Bekijk originele versie : hoe kan ik fotos van mijn word documenten op een forum plaatsen ?
000000000000000
24-04-2009, 18:03
salaam
ik wil graag wat fotos uit mijn word documenten hier op marokko nl plaatsen maar hoe doe je dat ???
ik kan ze alleen kopieren en als ik ze hier plak ,zie ik geen beeld ???:confused:
graag antw
chokran
printscreen maken en in paint plakken en bewerken en opslaan als .jpg
daarna via imageshack.com uploaden en de link hier plaatsen.
goodluck
000000000000000
24-04-2009, 23:25
printscreen maken en in paint plakken en bewerken en opslaan als .jpg
daarna via imageshack.com uploaden en de link hier plaatsen.
goodluck
salaam
kun je dat stap voor stap uitleggen, ik weet niet hoe ik een printscreen moet maken en weet niet hoe of waar ik het moet plakken :o
alvast moge allah swt jou van al het goede schenken
amien
salaam
kun je dat stap voor stap uitleggen, ik weet niet hoe ik een printscreen moet maken en weet niet hoe of waar ik het moet plakken :o
alvast moge allah swt jou van al het goede schenken
amien
open het plaatje dat je wilt in Word, daarna druk 1 x op PrtSc (zit ergens rechtsboven op je toetsenbord)
dan open je Paint en dan druk je 1 x tegelijk op Ctrl + V (dat is plakken)
dan wordt de printscreen geplakt in Paint. die kun je dan slepen met muis zoals jij die wilt hebben en bij snijden. daarna kies je Bestand, Opslaan als... en geef je die een naam met op het einde .jpg
daarna ga je naar www.imageshack.com en doe je bladeren naar die afbeelding en kies je voor uploaden. daarna krijg jij een link te zien die je kunt kopieren en plakken. die plak je dan in je topic en je bent klaar.
goodluck
000000000000000
24-04-2009, 23:45
open het plaatje dat je wilt in Word, daarna druk 1 x op PrtSc (zit ergens rechtsboven op je toetsenbord)
dan open je Paint en dan druk je 1 x tegelijk op Ctrl + V (dat is plakken)
dan wordt de printscreen geplakt in Paint. die kun je dan slepen met muis zoals jij die wilt hebben en bij snijden. daarna kies je Bestand, Opslaan als... en geef je die een naam met op het einde .jpg
daarna ga je naar www.imageshack.com en doe je bladeren naar die afbeelding en kies je voor uploaden. daarna krijg jij een link te zien die je kunt kopieren en plakken. die plak je dan in je topic en je bent klaar.
goodluck
hoe open ik paint ?
hoe open ik paint ?
dacht dat je dit wel zou weten, maar blijkbaar heb je het nooit gebruikt ofzo.
onder Start, Alle Programma's, Bureau-Acces.. zul je Paint vinden.
en anders doe je dit:
Start, Uitvoeren daar typ je in mspaint en geef je enter.
000000000000000
24-04-2009, 23:52
dacht dat je dit wel zou weten, maar blijkbaar heb je het nooit gebruikt ofzo.
onder Start, Alle Programma's, Bureau-Acces.. zul je Paint vinden.
en anders doe je dit:
Start, Uitvoeren daar typ je in mspaint en geef je enter.
oke ik zal het zo proberen
chek je hoekje
alvast 1000x dank
oke ik zal het zo proberen
chek je hoekje
alvast 1000x dank
ur welcome, laat maar weten als het niet lukt :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.