Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geschiedenis verwijderen

dalila_chick
25-04-2009, 00:25

Hallo, Mijn geschiedenis van bezochte pagina's is niet meer te verwijderen. Die optiemogelijkheid wordt wel gegeven, maar uiteindelijk blijkt dat er niets verwijderd is. Hoe kan dit?

Nabil19..
25-04-2009, 00:28
JE computer kan de hoeveelheid bezochte sites niet meer aan

dalila_chick
25-04-2009, 00:32
Nee, dat is het niet. Ik heb zojuist wel alle sites kunnen verwijderen via extra, opties etc. Kreeg een tip binnen via pm. Maar als ik dan de paar websites probeer te verwijderen die ik zojuist heb 'gespaard' lukt het ook niet hoor :)

Nabil19..
25-04-2009, 00:34
oh oke, misschien komt het doordat je computer dom is geworden, omdat je te vaak op m.nl inlogt en die sites niet meer herkent

dalila_chick
25-04-2009, 00:37

What the freak ar you talking about?!! weardo

Nabil19..
25-04-2009, 00:39
im talking to you girlie girl

cotedor
25-04-2009, 01:07
Nee, dat is het niet. Ik heb zojuist wel alle sites kunnen verwijderen via extra, opties etc. Kreeg een tip binnen via pm. Maar als ik dan de paar websites probeer te verwijderen die ik zojuist heb 'gespaard' lukt het ook niet hoor :) wat bedoel je met gespaard? dat ze bij je favorieten zitten, dan moet je naar je favorieten gaan en met rechtermuis de link selecteren die je niet wilt en kiezen voor verwijderen.

dalila_chick
25-04-2009, 08:30
wat bedoel je met gespaard? dat ze bij je favorieten zitten, dan moet je naar je favorieten gaan en met rechtermuis de link selecteren die je niet wilt en kiezen voor verwijderen. Met gespaard bedoel ik dat ik verschillende websites heb bezocht om zijn theorie uit te testen. En neej, ik heb het niet over het verwijderen van favorieten. Maar over het verwijderen van de geschiedenis. Die functie doet het gewoon niet meer. Ik vraag me af hoe dat kan. Of dat uberhaupt altijd al zo was. Hebben jullie dat ook? Ik kan niet selectief dingen gaan verwijderen uit geschiedenis.Wat wel mogelijk is, is de hele lijst verwijderen door naar extra, internetopties en dan alles verwijderen doen. Maar dat is niet wat ik wil Wie weet hoe dit probleem is ontstaan

cotedor
25-04-2009, 22:29
Met gespaard bedoel ik dat ik verschillende websites heb bezocht om zijn theorie uit te testen. En neej, ik heb het niet over het verwijderen van favorieten. Maar over het verwijderen van de geschiedenis. Die functie doet het gewoon niet meer. Ik vraag me af hoe dat kan. Of dat uberhaupt altijd al zo was. Hebben jullie dat ook? Ik kan niet selectief dingen gaan verwijderen uit geschiedenis.Wat wel mogelijk is, is de hele lijst verwijderen door naar extra, internetopties en dan alles verwijderen doen. Maar dat is niet wat ik wil Wie weet hoe dit probleem is ontstaan tja, als het werkt, dan is er niks aan de hand. jij maakt het jezelf moeilijk.

dalila_chick
26-04-2009, 11:26
tja, als het werkt, dan is er niks aan de hand. jij maakt het jezelf moeilijk. Het is toch vreemd dat die functie niet meer werkt. Ik wil gewoon weten hoe dat kan.

fouad14
26-04-2009, 23:03
Hallo, Mijn geschiedenis van bezochte pagina's is niet meer te verwijderen. Die optiemogelijkheid wordt wel gegeven, maar uiteindelijk blijkt dat er niets verwijderd is. Hoe kan dit? zat je te veel sieks te kijke wella

Mocro__1
27-04-2009, 13:05
zat je te veel sieks te kijke wella :lol:

dalila_chick
27-04-2009, 15:44
zat je te veel sieks te kijke wella Zielige tering Marokkanen hier. Maar één optie voor hen mogelijk met dat beperkte brein van hen. Dan weten we gelijk wat jij in je vrije tijd doet eh

dalila_chick
27-04-2009, 15:46
:lol: Moest je nou echt zo hard lachen?!! Dat soort mensen waarbij je het woordje 'bloot' laat vallen en ze in hysterisch gegniffel raken. schaap

moonwalker
27-04-2009, 20:40

Zo een optie bestaat niet in je browser. Het is inderdaad of alles verwijderen of alles gewoon laten staan. Behalve als je in de register wilt induiken, maar dat ga ik je niet aanbevelen omdat bij de kleinste fout je windows niet meer werkt. Er zijn programma's waarmee je kunt selecteren wat je wilt verwijderen, maar gebruik ze op eigen risico, want ik heb er nooit meegewerkt. http://www.nirsoft.net/utils/iehv.html http://www.585soft.com/IEHistoryX.asp Peace.