Bekijk originele versie : Osama bin Laden biedt Europa vrede aan
De leider van het terreurnetwerk al-Qaeda, Osama bin Laden, heeft Europa op een nieuwe bandopname vrede aangeboden. Voorwaarde voor een bestand met het netwerk is volgens Bin Laden een vreedzame opstelling ten opzichte van moslims. De terroristenleider sluit een bestand met de Verenigde Staten nadrukkelijk uit. De band is uitgezonden op de Arabische nieuwszender al-Arabiya.
De bomaanslagen op vier forensentreinen in Madrid vorige maand, waardoor 191 mensen om het leven kwamen, was een vergelding voor de Spaanse aanwezigheid in Irak, Afghanistan en 'Palestina', zei Bin Laden. "Wat gebeurd is op 11 september en 11 maart was een koekje van eigen deeg, zodat jullie weten dat veiligheid een noodzaak voor iedereen is."
De al-Qaeda-leider zwoer wraak voor de liquidatie van de leider van de Palestijnse radicale beweging Hamas, sjeik Ahmed Yassin. Het is nog niet duidelijk of de bandopname authentiek is.
Wie weet hier meer over? :confused: klopt dit?....en trouwens als Binnie vrede wil wie zegt dat Al-Quaida dat wil of een andere groepering?........ :rolleyes:
fallujistan
15-04-2004, 09:37
nou.. geen van die twee,
de vs isoleren is ook goed...
misschien wil hij zich meer concentreren op de vs,
hij zei niet' jullie de europeanen moeten onze leden vrijlaten, ons geld niet blokkeren en de steun stoppen voor amerika'
hij zei gewoon; trek jullie troepen terug en wij zullen jullie met rust laten, anders heeft niemand van ons vrede,..
sneakynawal
15-04-2004, 11:00
Ik vertrouw hem niet!
Heey heey dit ruikt naar meer. Dit is DE kans voor Europa om van dit terreur af te komen. Alleen denk ik dat Europa heel hard NEE gaat roepen. Omdat men toch kontelikkers van Amerika zijn. Maar geloof mij, aan deze oorlog komt hoe dan ook een einde of het nou eindigt in een 3de wereld oorlog of niet. Er gaan nog veel levens verloren dat zeker, er komen nog slachtoffers in Engeland, Frankrijk of waar dan ook. Ook denk ik dat Amerika nog gigantisch hard getroffen gaat worden.
Origineel gepost door Reqrouz
Heey heey dit ruikt naar meer. Dit is DE kans voor Europa om van dit terreur af te komen. Alleen denk ik dat Europa heel hard NEE gaat roepen. Omdat men toch kontelikkers van Amerika zijn. Maar geloof mij, aan deze oorlog komt hoe dan ook een einde of het nou eindigt in een 3de wereld oorlog of niet. Er gaan nog veel levens verloren dat zeker, er komen nog slachtoffers in Engeland, Frankrijk of waar dan ook. Ook denk ik dat Amerika nog gigantisch hard getroffen gaat worden.
ben het met je eens
erg toch he dat je nu al weet dat er nog zoveel doden gaan vallen, over de hele wereld.
Het lijkt mij een goed plan als Europa de moslims in verweggistan met rust laat maar heel hard NEE blijft roepen tegen terrorrisme.
Khanoussi
15-04-2004, 14:28
Wat gebeurd is op 11 september en 11 maart was een koekje van eigen deeg, zodat jullie weten dat veiligheid een noodzaak voor iedereen is."
mmm , waar zijn al die mensen nou , die zeiden dat Bin Laden niet achter 11 september xat en dat het een groot zionistisch complot was ?
Origineel gepost door Reqrouz
Moet je de zaak niet omdraaien....
Hoe zou jij reageren als ik eerst je zoon verkracht en dan vraag of wij nog vrienden kunnen zijn
RitaMaria
15-04-2004, 15:28
Hmm..troepen terugtrekken en vervolgens ruimte vrijmaken
voor psycho's..dit gaat niet goed..
AlHoceima_Leila
15-04-2004, 15:50
aight tegen Vs voor Eu
Origineel gepost door Oppasser
Als nu 'de' moslims in Verweggistan de terroristen zijn, dan heb je volgens mij een probleem....
hoezo, dan pakt de rest van de wereld toch die moslims aan die terrorristen zijn?
Ik ga er vanuit dat niet alle moslims terrorristen zijn....
je moet niemand aanpakken en weten jullie eigenlijk dat er terroristen bestaan?......omdat ze niet tevreden zijn en de hoofdoorzaak is...land dieven of landen die die dieven steunen....
IRA , engeland is een dief
ETA , spanje
Hesbola, Joden (geen israel want het zijn dieven en de staat israel bestaat niet in mijn ogen)
kortom : de "terroristische groeperingen" hoeven niet altijd verkeerd te zijn.....maar worden verkeerd afgespeigeld door de "dieven"
Dan wil die man zijn boodschap een keer duidelijk maken,en is het nog niet goed.Hij strijd enkel en alleen tegen de yankees,dat heeft hij ook altijd beweerd.Alleen de Europeanen lieten zich meeslepen door leugens en bedrog die yankeestan de wereld in heeft geholpen.Wat OBL nu feitelijk zegt is dat de Europeanen nu de keus hebben om zich niet te bemoeien met de politieke spelletjes van yankeestan,en niet mee te doen met de strooptochten van yankeestan.Doen ze dit wel,dan verklaren ze de oorlog aan OBL en kunnen we hier ook het 1 en ander verwachten.
We zien het nu met de gijzelaars,gijzelaars uit landen die tegen de oorlog waren worden weer vrijgelaten,en zij die bij de bezettingsmacht horen worden geBBQ'd.
Origineel gepost door minga
je moet niemand aanpakken en weten jullie eigenlijk dat er terroristen bestaan?......omdat ze niet tevreden zijn en de hoofdoorzaak is...land dieven of landen die die dieven steunen....
IRA , engeland is een dief
ETA , spanje
Hesbola, Joden (geen israel want het zijn dieven en de staat israel bestaat niet in mijn ogen)
kortom : de "terroristische groeperingen" hoeven niet altijd verkeerd te zijn.....maar worden verkeerd afgespeigeld door de "dieven"
Jawel, terroristen zijn ALTIJD verkeerd. Dat zit al in hun naam ingebakken. Terror is terreur.
En met Terreur en zinloos geweld los je niet op.
Ik denk dat Bin Laden door aan het krijgen is dat hij zich een beetje verslikt heeft met de aanslag in Spanje. Want nu heeft hij niet alleen meer de Amerikaanse geheime diensten achter zich aan.
Na Madrid zijn ook alle Europese geheime diensten zeer allert en in volle hevigheid bezig met het najagen en opppakken van terroristen. Bin Laden verliest zo veel compagnons omdat ze opgepakt worden en zijn organisatie wordt uitgedund. Maar geloof maar niet de de Europese regeringen zullen zwichten voor die massamoordenaar.
Onze terroristische holbewoner begint de eerste tekenen van zwakte te vertonen.
Origineel gepost door nozaroc
Strijden? 3000 onschudligen doden is strijden.
11/3/2004 Madrid..........Amerikanen?
Die kerel moet niet ut zijn put komen, dat is sowieso zijn dood.
And so be it.
Ik wacht nog steeds op jouw lijstje met onschuldige slachtoffers die yankeestan op z'n naam heeft staan.De burgerslachtoffers in Irak en Afghanistan hebben de 3000 ruim gepaseerd......laat staan wat yankeestan aan slachtoffers in het verleden heeft gemaakt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.