Bekijk originele versie : dE vRIeNd vAn jE vRiEnD??
hey mensen..
ik heb een brandende vraag en ik wil jullie eerlijke advies wat jullie zouden doen in zo'n situatie...
ik heb een tijdje een vriend gehad maar het probleeem is dat hij een grote player is(al beweert hij zelf van niet) hij weet gwoon dat hij mooi is en dat hij veel meisjes kan krijgen ik heb hem vaak betrapt dat als ik hem bel dat er iemans anders opneemt ofzo!
ik had hier genoeg van en na uren peptalk(want ik hield egt van die gozer!!) van mijn vriendinnen(je hebt hem niet nodig kom op ...je kan beter krijgen...van dat soort gepraat dus) heb ik besloten een eind aan de relatie te maken!
maar hier komt does het probleem elke keer als we ruzie hadden...belde ik zijn vriend op want ik kon heel goed met hem praten...en vrolijkte mij altijd op en zorgde er ook heel vaak voor dat het goed kwam tussen ons door ook weer zijn vriend op te bellen en uit schelden van hoe durf jij haar zo te behandelen en je beseft niet wat voor leuke meid jij hebt en blabla...maar ja sind het uit is tussen mij en mijn vriend is het contact tussen mij en zijn vriend steeds hechter geworden en de smsjes die ik van hem krijg eindigen nu niet meer op groetjes maar op kusjes en slaap lekker schatje!!
ik weet niet wat ik hier mee moet...maar ik vermoed dat hij verliefd is op mij!
ik vind het ook een heel lieve aardige jongen maar het is wel de BESTE vriend van mij EX!!
wat moet ik doen ...het advies van mijn vriendinnen is ga ervoor vog je hart als je hem leuk vindt...want zijn vriend(mijn ex dus) verdient geen respect want hij ging ook vreemd...wat vinden jullie?
(oja by the way ik ben someya zelf niet maar een vriendin van haar,ik ben hier zelf geen lid maak ik had geen zin om helemaal nog aan te melden....!!)
GRoetjes Hayet
DOUKALIA18
15-04-2004, 12:39
wat moet je met de vriend van je ex het zijn vrienden dus soort zoekt soort .
maar het is jou leven ik zou het niet doen
Jalila4ever
15-04-2004, 12:51
Heren zat toch waarom per se de vriend van je EX?
Succes ermee
Sword_of_Islam
15-04-2004, 14:45
Pak de Koran en ga eens rustig een paar uurtjes lezen in plaats van je bezig te houden met harame relaties. je hebt blijkbaar geen angst of spijt van jouw vorige relatie dat je nu zomaar een nieuwe wilt. Toon berouw want op de dag des oordeels zullen wij allemaal voor alles berecht worden. Smeek Allah en hou je bezig met de dien in plaats van met jongens.
17naturalwomen_
13-05-2004, 09:51
Origineel gepost door Sword_of_Islam
Pak de Koran en ga eens rustig een paar uurtjes lezen in plaats van je bezig te houden met harame relaties. je hebt blijkbaar geen angst of spijt van jouw vorige relatie dat je nu zomaar een nieuwe wilt. Toon berouw want op de dag des oordeels zullen wij allemaal voor alles berecht worden. Smeek Allah en hou je bezig met de dien in plaats van met jongens.
ben het helemaal met jou eens!!!!!!
Mocro4eva
15-05-2004, 18:53
Ik vind dat je, je laat gebruiken door leeghoofden en jezelf onnodig in de problemen werkt.
soennia83
15-05-2004, 19:42
Die vriendinnen van jou :jammer:
In plaats van jou goed advies te geven en berouw te tonen, helpen ze je een andere relatie aan te gaan. Voor dit soort vriendinnen moet je uitkijken of kan ik beter zeggen "soort zoekt soort"?
Ik hoop dat je nog een beetje verstand hebt en die ook daadwerkelijk gebruikt in plaats van je te storten op jongens!
wasalaam
p.s: Allaho ma3a asabirien
yasminne
15-05-2004, 20:01
Het is een vriend van je geworden....en het is beste om hem alleen als vriend te houden!
Er kunnen alleen problemen ontstaan aangezien hij de beste vriend is van je EX...ik zelf zou er niet voor gaan....maar als hij je daadwerkelijk echt leuk vindt zoals je beschrijft...dan komt hij je toch om je handje vragen. (alleen dan kun je erachter komen of hij serieus is of het tegenovergestelde.)
sorry hoor maar ik weet niet waar jij je mee bezig bent en noem je dat nou vriendinnen.
als een jonhen echt lief en aardig is en wilt echt serieus met je wilt zijn dan moet hij niet bij jou wezen maar bij je ouders aan de deur kloppen en je hand komen vragen.
en trouwens hij houd niet echt van je anders had hij niet tussen jou en je ex vriend willen staan tenzij hij de gene is die de probelemen alleen erger maken.
maar meid als jij je zelf wilt verlagen tot hem moet je het zelf weten ik geef mijn mening want daar vroeg je om!!!
salimaforever
15-05-2004, 23:52
Origineel gepost door Someya5
hey mensen..
ik heb een brandende vraag en ik wil jullie eerlijke advies wat jullie zouden doen in zo'n situatie...
ik heb een tijdje een vriend gehad maar het probleeem is dat hij een grote player is(al beweert hij zelf van niet) hij weet gwoon dat hij mooi is en dat hij veel meisjes kan krijgen ik heb hem vaak betrapt dat als ik hem bel dat er iemans anders opneemt ofzo!
ik had hier genoeg van en na uren peptalk(want ik hield egt van die gozer!!) van mijn vriendinnen(je hebt hem niet nodig kom op ...je kan beter krijgen...van dat soort gepraat dus) heb ik besloten een eind aan de relatie te maken!
maar hier komt does het probleem elke keer als we ruzie hadden...belde ik zijn vriend op want ik kon heel goed met hem praten...en vrolijkte mij altijd op en zorgde er ook heel vaak voor dat het goed kwam tussen ons door ook weer zijn vriend op te bellen en uit schelden van hoe durf jij haar zo te behandelen en je beseft niet wat voor leuke meid jij hebt en blabla...maar ja sind het uit is tussen mij en mijn vriend is het contact tussen mij en zijn vriend steeds hechter geworden en de smsjes die ik van hem krijg eindigen nu niet meer op groetjes maar op kusjes en slaap lekker schatje!!
ik weet niet wat ik hier mee moet...maar ik vermoed dat hij verliefd is op mij!
ik vind het ook een heel lieve aardige jongen maar het is wel de BESTE vriend van mij EX!!
wat moet ik doen ...het advies van mijn vriendinnen is ga ervoor vog je hart als je hem leuk vindt...want zijn vriend(mijn ex dus) verdient geen respect want hij ging ook vreemd...wat vinden jullie?
(oja by the way ik ben someya zelf niet maar een vriendin van haar,ik ben hier zelf geen lid maak ik had geen zin om helemaal nog aan te melden....!!)
GRoetjes Hayet
tzzz u vriendinnen geven je het slechtste raad die je wel kan opnoemen, denk je nu echt dat je met de beste vriend van u ex, een goede toekomst mee zal hebben, denk je dat die vriend van u ex, da leuk zal vinden dat je met zijn beste vriend bent omgeweest, en dan hem een kans zal geven! één ding kan ik je wel verzekeren als je hem toch een kans geeft, ooit zal het gedaan zijn tussen jullie, en dan ben jij voor hun een grote **** ttzzz
salimaforever
15-05-2004, 23:58
p.s wat doe je eigenlijk met de nummer van de vriend van u ex
nog één raad die ik je kan geven als vriendin voor in de toekomst, hou u vriendinnen ver van u (vriend, man, of lief) en zie dat jij geen verbonden contact hebt met de vrienden van u (vriendman,lief) dat is voor niets nodig!
Echt brandende is jou vraag ook weer niet. :rolleyes:
Dat jij überhaupt nog aan een vriend denkt.
Eerst afgewijzen door jou ex, een nu wil je gelijk de beste vriend van je ex.
Je weet wie je moet bellen als het niet goed gaat tussen jou en je nieuwe vriendje.
Want de telefoon van je ex heb je nog, kan je weer huilen bij hem.
Daarna ga je weer terug naar je ex ex, daarna weer jou ex ex ex en ga zo maar door.
Eerst afgewijzen door jou ex, een nu wil je gelijk de beste vriend van je ex.
Je weet wie je moet bellen als het niet goed gaat tussen jou en je nieuwe vriendje.
Want de telefoon van je ex heb je nog, kan je weer huilen bij hem.
Daarna ga je weer terug naar je ex ex, daarna weer jou ex ex ex en ga zo maar door.
je hebt helemaal gelijk jonge man ik sta recht achter je.
meid je verlaagt je zelf tot diep in de grond en voor wie.
doe je ogen open en wordt wakker.
er zijn meer en zeker betere jongens.
ik ben zelf ook een meisje maar waarom houd een meisje zich zo erg met jongen bezig.
meisjes doen als of er 1 de beste is op de wereld en dat je die kan krijgen maar dat is niet zo want niemand is de beste op deze wereld anders had allah ons niet gemaakt iedereen maakt fouten.
deze wereld is een test begrijpen jullie dat dan niet.
is plaats dat jullie (wij) ons bezig houden met het geloof houden wij ons bezig met jongens en andere dingen niet dat het slecht of dat je het helemaal niet moet doen maar denk ook aan je geloof.
want swt gaat je ook vragen waarom je niet bid en waarom je geen zakaat hebt gegeven maar denk je nou echt dat hij je vraagt waarom heb je niet met rachid,achmed,ali of faisel gehad dat zal hij je nooit vragen geloof me.
wat hij wel zou vragen is als je met 1 van hun hebt gehad waarom heb je dat gedaan ik had jullie toch gezegt neem geen vriend.
dat is als je met 1 van hun bent gegaan laat staan de rest van de 10000000 jongens. en dan heb ik het niet alleen tegen over jou meid maar tegen het algemeen dat geld dus ook voor mij want ik heb ook een vriend gehad snapje.
_SiMa_FoR_LiFe_
17-05-2004, 22:26
Die vriend is nog een grote player (voordat je het weet)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.