Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Laten we zeggen dat je al een vriend(in) hebt...

Pagina's : [1] 2

Chaos
15-04-2004, 02:30

Laten we zeggen dat je al een vriend(in) hebt, wat ongetwijfeld velen hebben. Maar op een dag leer je iemand kennen en je begint haar/hem steeds meer te mogen en je betrapt jezelf erop dat je verliefd aan het worden bent. Op een gegeven moment ben je ervan overtuigd dat je verliefd bent. Maar het probleem is dat jij eigenlijk al voorzien bent. Wat the fak moet je in zo'n situatie doen?? :confused: Dump je je vriend(in) en ga je er met de ander er vandoor of ben je die heilige boon? wees ff eerlijk in je oordeel :)

s_soumaya18
15-04-2004, 02:56
K weet nie man Xjes Nadia

Lamja_marocgirl
15-04-2004, 08:43
Ligt er denk ik aan hoe goed je relatie is met je huidige vriend is als je aan die relatie al je twijfels heb dan zou ik het be eindigen en proberen of ik misschien iets met die andere jongen kan beginnen maar als je nog ziels veel van je huidige vriend houd waarom zou je dat alles opgeven voor een jongen die misschien minder van je houd dan de vriend die je nu heb ..? toch dus denk der rustig over na en luister naar wat je hartje zegt..meid ;) dan komt het insh'allah allemaal goed..;)

Mouna1986
15-04-2004, 09:44
I'm not in love It's just a phase that i'm going through I'm always looking for something new now don't go runnin' away..........

mocrow
15-04-2004, 09:49

Ik heb precies hetzelfde mee gemaakt, ik had een vriendje en was toen zo verliefd op een andere jongen, dat ik me gewoon schuldig voelde tegenover hem, en heb t daarom uitgemaakt, anders zou ik hem alleen maar pijn doen.............omdat het op ten duur tog niet werkt!!! Sterkte ermee ;) !! Written by vriendin van mocrow Beslamaaaa :zwaai:

ik_oke_is
15-04-2004, 10:04
Origineel gepost door Chaos Laten we zeggen dat je al een vriend(in) hebt, wat ongetwijfeld velen hebben. Maar op een dag leer je iemand kennen en je begint haar/hem steeds meer te mogen en je betrapt jezelf erop dat je verliefd aan het worden bent. Op een gegeven moment ben je ervan overtuigd dat je verliefd bent. Maar het probleem is dat jij eigenlijk al voorzien bent. Wat the fak moet je in zo'n situatie doen?? :confused: Dump je je vriend(in) en ga je er met de ander er vandoor of ben je die heilige boon? wees ff eerlijk in je oordeel :) dan zal je je vriendin wel niet ZOOOOOOooooooooo graag zien zeker :confused: :maf:

bentbajo
15-04-2004, 10:39
hey somaya is dat je vriend op dat portret want hij is wel wauwwwwwwwwwwww

Lady_moi
15-04-2004, 10:55
Ik laat die waar ik op verliefd ben los en blijf trouw aan de eerste Verliefdheid is maar voor even Houden van is voor eeuwig..

Ali_Z
15-04-2004, 10:58
Origineel gepost door Chaos Laten we zeggen dat je al een vriend(in) hebt, wat ongetwijfeld velen hebben. Maar op een dag leer je iemand kennen en je begint haar/hem steeds meer te mogen en je betrapt jezelf erop dat je verliefd aan het worden bent. Op een gegeven moment ben je ervan overtuigd dat je verliefd bent. Maar het probleem is dat jij eigenlijk al voorzien bent. Wat the fak moet je in zo'n situatie doen?? :confused: Dump je je vriend(in) en ga je er met de ander er vandoor of ben je die heilige boon? wees ff eerlijk in je oordeel :) Stel ze aan elkaar voor... en als het klikt neem je ze beiden :goedzo:

marjam123
15-04-2004, 11:25
Origineel gepost door Ali_Z Stel ze aan elkaar voor... en als het klikt neem je ze beiden :goedzo: :lol:

nadoria86
15-04-2004, 11:33
hmm leer ze allebei kennen, en kijk wat jij zelf wilt wie vind je leuker,maar kijk ook met wie jij je leven wilt delen....en kijk ook wat ze allebei van je vinden... en jah als je nou eenmaal voor je huidige vriend kiest,maybe heb je later spijt..en dat hebben we nie nodig ;) maar jah alsnog een moeilijke situatie ik loop hier gewoon te praten ik heb geen ervaring ik weet wel cker dat als je zelf in zo'n situatie zit dat je egt vast komt te zitten in je zelf whahahhah..maar jah denk gewoon goed na en volg je hartje!!!! Nadoria

nadoria86
15-04-2004, 11:35
ey ali_z een man mag wel meerder vrouwen hebben maar een meid heeft een probleem die mag er maar 1 whahahahahhha heb je daar ook een oplossing voor whahahahahaha en als je ze aan elkaar voorstelt ga je dan kijken wie er het langst overeind blijft staan ;) whahahaahahahah

Ali_Z
15-04-2004, 11:41
Origineel gepost door nadoria86 ey ali_z een man mag wel meerder vrouwen hebben maar een meid heeft een probleem die mag er maar 1 whahahahahhha heb je daar ook een oplossing voor whahahahahaha en als je ze aan elkaar voorstelt ga je dan kijken wie er het langst overeind blijft staan ;) whahahaahahahah een man mag niet zomaar meerdere vrouwen hebben, alleen onder bepaalde voorwaarden. dus hij zal toch echt moeten kiezen ;) trouwens alles goed met jou?? EN JE TENTAMENS

Ouidath
15-04-2004, 11:53
Niet dumpen voor een scharrel;)

nadoria86
15-04-2004, 11:54

whahhah jah prima mn tentamen...is een ander verhaal.... don't talk about that... whahaha heb er zo nog 1 omhalf 2..... ewa jah incha-allah gaat die wel war beter.... en hoe gaat t met jou??? ewa en jah kiezen zou je zoiezo moeten doen,want het lijkt mij wel moeilijk om als man zijnde 2 vrouwen te nemen.... maar je zou het kunne proberen hoe lang je dat overleeft is de vraag nog...whahhahaha

Pagina's : [1] 2