Bekijk originele versie : way zouden jullie doen als je chickie een snor heeft>>>MAN ONLY<<<
GekkeTurk
05-11-2002, 15:07
Nou mannen wat zouden jullie doen, je ziet een lekkere chick maar ze heeft een snor
a. je regelt haar toch
b. je rent hard weg
c. je geeft haar een scheermes en vraagt of ze het wil scheren
Kaboutertje
05-11-2002, 15:16
nou optie c is niet echt een goed idee..ik denk dat ze 10 keer harder en sneller groeien ervaring in het scheren van mijn benen. oohh ja gekke turk jij komt toch uit turkije is het zo dat de meiden in turkije hun wenkbrauwen en snor nou echt scheren?? ik heb het alleen maar gehoord hoor..weet niet of het waar is..maar ik heb het ook best vaak gezien bij turkse meiden of ze halen hun snorretje weg met een draad. echt waar heb het gezien!
rachidas
05-11-2002, 15:20
HAHAHA BY THE WAY MANNEN VALLEN TOCH OP BEHAARDE VROUWEN IS DAT DE REDEN DAT ZE NIET OP MIJ VALLEN ....
Kaboutertje
05-11-2002, 15:24
hahahaahhaha is dat zo mannen vallen op behaarde vrouwen??? hihi... voor zover ik weet niet. weet je wat ik niet snap? waarom moeten vrouwen hun benen en hun oksel scheren en mannen niet? hihi...ik vraag me af..ja sorry hoor maar als een man een boes heeft onder zijn oksel ga ik over mijn nek..ik vind het niet sexy hoor..mannen zijn veeleisend denk ik.
rachidas
05-11-2002, 15:26
HAHHAHA
O JA SORRY MAAR IK VAL NIET OP BORST HAAR!!! '
JA SOMMIGE MANNEN HOUDEN VAN BEHAARDE VROUWEN ...
EN IK BEN NIET EENS BEHAARD BIJNA GEEN HAAR OP MIJN KOP... HAHHAHA
WAT BEENHAAR EN OKSEL HAAR BETREFT HEB IK ER GEEN LAST VAN ... WANT MIJN OUDERS ZIJN OOK NIET BEHAARD ZAL WEL IN DE GENEN LIGGEN MAAR IK BEN BLIJ DAT IK MIJN GELD NIET HOEF TE VERSPILLEN AAN MACH 3 ....
NaDoR.ZiNa
05-11-2002, 15:34
HeT ViEsTe ViNd Ik BiJ MaNnEn OksEl HaAR voOrAl In De ZomEr OFzO Als Ze ZwEtEn En DiE GeNe dOeT Ze ArM OmHoOg ZiE Je De HaRen HeLEmAaL MeT ZwEeT DrUpPElS AaN ElKaAr VasTgEPlAkT TfOeE EgT SmErIg!!!!! En Bij VrOuWeN ViND Ik HeT nOg ErgEr KoMeN Ze Me EeN ToPjE AaN ZeTtEn En OnDeR DiE ArMen EeN helE BoesBoEs!!! TfOeEe
LaNg LeVen GiLEtTtE VeNuS :hoera:
GekkeTurk
05-11-2002, 15:34
Je Zei Dat Mannen Hun zelf niet scheren ofzo
ehyz maar geloof me okselhaar damnzz dat is vies ik scheer dat weg dat hoort tog bij ons (islam) en ja beenhaar dat kan niet dan ben je een *******tje
Kaboutertje
05-11-2002, 15:39
hihi geloof me heb genoeg mannen gezien die hun beenhaar scheren..geen gezicht eigenlijk. vooral nederlanders scheren hun beenhaar..eeuuwwgghhh..en okslehaar bij vrouwen aaaahh dat is echt heel erg vies...eeen keer zat ik in lijn 3 het was zoo druk en het was echt een hete dag dus stond er zo'n chinees vrouwtje naast me en had zo'n mouwloos truitje aan en opeens deed ze heel stoer haar armen omhoog om aan die stang vast te houden nou je wilt niet weten wat ik allemaal heb gezien..ik zag tijgers en leeuwen lopen in die jungle die ze daar had gekweekt...ik moest eruit anders had ik zo gekotst..gatver...
moslima_ana
05-11-2002, 15:42
welke man houdt dan van een behaarde vrouw???
die wil ik wel eens ontmoeten, zé!!!!!!
rachidas
05-11-2002, 15:44
heee geloof me je hebt ze!!!!!!!!!!!!!
ze vallen op behaarde benen dat vinden ze sexy haha
moslima_ana
05-11-2002, 15:45
ja zal wel!!!!!
toch niet hier in belgie, alles moet hier gladgeschoren zijn
GekkeTurk
05-11-2002, 15:46
Muhahahaha Behaarde Benen dat is tog focking ranzig ofniet damnzz die mensen zijn ziek sorry als er iemand hier tussen zit die er van houdt en dit leest maar dat is de waarheid weetje het is gewon vies tfoee
moslima_ana
05-11-2002, 15:47
waarom nu, dat is toch natuurlijk
GekkeTurk
05-11-2002, 15:51
Ja Het Zou Wel Natuurlijk Kunnen Zijn Maar Het is Gewoon Vies Daarom Bestaat Er Iets Zoals De Scheermes omdat het er dan mooier en zorgzamer uitziet wat wil je met 5 kilo beenhaar rondlopen dat is toch geen gezicht!
Ach deze jongetjes hier zeiken gewoon wat af... ze komen opeens tot de ontdekking dat al die playmates en baywatch babes eigenlijk niet altijd zo glad en strak zijn zoals deze pubertjes altijd dachten.
Dit is een normale post traumatische reactie van een jongetje die nog tot de ontdekking moet komen dat vrouwen net als mannen ook haar op hun benen hebben en okselhaar hebben etc etc.
En vooral nu zo rond de winter (de tijd waarin de dames hun Gilette-mesjes voor gladde benen in de kast laten) komen ze tot de ontdekking... Jaja, de zomer van Glad En Strak was een mooie Tijd... :D
WAKE UP!!! :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.