Bekijk originele versie : Dieeten
schorpioentjje
24-04-2009, 17:01
Lieve mensen,
Ik wil dolgraag afvallen maar ik weet niet welke dieet ik moet volgen. Ik sport nu 5 dagen per week..
Ik weeg momenteel 85 kilo en wil binnen 4 maanden 70 kilo wegen als het kan.
Heeft iemand een goed dieet voor mij? En zijn er dames die mee willen doen?...
Groetjes Leila
afvallen23
24-04-2009, 17:12
Salam aleikom
Ik wil wel graag mee doen.
Ik ben 1.67 en weeg 73 kilo en dat is best veel.
We kunnen elkaar helpen!
missmiriam
24-04-2009, 18:58
je kan het ziekenhuisdieet proberen
Ik persoonlijk kan me niet strikt aan een dieet houden. Ik eet gewoon gezond! Ik ben 4 kilo kwijt geraakt in 2 weken! Ik eet geen snoep, chips etc. Drink alleen maar water. Er moet nog 11 kilo af voor de zomer! Ik weeg momenteel 71. Ben bij de 75 begonnen.
to_the_point
24-04-2009, 20:10
ik wil wel meedoen....
ik weeg 65/66 kilo
hoelang ik ben weet ik echt niet...
en mijn streefgewicht is 53/54 kilo...!!
ik wil deze twee weken in de vakantie lekker alleen water drinken...!!! gewoon geen eten dus ik ga vasten...!!
ik wil wel meedoen....
ik weeg 65/66 kilo
hoelang ik ben weet ik echt niet...
en mijn streefgewicht is 53/54 kilo...!!
ik wil deze twee weken in de vakantie lekker alleen water drinken...!!! gewoon geen eten dus ik ga vasten...!!
Dat hou je niet vol, en het is NIET gezond! Je moet eten. Als je niet eet zal je terug vallen en (vr)eet kick krijgen. Je komt alles weeraan, of zelfs meer. Doe het op een rustige en gezonde manier.
to_the_point
24-04-2009, 20:15
Dat hou je niet vol, en het is NIET gezond! Je moet eten. Als je niet eet zal je terug vallen en (vr)eet kick krijgen. Je komt alles weeraan, of zelfs meer. Doe het op een rustige en gezonde manier.
ik heb alles geprobeerd... ben zelfs naar dieetist gegaan en zelfs die kon mij niet helpen omdat ik gewoon niet luister...!!! ik wil dit wel proberen... is het enige dat ik zeg maar nog niet heb geprobeerd.. en als het dan niet lukt dan ga ik aan de medicijnen...!!!
ik heb alles geprobeerd... ben zelfs naar dieetist gegaan en zelfs die kon mij niet helpen omdat ik gewoon niet luister...!!! ik wil dit wel proberen... is het enige dat ik zeg maar nog niet heb geprobeerd.. en als het dan niet lukt dan ga ik aan de medicijnen...!!!
Wat doe je jezelf aan meid?:(
Het is echt super slecht! Je hebt eten nodig om vet te kunnen verbranden.
Wou je helemaal niets gaan eten? Trust me, dat hou je niet vol!
to_the_point
24-04-2009, 20:19
Wat doe je jezelf aan meid?:(
Het is echt super slecht! Je hebt eten nodig om vet te kunnen verbranden.
Wou je helemaal niets gaan eten? Trust me, dat hou je niet vol!
gewoon vier dagen hoor.. en dan 1 dag rust.. lekker gezond alleen met fruit.. dus nog geen brood en dergelijke... en dan weer verder 4 dagen...!!! moehim zo verder gaan totdat ik mijn twee weken heb gevuld..!!!
ik wil echt afvallen wallah...:(
schorpioentjje
24-04-2009, 21:05
Dus alleen maar gezond eten en water drinken?...
Ik probeer het al weken maar geen resultaat..Wat verstaan jullie onder gezond?...
Ik had gehoord dat als je 2 dagen per week de hele dag alleen maar water drinkt en fruit eet ( de hele dag) dat je dan 2 kilo per dag afvalt..
2 dagen per week en meer ook niet!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.