Bekijk originele versie : VRIJGEZELLEFEEST??? voor mijn a.s. schoonzusje!! (Bericht #)
mina_aity
14-04-2004, 23:52
hey iedereeen
binnenkort trouwt mijn broer..met een leuke meid en we zouden voor haar graag een leuke vrijgezellefeeest willen organiseren... dus zaaltje huren ..vol met meiden.. muziek.. gewoon gezellig..
MAAR ik mis een thema of gewoon iets leuks.......maar weet niet wat precies....... dus daarom vraag jullie hulp voor tips of adviezen..of ervaringen....
het moet een leuk feeesie worden dus.. kom maar op .. a u b...... ik d8 aan een buikdanseres.. liijkt me leuk.. maar niet orgineeel!!!!
DUS A U B . HELP ME..
Elhoub_girl
15-04-2004, 00:02
geef haar opdrachten die ze moet uitvoeren echte gekke leuke opdrachten... en als ze die allemaal doet moeten jullie haar een verassing geven.. zamel allemaal geld in en koop bijvoorbeeld een vaatwasser voor haar nieuwe huis of wasmachine.. :D hebben wij ook gedaan :haha: was echt leuk
appelsap
15-04-2004, 00:08
Origineel gepost door mina_aity
hey iedereeen
binnenkort trouwt mijn broer..met een leuke meid en we zouden voor haar graag een leuke vrijgezellefeeest willen organiseren... dus zaaltje huren ..vol met meiden.. muziek.. gewoon gezellig..
MAAR ik mis een thema of gewoon iets leuks.......maar weet niet wat precies....... dus daarom vraag jullie hulp voor tips of adviezen..of ervaringen....
het moet een leuk feeesie worden dus.. kom maar op .. a u b...... ik d8 aan een buikdanseres.. liijkt me leuk.. maar niet orgineeel!!!!
DUS A U B . HELP ME..
kweet heel wat leuks voor je..je heb van die moordavonden dan moet je uitzoeken woe de moordenaar is..je heb ok andere themas..dat is heel leuk en lachen echt een aanrader :o..zit ook eten bij enz
NadoriAmin
15-04-2004, 00:09
Lok haar naar die zaal zonder dat ze er erg in heeft. Laat haar de meest domme opdrachten uitvoeren, mr die wel leuk zijn. Laat haar shminken als micky mouse bijvoorbeeld haha.
en KOOP WEL IETS MOOIS VOOR HAAR!
MR wat ook leuk is, is in een gewone drukke restaurant organiseren en hr dingen laten doen waardoor ze voor schut staat....
mina_aity
15-04-2004, 00:22
hey
hahaa.. allemaal leuke dingen... dat van het mooorden is een beetje te saai appelsap het moet wel leuk blijven he..:-p..
maar domme opdrachten. ik weet neit.. ze is best verlegen en doet dat niet zo gauw... maar anyway thanks.......
min
hey iedereeen
DUS A U B . HELP ME..
dus je wilt nog een leuk idee hebben voor die avond??
ik wil wel komen strippen :cool:
misSanae
15-04-2004, 11:09
Origineel gepost door Ali_Z
dus je wilt nog een leuk idee hebben voor die avond??
ik wil wel komen strippen :cool:
Het was niet de bedoeling om haar schoonzus te laten schrikken, maar verassen...:D
Origineel gepost door misSanae
Het was niet de bedoeling om haar schoonzus te laten schrikken, maar verassen...:D
:o sorry wilde alleen helpen
:(
mina_aity
15-04-2004, 12:40
hahhahahahha,......
ewa we willen haar ook een lesje leren........ dus ook laten schrikken.
dus ali je bent welcom...............niet alles gaat uit he...
hahhahahahha,......
ewa we willen haar ook een lesje leren........ dus ook laten schrikken.
dus ali je bent welcom...............niet alles gaat uit he...
alleen de kleren :o
marjam123
15-04-2004, 12:44
Origineel gepost door misSanae
Het was niet de bedoeling om haar schoonzus te laten schrikken, maar verassen...:D :haha:
hey iedereeen
DUS A U B . HELP ME..
Met de vrijgezellenfeest van me nicht, zijn we met z'n alle naar een Hammam geweest, lekker hete bad, massage ect..en s'avonds hadden restaurant gepakt en heerlijk gegeten.
Mohiem was echt leuk, en zeker veel gelachen :haha:
:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.