Bekijk originele versie : veel marokkaanse meisjes gaan stiekem met een jongen
salaam,
wat me opvalt is dat veel marokkaanse meisjes stiekem gaan met jongens.
ik zelf heb een goede opvoeding gehad en zou dat noooooooit durfen doen. ik ben benieuwd hoe die meisjes dat doen.
:zwaai:.
soussiasaida
05-11-2002, 15:03
Meis ik geef je 10000% gelijk. Dit is iets wat me al heeeeeeeeeeel erg lang opvalt en ze worden met de dag jonger!
tangia19
05-11-2002, 15:26
je koptekst was een jongen en je gehele verhaaltje staat jongens wat bedoel je eigenlijk???
1 jongen kan je wat mee hebben liefde enz
en meerdere jongens :hoef je toch geen relatie mee te hebben?
tangia19
05-11-2002, 15:49
joh goeiemorgen mostapha AA dat wisten we al (niet lullig bedoeld ofzo )maar de meeste meiden weten het al...en tegenwoordig playen die meiden ook gewoon gevoelloos
angel_assia
05-11-2002, 16:35
EWA JAH... DAT IS ALTIJD ZO MET DE MEIDEN EN JONGENS..HEEFT HEEFT MET OOK MET JE PERSOONLIJKHEID TE MAKEN EN NIET ALLEEN MET JE OPVOEDING..TOCH?
WEET JE WAT HET IS ZOLANG JE ER MAAR GEEN LAST VAN HEBT, VIND IK DAT JE DIE MENSEN MET RUST MOET LATEN...NIET DAT IK HEILIG BEN OFZO :engel: ..MAAR JA DAT IS MIJN MENIG DAAROVER :rolleyes:
(please don't hit me :D )
Origineel gepost door miss.ouarzazate
ik vind dat als je een echte goede opvoeding hebt gehad dan durf je zoiets niet.
bullshit....
Origineel gepost door miss.ouarzazate
als je dat bullshit vind wil ik wel een uitleg.
dat kan je krijgen...waarom zou het kind een slechte opvoeding hebben gehad omdat ze iets stiekem doet...jij hebt ook wel eens wat stiekem gedaan...ik ga nu tog ook niet zeggen dat je een slechte opvoeding hebt gehad? Wat je nu fout doet is dat je gaat generaliseren...iets wat wij allemaal doen (jammer genoeg) maar wat gewoon niet moet...want elk persoon is anders...en nu wil ik uitleg waarom je vindt dat het aan een slechte opvoeding ligt...
Enrique20
05-11-2002, 17:13
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
bullshit....
Idd...
flexiegirl
05-11-2002, 17:41
Salaam,
Dat is helemaal niet zo.
Ik ken meisjes die die goed zijn opgevoed en die hebben ook een vriendje.
Het ligt helemaal aan jezelf.
Jij bent degene die een keuze maakt.
De een heeft een vriend gehad de ander niet
En mocht je ereen gehad hebben dan hoeft het niet te betekenen dat je geen goede opvoeding hebt gehad.
Het zijn meestal mensen vanwie je het niet zou verwachten.
Ma3a saalamaaaa :zwaai:
angel_assia
05-11-2002, 17:57
Origineel gepost door Lady Style *
TAzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz scheinheilige wijve ja ik heb ook stiekem iets met een jongen en dan???? maar ga met hem trouwen!!!!!!! Inshallah! wat ik doe er niet zo NEP OVER! wat wil je nou hier mee zeggen???? of je nu stiekem gaat met een jongen of iets stiekems doet wat helemaaaal niet met een jongen te maken heeft stiekem is stiekem dus ga hier niet praten over goede opvoeding scheinheilig wijf want ik weeet zeker 100% dat je heusttttt wel ooit eens wat stiekem heb gedaan.........
BAHHHHHHHHHH scheinheilig ...................
IK BEN HET HELEMAAAAAAL MET LADY_STYLE HET HEEFT HELEMAAL NIKS MET STIEKEM TE MAKEN....EN DAT ZEKERRRRR WEL SCHEINHEILIG MAARJAH.... :rolleyes:
HEY LADY_STYLE...ALVAST GEFELICITEERD :D
queen-magrib
05-11-2002, 17:59
Salaam oulekom allemaal
Wat flexiegirl zegt heeft gelijk maar meestal als je een vriend heb toch je ouders komen er echt wel achter hoor zo kippig zijn zo ook weer niet.
EN ALS JE NOG NOOIT EEN VRIEND HEB GEHAD DAN IS HET NIET DAT JE EEN GOEIE OPVOEDING HEB GEHAD.
Het ligt niet aan je zelf als je verliefd ben kan je er ook niks aan doen.
Daarom zeggen mensen ook vaak liefde ken geen grenzen!!!!!
Beslamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ja.. als je de ware tegen komt praat je wel anders.. En als je een vriend hebt dan kan je dat toch niet tegen je ouders vertellen.. Tuurlijk gaat ie niet gelijk om mijn hand vragen.. hij kent me niet eens dussss.. dat om mijn handje vragen komt later wel inshaalah.. Mijn boer op de zwarte ezel is nog niet langsgeweest .. maar dat komt nog wel inshaalah..
prinses18
05-11-2002, 18:26
kijk ik heb ook een vriend en ik hou ook zielsveel van hem, kijk ik doe het ook stiekem en dat hoeft heus niet te betekenen dat ik een slechte opvoeding heb gehad hooooooooooooooor.
en iedereen doet weleens iets stiekems en niet iedereen is heilig.
mokrosma
05-11-2002, 18:33
NIEMAND is heilig en heeft zeker niet met je opvoeding te maken
en waar denk jij dat je je vent gaat vinden in de moskee of zo
meisje je bent veel te naief komt een dag dan moet je wel stiekem afspreken Liefde hou je niet tegen met een goede opvoeding.........
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.