Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokaanse mannen!

Pagina's : [1] 2 3 4

MyScarf
25-04-2009, 01:04

Ik kots op alle marokaanse tuig dat er bestaat:aftel: Tfoe tegenwoordig zijn het net wijfen. Ze laten hun vrouwen alles doen. Werken, koken, huishouden, voor de kids zorgen etc. En zij werken niet en hebben een uitkering en liggen lekker in hun stinkende bed te rotten en vervolgens zijn ze buiten een sletje aan het zoeken die ze kunnen ballen en die maar al te bereidwillig is. Zie 'de wereld van de marokaanse vrouw' en de topics die daar geopend worden door wanhopige vrouwen waarvan hun man ze behandeld als stront. Tfoe tfoe tfoe op jullie. Jullie zullen nooit op de eerste generatie lijken die voor hun vrouwen zorgen en het echt moeilijk hadden. Ondanks dat zij de islam niet echt goed praktiserende (wat echt kwam uit onwetendheid), vind ik die mannen tig keer beter dan dat tuig van nu. De nette, beschaafde, praktiserende mannen daarbuiten gelaten:o

DiepOngelukkig_
25-04-2009, 01:06
wat kom je nou over de eerste generatie mannen praten?? alsof dat zulke geweldige mannen waren, die beukten hun vrouwen ook in elkaar.

MyScarf
25-04-2009, 01:07
wat kom je nou over de eerste generatie mannen praten?? alsof dat zulke geweldige mannen waren, die beukten hun vrouwen ook in elkaar. De eerste generatie vrouwen waren beter voor hun vrouwen. De tweede generatie beukte erop los, zoals mijn vader ook vertelde. De eerste generatie daar viel het nog wel mee, be3da beter dan dat stronttuig van nu.

asilahnaj
25-04-2009, 01:08
jah meid ik begrijp je!!

DiepOngelukkig_
25-04-2009, 01:09

De eerste generatie vrouwen waren beter voor hun vrouwen. De tweede generatie beukte erop los, zoals mijn man ook vertelde. De eerste generatie daar viel het nog wel mee, be3da beter dan die stronttuig van nu. Maar is het niet zo dat de vrouw van vandaag niet zelf wil werken, onafhankelijk wil zijn, emancipatie weet je wel????? dan moet ze ook niet zeuren als ze na het werk gewoon in de keuken moet gaan staan om te koken, want het huishouden valt nog altijd onder haar plicht (in de islam)

MyScarf
25-04-2009, 01:14
Maar is het niet zo dat de vrouw van vandaag niet zelf wil werken, onafhankelijk wil zijn, emancipatie weet je wel????? dan moet ze ook niet zeuren als ze na het werk gewoon in de keuken moet gaan staan om te koken, want het huishouden valt nog altijd onder haar plicht (in de islam) Emancipatie izan. Ik geloof niet in emancipatie van het westen en een vrouw is niet verplicht een man te onderhouden, maar dat is de plicht van een man. Een vrouw's taak is voor haar man en kinderen te zorgen. Er zijn veel vrouwen die niet willen werken en wel werken, omdat die mannen geen inkomen naar huis brengen en die mannen hen mishandelen als ze een hun recht opeisen. Die vrouwen zijn zwak, maar dat geeft geen lulhannes het recht ze te mishandelen. Sommige vrouwen zijn sterk en sommige zijn te zwak en juist daarom vind ik het fucking erg voor die dames.

MyScarf
25-04-2009, 01:18
saffie we zijn overtuigd haar man heeft het gezegd:nerd: meid er zijn genoeg goede mannen waar je een dikke pluim mag geven die nooit maar dan ook nooit 1 cent van een vrouw aannemen. ze kennen daadwerkelijke de trots. maar genoeg uitschot die op negers gaat lijken. overal kinderen kweken blowen en slapen. De eerste generatie was makkelijker. Vraag het maar na. De tweede generatie was pas moeilijk. Die mannen waren echt vuur en hun vrouwen mogen/mochten niets.:jammer: Ik heb het nogmaals niet over de goede mannen. Daarvan heb ik duidelijk gezegd, dat ik ze buiten beschouwing laat. Voor die mannen een dikke pluim. Ik heb het over die izan marokkanen die hun vrouw mishandelen en die vrouwen onder hun macht hebben. Zodanig, dat die vrouwen zelf bang zijn actie te ondernemen.

DiepOngelukkig_
25-04-2009, 01:19
Emancipatie izan. Ik geloof niet in emancipatie van het westen en een vrouw is niet verplicht een man te onderhouden, maar dat is de plicht van een man. Een vrouw's taak is voor haar man en kinderen te zorgen. Er zijn veel vrouwen die niet willen werken en wel werken, omdat die mannen geen inkomen naar huis brengen en die mannen hen mishandelen als ze een hun recht opeisen. Die vrouwen zijn zwak, maar dat geef geen lulhannes het recht ze te mishandelen. Sommige vrouwen zijn sterk en sommige zijn te zwak en juist daarom vind ik het fucking erg voor die dames. Vrouwen wiens man niet willen werken voor hen gezin hebben het recht in de islam gekregen te scheiden. Vrouwen die verwaarloost en mishandeld worden idem. Punt. Wie er voor kiest bij zo een man te blijven...eigen schuld, dikke bult. Ik zou zeggen, ken je rechten als vrouwzijnde en laat niet over je heen lopen.

MyScarf
25-04-2009, 01:23
Vrouwen wiens man niet willen werken voor hen gezin hebben het recht in de islam gekregen te scheiden. Vrouwen die verwaarloost en mishandeld worden idem. Punt. Wie er voor kiest bij zo een man te blijven...eigen schuld, dikke bult. Ik zou zeggen, ken je rechten als vrouwzijnde en laat niet over je heen lopen. Die vrouwen zijn zwak en niet sterk. Vele worden mishandeld en vele worden zodanig bedreigd dat ze gewoon niets durven. Daarnaast zijn er ook dames die verstoten worden door hun ouders. Wij kunnen wel lekker makkelijk zeggen 'ga weg anders is het je eigen schuld', maar als je erin zit praat je heel anders. Het is moeilijk want er komt heel wat bij spelen. Ik ben van mening dat een vrouw wat sterker moet staan, maar de praktijk laat helaas iets anders zien.

SmurfMetBril
25-04-2009, 01:23
We zijn allemaal een beetje verwesterd. Tegenwoordig gooit een meisje haar benen open voor stoelverwarming van een S-bak in de winter.

MyScarf
25-04-2009, 01:25
We zijn allemaal een beetje verwesterd. Tegenwoordig gooit een meisje haar benen open voor stoelverwarming van een S-bak in de winter. En de man gaat er maar al te graag in. Die word wel vaak vergeten hé? It takes 2 to do it:)

madebygod
25-04-2009, 01:25
ik voel me niet aangesproken :cool:

fafafa
25-04-2009, 01:26
We zijn allemaal een beetje verwesterd. Tegenwoordig gooit een meisje haar benen open voor stoelverwarming van een S-bak in de winter. Dat soort vrouwen is jullie product. En geloof het of niet ze wordt ook nog de moeder van jou kinderen. what go a sround come s round.

SmurfMetBril
25-04-2009, 01:31
En de man gaat er maar al te graag in. Die word wel vaak vergeten hé? It takes 2 to do it:) Hoe weet jij dat zo zeker. Dat soort vrouwen is jullie product. En geloof het of niet ze wordt ook nog de moeder van jou kinderen. what go a sround come s round. Wie is jullie. Ik voel me niet aangespoken.

fafafa
25-04-2009, 01:33

Hoe weet jij dat zo zeker. Wie is jullie. Ik voel me niet aangespoken. Vooral jij die om de haverklap een topic openend met sex wanted. schaam a zwartkop:nerd:

Pagina's : [1] 2 3 4