:51
Niet klagen :maf:

ik_oke_is
15-04-2004, 19:53
Origineel gepost door zinalady tssss grappig topic..Jij KLAAGT nu over het feit dat iedereen zit te klagen..Hmmm LOOKS WHo's talking :rolleyes: zonder geklaag is het leven saai. Het hoort erbij, het is een fase waardoor je daarna weer helder kan denken.. koessies :zwaai: :D :D :D das volgens mij maar een uitvlucht om niet te moeten toegeven dat jij niet helder kan denken :melig: :maf:

cheima
15-04-2004, 19:55

Origineel gepost door ik_oke_is iedereen zit hier maar te klagen en te zagen, ik ben liever voor actie :maf: Zulke mensen zijn zielig====>> _l_

Pagina's : [1] 2 3